הטריבונה – חדשות עסקיות

השבוע הושקה "גרטה", הצגה חדשה מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי, ובבימויו של עידו רוזנברג שזכתה בהצגת השנה לנוער וגרפה סה"כ 8 פרסים בטקס פרסי הבמה שהתקיים השבוע. ההשקה התקיימה באירוע שכל הכנסותיו הוקדשו למען פעילות סביבתית וקיימות בעיר ת"א-יפו. בפתיחת האירוע נשאה דברים השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג, שחיזקה בדבריה את המסר של ההצגה, שבכל גיל ניתן ורצוי להוביל לשינוי. לאחר ההצגה התקיים פאנל בנושא האקלים ואיכות הסביבה, בהנחייתה של המנהלת האומנותית של התיאטרון, הדס קלדרון ובהשתתפות מיקי חיימוביץ', איריס האן מנכ"לית החברה להגנת הטבע, תומר גרטל נציג תנועת הנוער למען האקלים, איתן בן עמי מנהל הרשות לאיכות הסביבה וקיימות בעיריית ת"א-יפו וענת אהוד מנהלת החינוך הסביבתי ברשות לאיכות סביבה וקיימות  בעיריית תל אביב. הפאנל חיזק את המסר ונתן לילדים כלים כיצד ברמת היומיום הם יכולים להוביל לשינוי למען הסביבה.

שר הבריאות ניצן הורוביץ לא פסח על ההזדמנות לבקר באתר המרחצאות, חמת גדר להתרשם מהפעילות הענפה בעונת החורף. במסגרת ישיבת הממשלה שהתקיימה בקיבוץ מבוא חמה, הגיע השר לחמת גדר ובחן מקרוב את ההתנהלות בבריכות המים הטרמו מינרליים ובחוות התנינים, ואף נפגש עם מנכ"ל האתר אריה אטיאס.

מלכת היופי הנוכחית של וייטנאם Kimduyen Nguyenhuynh והמלכה לשעבר Hoàng Mỹ הגיעו למשרדי חברת GIGI בפתח תקווה, מיד לאחר ההשתתפות בתחרות מיס יוניברס 2021 שהתקיימה בעיר אילת. הן הגיעו בכדי להתרשם באופן אישי מפעילות החברה, המוצרים והמותג. זאת במסגרת העלאת היקף הפעילות בווייטנאם, ולאור הצלחת המותג בשוק הוויטנאמי.  את ביקור המוצלח שיתפה המלכה בגאווה עם רבע מיליון עוקביה, בפוסט מרגש באינסטגרם. מעבדות GIGI הינה חברת קוסמטיקה ישראלית -בינלאומית, הפועלת במעל ל- 70 מדינות בעולם ולאחרונה העלתה את היקף פעילותה גם בוויאטנם.

העיתונאי והמגיש נדב בורנשטיין עלה לירושלים השבוע וקפץ למלון היוקרה וולדורף אסטוריה לנסות בעצמו את 'ארוחת התה' המוגשת במלון. בתמונה: נדב עם מנכ״ל המלון אבנר און.

השבוע נערכה בקאמרי פרמיירה חגיגית לידידי התיאטרון, להצגה "לילה בפריז". חצר הקאמרי התמלאה בשלג (מלאכותי), ערמונים נקלו על האש והיין זרם. האורחים צפו במופע שאנסונים צרפתי בכיכובם של רמי ברוך, נדב נייטס ושחקנים נוספים. בין האורחים: נאוה ברק, דנה מרגלית, גלית גוטמן, פרופ' רוני גמזו, דוד ומיכל פורר, רני רהב ורבים אחרים.

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין משכנתאות חדש בכיכובו של פרזנטור הבנק דביר בנדק המציע לזוגות צעירים מומחה צמוד למשכנתאות. בתמונה: תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות ודביר בנדק.

באירוע שהתקיים ב-EAST תל אביב, חשפה yes את הפקות המקור החדשות שלה ל-2022. מנכ"ל Yes רן גוראון אירח באירוע את שר התקשורת יועז הנדל. עוד השתתפו סמנכ"לית התוכן ב-yes, קרן גלייכר, מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, משה אדרי, מנכ"ל "קסטינה הפקות", מני אבירם, אורי גרוס, יואב גרוס, יואב צפיר, טמירה ירדני, זוהר יעקבסון, מנכ"לית "ענני תקשורת", אורלי אטלס, שי אינס, מנכ"ל "דורי מדיה", נדב פלטי, הפרזנטורית של yes נועה קירל ועוד. לאירוע הגיעו רבים מהמשתתפים בהפקות השונות ובהם כוכבי העונה הרביעית של "פאודה" ליאור רז, עידן עמדי, איציק כהן, רונה-לי שמעון, ענבר לביא ולוסי איוב, רותם סלע, דנה אינטרנשיונל שהדוקו-ריאלטי "דנה קמה" עליה יעלה לשידור, נעה קולר אודליה כרמון, גורי אלפי, קרן מור, חנה לסלאו, ליהיא לפיד שהדרמה "זרות" מבוססת על רב המכר אותו כתבה. עוד הגיעו כדורסלני העבר מיקי ברקוביץ', גיא גודס, שמעון אמסלם ווילי סימס שצולמו ל"סדרת הגמר: האגרוף" המביאה את סיפורה של סדרת הגמר-סל בין מכבי להפועל תל אביב בתחילת שנות ה-90.

רשת cook and bake ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בקניון הדר בירושלים, בעלות השקעה כוללת של חצי מיליון ₪. הסניף החדש בקניון הדר בירושלים, מצטרף ל- 9 הסניפים של הרשת ברחבי הארץ, והוא משתרע על שטח של 80 מ"ר וממוקם בקומה 0 בקניון. רשת Cook and Bake נותנת מענה של כלי מטבח לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל, והופך כל אחד מאיתנו לשף ביתי. החנות הראשונה נפתחה בשנת 1984 בדיזנגוף סנטר שבמהרה הפכה לחנות המובילה לכלי בישול ואפייה, וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים.

הזמר עדן חסון הגיע השבוע לתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, כדי לצפות בהצגה "משחקים בחצר האחורית", בכיכובם של כרמל בין, יואב רוטמן, מיכאל גבעתי, עידן שקרוקה ועמית פרנקו שאימו היא המנהלת של חסון. את המחזה כתבה עדנה מזי"א וביים עידו רוזנברג, והוא מביא לבמה את סיפור האונס הקבוצתי בקיבוץ שומרת. עוד הגיעו לפרגן: בת הזוג ג'וי ריגר, החברות ל"המפקדת" מיה לנדסמן וגל מלכה, אבי דנגור, רינה מצליח, יורם טולדנו, תובל שפיר, לימור לבנת, ניב נסים, יעל פולמן, אבי מלר, נורית גפן וכמובן מנהלת התיאטרון ציפי פינס.

בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר התקיימה השבוע פרזנטציה לקומדיה המוזיקלית "לעבור את הקיר", בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי אוולין הגואל ויעל אלקנה. ההצגה שתעלה ב-20/1 בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, מבוססת על סרטה שובר הקופות של רמה בורנשטיין. על המעבר לבמה הופקד צוות היוצרים של הלהיט "אפס ביחסי אנוש": בימוי: עידו רוזנברג, מחזה ומילות השירים: אורן יעקובי ומילות השירים ולחנים: עילי בוטנר. על ההצגה: רגע לפני התאריך המיועד, מיכל מגלה שהארוס שלה ביטל את החתונה. אחרי שברון הלב המתבקש, היא מודיעה שהיא לא משנה את התוכניות: תהיה חתונה! מרגע זה היא יוצאת למסע מטלטל, מצחיק ומרגש בין אמונה לאהבה, כשמעל לכל עומדת שאלה אחת גדולה: האם כאשר מיכל תעמוד ביום החתונה מתחת לחופה, יעמוד לצידה החתן שנשלח אליה?. עוד משתתפים: אלירן הרוש, הגר אנגל, גל חזאז, אביתר בר-דוד, אנה אקהרד, הראל ליסמן, טל עמר, איתמר אלבז, רותם מלר, לירן ליפשיץ, סתיו צוברי.

קבוצת אקסטרה ריטייל (נעמן +ורדינו) השיקה את Disney Home, רשת קונספט חדשה של ריהוט ומוצרים לבית בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית. יוצרו מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו ע"י על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל – Tutto Arte בהשראת מיקי מאוס ומיני מאוס. ניתן להשיגם בחנויות Disney Home ולהביא את הקסם של דיסני לכל אחד מחדרי הבית: לחדר האמבטיה, לחדרי השינה למבוגרים, למטבח, חדרי ילדים ונוער וחדרי תינוקות. בתמונה: אנה ארונוב ושתי המעצבות ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין.

במרכז המדיה בקמפוס ידידי ישראל בירושלים הושקה התערוכה 'לוחמת' לזכרה של חיילת מג"ב הדס מלכא, שנרצחה בפיגוע בשער שכם לפני כארבע שנים. באירוע, ביוזמת ובהפקת מוזיאון ידידי ישראל, השתתפו ראש העיר משה ליאון, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, מ"מ ראש העיר ירושלים פלייר חסן-נחום, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר מייקל אורן, נציג הבעלים של מוזיאון ידידי ישראל ניר קמחי , יו״ר חבר הנאמנים של המוזיאון האלוף יוסי פלד, מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל דניאל וואיצ'ק, בני משפחת מלכא ועשרות חברים. דר' מייק אוונס מייסד מוזיאון ידידי ישראל ובין תומכיה הגדולים של ישראל בעולם סיפר כי החליט על הקמת מרכז לטיפול בחיילים פוסט טראומטיים שנפגעו במהלך שירותם הצבאי. בתמונה מימין לשמאל: דוד מלכא אביה של הדס, ד"ר מייקל אורן שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן ומנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל דניאל וואיצ'ק.

יוני שסטוביץ, הבעלים והמנכ"ל של חברת שסטוביץ ודובי גוברין משנה למנכ"ל החברה, יחד עם ד"ר יוסי מערבי דיקן בית ספר אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן, אירחו את  אורי פדרמן יו"ר קפה לנדוור, גל רוטמן מנכ"ל סנסי, דקל סטולרו מנכ"ל אתר הסחר shoesonline, שלי כהן סמנכ"ל סחר בחברת טבע קסטל, ושרה גולדמן מנהלת מותגי ג'ונסון וג'ונסון, או-בה וקרפרי באירוע Reverse Mentoring שנערך בבית ספר אדלסון  ליזמות באוניברסיטת רייכמן. באירוע לקחו חלק סטודנטים משנה ב' המשתתפים בתכנית שסטוביץ לחדשנות, מנטורים ובכירים בשדרת הניהול של חברת שסטוביץ. בתמונה מימין: אורי פדרמן יו"ר קפה לנדוור, גל רוטמן -נכ"ל סנסי, שרה גולדמן מנהלת מותגי ג'ונסון וג'ונסון, או-בה וקרפרי, שלי כהן סמנכ"ל סחר טבע קסטל, דובי גוברין משנה למנכ"ל שסטוביץ, יוני שסטוביץ בעלים ומנכ"ל שסטוביץ, ד"ר יוסי מערבי דיקן בית ספר אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן ודקל סטולרומנכ"ל אתר הסחר shoesonline

בסוף השבוע שעבר הגיע לסיומו המחזור הראשון של קורס "ברוכים השווים" – מסלול המראה לעולם ההייטק עבור אנשים עם מוגבלויות, שיזמה מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, בשיתוף תכנית תעסוקה שווה. משתתפים מכל הארץ הגיעו לקורס על מנת לרכוש כלים שיעזרו להם להתפתח מקצועית, ויהוו עבורם מקפצה לעולם ההייטק. במסגרת הקורס נחשפו המשתתפים למגוון תחומים בעולמות הטכנולוגיה והסייבר, תרגלו מיומנויות טכנולוגיות בהנחיית צוות מהנדסים של החברה, ולקחו חלק במגוון סדנאות מעשיות כמו סדנת הכנה לראיונות עבודה, סדנת לינקדאין ועוד. בנוסף, המשתתפים נפגשו עם עובדי מיקרוסופט בעלי מוגבלויות, ויזכו לליווי מקצועי אישי של מנטורים ממיקרוסופט לאחר הקורס על מנת לסייע להם במציאת עבודה. בסיום הקורס פגשו המשתתפים את מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, שהעניקה להם את תעודות סיום הקורס.

מותג השעונים האקולוגי Mishka השיק ביום שישי האחרון שלושה דגמים חדשים וביניהם שעון AlexandER לגברים, שעון Lisa לנשים ושעון Edward עשוי מעץ סנדל שחור לגברים. בתמונה: הבעלים ומנכ"ל המותג מתן אדרי.

השבוע משעות הבוקר המוקדמות, השחקנית וכוכבת הפופ  אנה זק הצטלמה בלוק ורוד במיוחד,  לקליפ לרגל השקת קולקציית האיפור החדשה שלה בשיתוף רשת SACARA. זק סיפרה על הסט  שביום חמישי הקרוב תשיק קליפ חדש שלה המחזק ערכים בהם היא דוגלת ומאמינה: "תאכלו מה שבא לכם -המבורגר ופיצות",  אבל עם שמירה על איזון בין שגרת ספורט לאכילה.

יבואן מוצרי חשמל חדש נולד בישראל: חברת Unico בבעלותו של ליאור ראובן, בכיר לשעבר בחברת דייסון ישראל.  יוניקו מייצגת בלעדית בישראל את מותג השואבים-שוטפים המוביל בעולם  Tineco וכן את חברת Steamery המייצרת מגהצים אנכיים ומותג מייבשי השיער השוויצרי המוביל Valera. להשקה שהתקיימה השבוע ברביבה וסיליה הגיעה בתל אביב, הגיעה גם הדוגמנית ג'ני צרוואני. בתמונה מימין לשמאל: עופר גבאי שותף בחברת יוניקו, ג'ני צרוואני וליאור ראובן מנכ"ל ובעלים יוניקו.

הדוגמנית והיזמת לירן כוהנר (33), המקדמת ערכים של קיימות, שמירה על איכות הסביבה, בריאות  ותזונה מאוזנת,  נבחרה להוביל את נבחרת המשפיעניות שגייסה לוריאל ישראל לקידום שמירה על כדור הארץ. הפרויקט החדש הושק השבוע תחת השם: למען העתיד, והוא ינוהל ברשתות החברתיות ויכלול  פעילות למען מטרות סביבתיות וחברתיות, תכנים שיקדמו צרכנות מודעת וירוקה ויגבירו מודעות לקיימות בתעשיית הביוטי, כמו מיחזור אריזות מוצרי קוסמטיקה לאחר השימוש, מודעות לרכיבים ועוד.

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה בשיתוף פעולה עם שמעון שרבף מנכ"ל חברת Te , יצרנית בוטיק של תה וחליטות צמחים, השיקו השבוע את טעמי החורף החדשים שיוצעו ללקוחות הולנדיה בסניפי הרשת ברחבי הארץ, כחלופה בריאה, תירפוטית ומרגיעה למשקאות קפה. למבקרים הוגשו לטעימה 3 בלנדים ייחודיים של סוגי תה וחליטות צמחים, שהותאמו במיוחד לעונת החורף הקרה ולצרכים של לקוחות הולנדיה ובהם: תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר. לצד טעימות התה, נהנו המוזמנים גם מסלק אדום טרי שנקטף כמה שעות קודם, והוצג על השולחן עם שורשיו לצד מארזים של בייבי סלק טרי, לחוויית בריאות מושלמת. בתמונה: אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה.

עופר גרנד קניון חיפה יערוך 'בוקר אישי' שיכלול מפגש עם העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יואב לימור, ביום חמישי ה – 06.01.2021,  אשר ירצה על ישראל בשנת 2022, מצבה הביטחוני של מדינת ישראל, מהאיום האיראני ועד לאפשרות של הסלמה בצפון ובדרום. לאחר ההרצאה יוקרן הסרט : "געגועים מתוקים".

שי דגן (48) מונה למנכ"ל טרקלין חשמל, רשת חנויות חשמל המונה כ-55 סניפים בפריסה ארצית.  דגן יכנס לתפקידו החדש בסוף חודש ינואר 2022. בתפקידו האחרון דגן ניהל את רשת חנויות הנוחות "ילו" במשך 12 שנים והיה גורם מהותי בהפיכתה של רשת "ילו" לרשת הנוחות המובילה במדינת ישראל.

השבוע מותג האופנה 21FOREVER חגג את חזרתו לישראל באירוע השקה נוצץ. למותג בית אופנתי חדש, אתר ONE PROJECT. את האירוע שהתקיים בזאפה מידטאון ת"א בהפקתה של ליאת מוליוב, אירחו המנכ"לים אלה מוליוב ודור טננבאום. הגיעו להרים כוסית ולצפות בהופעה של אנה זק: גולן סימן טוב מנכ"ל MGS,  חיליק לסרי מנכ"ל 'גיפט קארד', רונן שמיר מנכל אלפא קוסמטיקה, דניאל קורן מנכ"ל עזריאליקום, יעל פירסט סמנכ"לית שיווק עזריאליקום, רינה טל מנכ"לית קניון עזריאלי איילון, אלון נטע מנכ"ל אייר פראנס ועוד.

אושרי פרחן ועפרה שמעוני השיקו את אולם התצוגה החדש "דקו" קרמיקה באשדוד באירוע נוצץ במעמד ראש העיר  ד״ר יחיאל לסרי ואנשי העסקים בניהם ג’קי בן זקן ,בני פרץ, חיים רביבו. עוד הגיעו לפרגן קותי סבג, דרור קונטנטו  ,אלון חזן אנשי עסקים קבלנים בניהם משפחת צרפתי. מעצב הפנים הידוע מיכאל אזולאי, יניב סלומון אדריכלים, מעצבים אפי כווינה, מירב שלום, רועי לוי,  האומן צביקה חורש ועוד. אולם התצוגה החדש "דקו" קרמיקה בבעלות היזם ואיש העסקים אושרי פרחן הושק באירוע ייחודי עם הופעה של ETNIKA LIVE וארוחת שף .דקו קרמיקה מתמחה בפתרונות עיצוביים לבית ושמה את הדרום על המפה הכלכלית בישראל .

משפחת חינאווי, אשר בבעלותה רשת חינאווי Wine & More, אירחה לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה את אירוע השמפניות השנתי שלה במתחם הקולינרי החדש בנוף הגליל – נצרת, ועל הדרך חגגה את ההשקה הרשמית של המתחם הייחודי שכולל גם מסעדת בשרים והושקעו בהקמתו כ- 5 מיליון ש"ח. הגיעו לכבד למעלה מ-1,000 אורחים מכובדים, ביניהם: משפחת שמשום, באסם דבאח, משפחת אפשטיין בעלי חברת הכרם ובכירים נוספים מהענף: טמפו, החברה המרכזית, יקב שאטו גולן, הגפן, אקרמן, יקב מרגלית, יקב קלו דה גת, יקב טפרברג ועוד. בתכנית האמנותית: להקה, רקדניות מרחפות, שמפניות ואלכוהול כיד המלך והרבה מאוד בשר איכותי של חינאווי.

השבוע נערכה בבית ציוני אמריקה הצגת בכורה של המחזה שכתב וביים גדי צדקה לתיאטרון העברי: ״ברוך ג׳מילי״. ההצגה מספרת את סיפורו של ג׳מילי והכתובת המיתולוגית בשער הגיא, המאבק המשפטי בחברת מקורות על הסרת הכתובת ,שירו של שלמה ארצי בפסטיבל הזמר לצד חייו הפרטיים שבהם היה נשוי לשתי נשים. בתפקיד ברוך ג'מילי משחק יעקב כהן כשלצידו בתפקיד קומי מרשים פזית ירון מינקובסקי בתפקיד אישתו הראשונה של ברוך ג'מילי. עוד בצוות השחקנים ערן שראל, יורם יוספסברג ודניאל סטיופין המשחק את אנטולי בסיטקום "קופה רושמת". הגיעו לפרגן הקולגות סנדרה שדה וניצה שאול.

דניה, חברת הבנייה והתשתיות הגדולה בישראל, מקבוצת לפידות קפיטל וניופאן יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, הודיעו כי השתיים מקימות חברה משותפת בתחום מיזוג האוויר. החברה המשותפת, שבראשה יעמוד ארז יובל, תוחזק על ידי החברות בחלקים שווים (50%), ותעסוק ביבוא, קנייה, שיווק, הפצה, הנדסה, שירות ומכירה של מוצרי מיזוג אוויר. בתמונה מימין לשמאל: דוד שרקא, סמנכ"ל תפעול קבוצת דניה, רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה, אריק שפיר, סיו״ר קבוצת לפידות קפיטל ויו"ר דירקטוריון קבוצת דניה, צביקה גיור, מנכ"ל ויו"ר ניופאן ושי דניאל, סמנכ"ל כספים, ניופאן.

מאיר נג'יבי מנכ"ל רשת TO GO  ובני רחמני סמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, הגיעו בחמישי האחרון לקניון עופר לב חדרה, לרגל פתיחה חגיגית של  סניף הדגל  של החברה, שנפתחה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. אירוע הפתיחה נערך בחנות החדשה המשתרעת על שטח של כ- 250 מ"ר בנוכחות בן דבש מנכ"ל קניון עופר לב חדרה והנהלת הקניון. האירוע כלל טקס גזירת סרט, קביעת מזוזה חדשה בשתי הכניסות, קוקטייל חגיגי וכמובן חשיפת הסניף לקהל הרחב.  בתום הפתיחה ערכו מאיר ובן דבש סיור בקניון שבסופו התיישבו במסעדה, לתכנן אירוע חגיגי  לרגל תחילת השנה האזרחית החדשה.

חברת "אלדן תחבורה" וקבוצת "E.V. Motors" חתמו על הסכם להקמת מיזם משותף לשיווק בלעדי של רכבים חשמליים המיובאים לישראל על ידי "E.V. Motors" והכוללים דגמי רכבים פרטיים ומסחריים מתוצרת JAC ו-LEVC. הצפי שבמהלך שנת 2022 ישווקו במיזם המשותף למעלה מ-2,000 כלי רכב מהדגמים החשמליים המתקדמים שלJAC  ו-LEVC. מכירת כלי הרכב האמורים תיעשה, בין היתר, בסניפי מכירת רכב מוגדרים של אלדן, כאשר "E.V. Motors" תעניק לרוכשי הרכבים את מעטפת השירות, התחזוקה והאחריות. שיווק כלי הרכב על ידי החברה המשותפת ייעשה למגזר הפרטי, העסקי, לליסינג, להשכרה ולמגזר הציבורי. בתמונה לאחר חתימת ההסכם מימין לשמאל: אליהו גרידיש (נשיא אי.וי. מוטורס), אדוארד דורון (סגן נשיא אי.וי. מוטורס), אבישי לוי (משנה למנכ"ל אלדן), אוהד זליגמן (יו"ר אי.וי. מוטורס), יוסי דהן (יו"ר ונשיא אלדן).

שיתוף פעולה ייחודי בין מוזיאון המדע והרפואה טכנודע חדרה והמרכז הרפואי הלל יפה, יציע לילדי ישראל להצטרף למועדון הבריאות "שלישי רפואי – מועדון הבריאות שלנו". אחת לחודש תתקיים הרצאה מרתקת של רופא מומחה או גורם רפואי אחר מוסמך בתחום הבריאות, ולאחריה ייהנו המשתתפים מסדנה מעשית הקשורה לאותו הנושא.

דני וייס מנכ"ל מדיטק חולון אירח במופע חד פעמי את המשורר, הסופר והאמן הישראלי רוני סומק לרגל ציון יום הולדתו ה- 70. האירוע נערך במדיטק חולון בנוכחות מאות משתתפים במסגרת סדרת המופעים הבלעדית "תן למילים לעשות בך" המתקיים זו השנה ה-14. בין האישים והאמנים שלקחו חלק במופע: שר התרבות והספורט חילי טרופר, ראש עיריית חולון מוטי ששון, אורלי קסטל בלום, אוהד נהרין, יהלי סובול, יורם ארבל, דניאל סלומון, רן סלוין,  אבי גיל, קרני פוסטל, קרן טננבאום, אסף רוט ועוד. האירוע התקיים בניהולו המוסיקלי של ערן צור.

פרויקט המגורים Gindi TLV שבלב רובע ההייטק התל אביבי, בחר במעצב הפנים אורון מילשטיין לעיצוב ותכנון הדירה לדוגמא במגדל היוקרה החדש. הדופלקס היוקרתי, ממרומי הקומה ה 21, מוכן וממתין לרוכשים הפוטנציאליים והוא בעל סטנדרט בנייה גבוה ורמת גימור מעולה.

בשלישי בערב רשת הספורט "מגה ספורט" פתחה סניף חדש בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, שנבחר להוביל את קונספט החנויות החדש של הרשת באזור הדרום. בסניף "מגה ספורט" בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, המשתרע של שטח של כ- 300 מ"ר ושופץ בסכום כולל של כמיליון ש"ח, ניתן למצוא לצד המותגים המובילים בעולם, למעלה מ-70 מותגי ספורט ואופנה מכל עולמות הספורט כמו: שחיה, כדורגל, כושר, יוגה, כדורסל, ריצה, רכיבה ועוד. הגיעו להרים כוסית ולהתרשם מהקונספט החדש: אורי קילשטיין מנכ"ל קניוני עזריאלי, גולן סימן טוב מנכ"ל MGS ומגה ספורט, שחר טביב מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב ועוד.

ועידת הפסגה השנתית של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל התקיימה במלון רויאל ביץ' אילת. במעמד זה בישרו מנכ"לית קניון עזריאלי איילון רינה טל, וכן מנכ"ל עזריאלי מודיעין צביקה רוזנטל, על שת"פ עם עו"ד שיר הספרי ממתגת הערים והנדל"ן: הספרי תהיה פרזנטורית של ענף העסקים והנדל"ן של הקניונים.

פיני בדש ראש המועצה המקומית עומר מציין בימים אלו את העובדה ש-100 חברות היי-טק מובילות הקימו את מרכז הפעילות שלהם בפארק ההיי-טק הגדול ביותר בישראל, המוקם בעומר ומשתרע על שטח של כ-3,000 דונם. בין החברות הייטק הבולטות בפארק ניתן למצוא את: מדיגוס, מטריקס, WD, רובוטיקאן, אלבטרוניקס, קוואליש, לצאטו את לוצאטו גביש, אפליצ'ק, איתרן, פורטרס.

חיים אגי מונה בימים אלו למנכ"ל חב' "CBRE ישראל", שהינה חברת הייעוץ הנדל"ן המסחרי הגדולה בעולם. חיים עובד בחברה ב-25 שנים אחרונות ובתפקידו החדש יתמקד בהמשך הנעת הצמיחה וקביעת יעדים עסקיים לאזור כולו.

רו"ח אלי לוי מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת הכספים של כללית. אלי לוי, רואה חשבון מוסמך (בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן), שימש בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל הכספים של עמיתים-קרנות הפנסיה הוותיקות, יו"ר דירקטוריון חברת גני מבטחים, סמנכ"ל כספים וכלכלה של מפעל הפיס וסמנכ"ל כספים בקבוצת גיתם. רו"ח אלי לוי ייכנס לתפקידו בתחילת שנת 2022.

 

תגובות

להשאיר תגובה