ועדת תרבות – הפינה  שתבחן את רמת התוכן ברשת דרך אושיות רשת מובילות והפעם מי מלכת הכיתה של הרשת בר מול שלומית מלכה:

Like
אין מה לעשות, מלכת הכיתה היא מלכת הכיתה ועד שלא תקום מישהי חדשה, בר רפאלי תמיד תהיה כזו. לבר יש קהל עוקבים נרחב שהיא לא יכולה להתעלם ממנו, כי הממלכה שלה חוצה ארצות לכן השפה האנגלית נדרשת ודוחקת החוצה את שפת ארץ הקודש. אם אין לכם אנגלית טובה, אל תדאגו, במילא לא כתוב בעמוד שלה הרבה והכל בסופו של דבר מסתכם ב…תמונות, כמובן!!! בעמוד של בר רפאלי ניתן בעיקר לחזות בהישגיה המרשימים  בעולם ולקבל מעט מאד עדויות ושיתופים מרגעים יותר אישיים שיכולים להביע עממיות (אם אפשר לכתוב בר רפאלי ועממיות באותו משפט).  רפאלי מתבטאת טוב יותר באנגלית, אין ספק. השפה העברית אגב תצוץ רק בהקשרים מסוימים אם זה פוסטים על חנוכה או התייחסות אישית לחבורת הזוהר (חברותיה של בר) שסביב רפאלי.

אצל בר הרשת החברתית היא עבודה ותו לא. לא נדע באמת מיהי, ונגלה דבר או שניים על אישיותה של הדוגמנית הכי מפורסמת בארץ. גם אם ישנם פוסטים או תמונות מרגעים  בייתים ואישיים של הדוגמנית – ספק אם הדבר לא עבר תהליך מחשבה ארוך ומתוכנן. כי לפעמים הכל זה עניין של טיימינג נכון.  ובינינו- זכותה לעשות את זה. אז הפייסבוק לא ינפץ לכם את הזכוכית שעומדת ביניכם.
היא באמת מלכה!

Unlike

כשהיא לא מצטלמת לעוד שער מפוצץ או קוטפת קמפיין בינלאומי, דואגת שלומית מלכה לזרוק קצת עצמות לעוקבים הנלהבים ברשת החברתית. החל מתמונות עם החבר יהודה לוי במגוון סיטואציות (בעיקר מכורבלים) ועד תיעוד מקסים של מאמי – הכלבה המפורסמת. מלכה חושפת את אישיותה המלבבת דרך הרשת עד שנדמה שכולנו מכירים אותה היטב. אי אפשר היה שלא להתרגש יחד איתה כשמאמי הכלבה הלכה לאיבוד למשל.
אני בטוחה שכבר קרו מקרים של עוקבים בפייסבוק שהרגישו נוח מדי ופנו לשלומית ברחוב מרוב שהרגישו כאילו רק אתמול דברו בצ'ט הפייסבוק.
התמונות החביבות, העדכונים ממה שהיא עושה ביום-יום (כשהיא לא מדגמנת) והרגעים היפים עם יהודה. שלומית מקפידה לעדכן ולידע והכל בשפה שאנחנו נבין.

התנהגות זו, אמנם אינה אופיינית לבנות מלוכה ששומרות מרחק מהעם, אבל אין מה לעשות- הבחורה היא לגמרי חלק מהעם ומה שטוב ליהודה לוי טוב גם לנו. בפועל קל להכתיר את שלומית מלכה למלכת הכיתה אבל היא משדרת כ"כ הרבה חום, קרבה ושהיא אחת מאיתנו שלצערנו את הכתר יש להשאיר על ראשה של הקולגה.בעולם קשוח כזה – עדיף להיות חביבת הקהל מאשר מלכת הכיתה. כי להיות מלכת הכיתה זאת עבודה קשה הרבה יותר ומתגמלת פחות.

 


 

תגובות

להשאיר תגובה