כולם ביחד

רק יצאנו מהסגר וכבר חופשת פסח. אז מה עושים עם הילדים? מהותי מציעים את 'זמן משפחתי' –  אפליקציית אונליין חינמית עם 5 משחקים משפחתיים

הסגר השלישי מאחורינו והילדים מתחילים לחזור למסגרות, אך לפני שנספיק להסתכל ימינה או שמאלה, נמצא את עצמנו מהר מאוד שוב בבית, הפעם בחופשת פסח. אז מה עושים עם הילדים כששוב חוזרים לשבת בבית?

ב"מהותי"-מקבוצת אריסון חשבו על זה ופיתחו את 'זמן משפחתי' –  אפליקציית אונליין חינמית וקלה לתפעול, עם 5 משחקים משפחתיים מגבשים וקלילים שאפשר ליהנות בכל שעה.

בזמן משפחתי מספיק סמאטרפון אחד לכל המשתתפים, איתו מתחברים לאפליקציה, משחקים יחד, צוחקים ונהנים ותוך כדי לומדים להכיר קצת יותר טוב את עצמנו וגם את בני המשפחה האחרים. כי אם כבר מסכים, אז שיהיה ביחד ושיהיה מהותי.

כאמור ב"זמן משפחתי" תוכלו ליהנות מ-5 משחקים שונים: המשחק "שאלה בהפתעה" יפתיע אתכם עם שאלת התבוננות שגם תעניק לכם נקודה, משחק "ההעדפות" ייתן לכם הצצה לדמיון והשוני בין בני המשפחה, "מי במרכז" ייבחן כמה אתם מכירים אחד את השני, "הדיג'י" יקפיץ לכם שירים לפי האסוציאציות שלכם והמשחק "מתאים" יסב את תשומת ליבכם למה שחיובי וחביב במשפחה.

לכניסה לאפליקציה  – https://midgam.net/road/index.html?1615265108

תגובות

להשאיר תגובה