למקומות, היכון רוץ! מרוץ "חבר" השנתי כבר הפך למסורת, כשבפעם השמינית ברציפות אלפי עמיתים ובני משפחותיהם כבר נרשמו והבטיחו את מקומם במרוץ. השנה, כחלק מהפעילות החברתית של הארגון, "חבר" ישתתף ויתרום למכינה הקדם צבאית "אשר רוח בו"  במטרה לשנות את חייהם של נערים בסיכון מהפריפריה החברתית והכלכליתבישראל. החניכים מקבלים סיוע בסגירת תיקים פליליים במטרה להעניק להם . הזדמנות לשנות את חייהם, לרוץ קדימה ולהגשים את עצמם ואת חלומם להתגייס" כך לדברי מושיק וולף, מייסד ומנהל המכינה. במסגרת שיתוף הפעולה והתרומה הכספית, מועדון "חבר" יעזור ויתמוך בהקמת הכפר החדש במצפה רמון במטרה להרחיב את מספרם של משתתפי המגינה, כשאחד מבתי המכינה יקרא בית "חבר". "כך ניתן, יהיה להגשים את חלומם של יותר ויותר נערים הבאים עם מוטיבציה גבוהה ואמונה שלמה להצליח."

מישל מלמד, מנכ"לית "חבר": "תרומה לקהילה וערבות הדדית הם הערכים המובילים את הארגון ואת עמיתיו – משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון המשרתים את המדינה. זו הסיבה שבחרנו בחיבור הטבעי עם מכינת "אשר רוח בו" המטמיעה בנערים ערכים, חינוך, ציונות ומשמעת עצמית, מעניקה להם כלים, משקמת אותם, עוזרת להם ומכינה אותם לשירות צבאי. לנגד עינינו, עומדת האפשרות לתרום וכך לתת הזדמנות נוספת לעשרות נערים לשקם את חייהם בעזרת החדרת מוטיבציה גבוה, חתירה למטרה ושירות משמעותי בצה"ל. אנו מקווים להגדיל את שיא הנרשמים השנה ובכך להרחיב את כמות התרומה הכספית למכינה." 

המירוץ יתקיים ב- 4 לאוקטובר 2019, החל מהשעה 06:00 בבוקר בפארק אריאל שרון. משתתפי המרוץ יוכלו להירשם למקצים מגוונים, בהתאם ליכולתם האישית – 5 ק"מ (מגיל 13), 10 ק"מ (מגיל 14), 15 ק"מ (מגיל 16) ומיני מרוץ של 800 מ' המיועד למשפחות ולילדים עד גיל 12. במסגרת המרוץ ייהנו המשתתפים מהפנינג מציגים מתחומי האקטיב לייף סטייל, מכיבוד ושתייה לאורך כל שעות האירוע ומשי מפנק: מעיל ריצה בתיק שרוך וחולצה מנדפת זיעה. ההרשמה פתוחה לעמיתי מועדון "חבר" ולציבור הרחב, כשכל עמית יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים לו ולחבריו (אין חובה שיהיו עמיתי מועדון "חבר"). ההרשמה למרוץ תתקיים עד ה1.10.19 באתר המרוץ: https://www.hvrrun.co.il

תגובות

להשאיר תגובה