חוויה שלמה בחוות האלפקות

אם אתם מבקרים באזור מצפה רמון אל תחמיצו את חוות האלפקות שמציעה כיום חבילות בילוי, אירוח וגיבוש ייחודיות.

יוצאים לנופש בדרום עם המשפחה או במסגרת העבודה? מחפשים פעילות ייחודית ובעלת ערך מוסף? אם כך, כדאי שתגיעו לחוות האלפקות ותיהנו משלל אטרקציות שמתאימות לקבוצות ויחידים, למבוגרים, לזוגות ולילדים, החל מסיור בחווה וטיולי לאמות וסוסים, דרך סדנאות ODT ועד לאירוח שלם עם לינה בצימרים מפנקים.

 

קצת על חוות האלפקות

חוות האלפקות שוכנת ליד מכתש רמון במרחק חמש דקות נסיעה ממצפה רמון, בתוך ואדי קסום ובראשיתי המשובץ בטרסות נבטיות. זהו אתר ייחודי בקנה מידה עולמי בו מגדלים עדר אלפקות ולאמות רגוע וחברתי. הגובה הרב של החווה והאקלים היבש מתאימים לצרכי העדר שמקורו בהרי האנדים שבדרום אמריקה. מהאלפקות והלאמות מפיקים צמר רך ואיכותי שאותו גם טווים במקום. בנוסף, בחווה מגדלים סוסים שאולפו וזכו לשבחים ופרסים רבים בתחרויות בינלאומיות, וזאת לצד מגוון חיות אחרות כגון חמורים ועיזי אנגורה. החווה עצמה מושכת מבקרים רבים מהארץ והעולם ומציעה מגוון אטרקציות ואפשרויות אירוח ובילוי מגוונות לרבות צימרים, טיולי סוסים, פיקניק לאמה וסדנאות ODT.

פיקניק לאמה וטיולי סוסים

אחת האטרקציות היותר ייחודיות ומבוקשות בחווה הינה טיול שטח מהנה שנקרא "פיקניק לאמה", עם לאמות המתלוות לטיול וסוחבות עבורכם את מרבית הציוד עבור פיקניק שנערך אל מול הנופים המרהיבים של מכתש רמון. בנוסף, תוכלו לצאת לטיולי סוסים רגועים למתחילים ומלאי אקשן למנוסים. פיקניק לאמה וטיולי סוסים מתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות, והם מוצעים במסלולי טיול שונים החל ממסלול מעגלי של מספר שעות ועד לטיול של יומיים עם לינה בשטח.

ללון ולהתארח בחווה

אם אתם רוצים לזכות במלוא החוויה ולטעום מאורח החיים והאווירה הקסומה של החווה, אתם יכולים גם להזמין את אחד מחמשת הצימרים המפנקים והמעוצבים שלה. את אופי השהייה בחווה אתם קובעים, בין אם כנופש אינטימי ושקט בשניים או כנופש משפחתי עם מגוון אטרקציות לילדים לכל אורך היום, כמו האכלת חיות החווה, רכיבה על לאמות ויצירת צמר בבקתת האבן. בנוסף, זהו מקום מצוין לבילוי עם חברים סביב מדורה והנאה מטיולים, יוגה ועוד שלל פעילויות. וכמובן, בחווה יש חאן גדול ומרווח המתאים לאירוח קבוצות ומשפחות גדולות, וכן לאירועים וסדנאות.

גיבוש קבוצתי עם סדנאות ODT

מרחבי חוות האלפקות מהווים אתר מושלם וייחודי לפעילות ODT מגבשת לקבוצות עובדים, בני נוער, ילדים וכדומה. הפעילות שכוללת מפגש קרוב עם הלאמות והאלפקות דורשת להוביל את החיות ולתקשר עימן, ולפצח ביחד אתגרים שונים. מדובר בפעילויות כמו משימה תחרותית של הובלת לאמות במסלול מכשולים או ניווט שלהן במדבר, ומשימה של הפרדת עדר לאמות לפי צבעים בשטח נתון הדורשת מחשבה מהירה ויצירתית. ניתן לשלב את הפעילות עם סעודה ועם לינה בחווה.

 

לקבלת עוד פרטים ולהזמנת צימר או פעילות בחוות האלפקות התקשרו לטלפונים

08-6588047 ו- 052-8977010 או פנו אלינו במייל:  [email protected]

מיצאו אותנו גם בפייסבוק "חוות האלפקות    "Alpaca Farm  

תגובות

להשאיר תגובה