ומה עם החצי השני?

שירה וסרמן זה השם מאחורי הסיפור המרגש והמיוחד הזה, שירה חוותה חיים לא פשוטים בלשון המעטה בעקבות המשקל שלה, המשקל הגבוהה ליווה אותה שנים ארוכות והיה חלק בלתי נפרד מחייה , במהלך השנים היו הרבה ניסיונות לדיאטות שונות אבל בסופו של דבר המצב תמיד חזר לקדמותו. 

יש מי שיגיד שהשינוי האמיתי בראש קרה ברגע אחד, אפשר להגדיר את זה כרגע ששינה לשירה את החיים.
ארוחה אחת שגרמה לשירה קלקול קיבה גרמה לשירה להבין איזה דברים היא מכניסה לגוף ולאיזה מצב בריאותי זה מביא אותה, באותו הרגע החליטה שירה לקחת את עצמה בידיים ולהתחיל להילחם.
שירה השילה ממשקלה מעל ל70 קילוגרמים ללא כל ניתוח, התפריטים שהכינה לעצמה והאורך חיים החדש שטיפחה לעצמה הביאו אותה למקום החדש שכל כך רצתה להגיע אליו, כמובן שבנוסף לזה שילבה בחייה גם ספורט אשר הפך לחלק בלתי נפרד מחייה.
כיום שירה מקיימת סדנאות והרצאות רבות בנושא אורח חיים בריא ותזונה נכונה.
במהלך הסדנאות מרכיבה שירה תפריטים ומאזנת בין האוכל הבריא והמזין לבין הדברים שרובנו אוהבים לאכול.

אחרי תקופת קורונה ארוכה שבה הילדים שהו בבית מגיע אלינו בצעדי הענק החופש הגדול, שהשנה ללא ספק הולך להיות הרבה יותר מאתגר עבור ההורים והילדים.
אין ספק שהשנה המון משפחות יעדיפו להישאר בבית ולא לטוס לחול בעקבות משבר הקורונה שעדיין פוקד את העולם מה שיגרום לילדים להיות המון בבית, מול המסכים וללא כל פעילות גופנית.שירה מספרת לנו על בעיית התזונה בחופש הגדול בקרב הילדים והמלחמות היומיות בין ההורים והילדים.

"כיום ילדים רבים אוכלים מזון לא בריא, ג'אנק פוד וחטיפים, בזמן השהות הרבה בבית נוצרים קונפליקטים רבים בין ההורים לילדים בעקבות התזונה, הילדים נגשים למגירות החטיפים והממתקים ולהורים קשה לשלוט על העניין".

כיום שירה מקיימת הרצאה חדשה בשם "מגירת הממתקים" במסגרת היא מסבירה איך לספק לילדים תזונה בריאה ומאוזנת, איך לשמור על אכילה בריאה לצד אכילת חטיפים, איך להימנע מוויכוחים מיותרים עם הילדים ולהסביר להם בצורה הטובה ביותר מה הכי בריא להם והדבר הכי חשוב איך לא לפגוע בדימוי הגוף של הילדים שלנו, משהו שיכול לעשות נזק עצום.

שירה ללא ספק יודעת המון על הרגלי תזונה ובריאות לטוב ורע ובהרצאה שלה דואגת לפרק את האמונות, התפיסות והחרדות שלנו לגבי תזונת הילדים שלנו.

את ההרצאות ניתן למצוא באתר של www.halfshira.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה