הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

האחים איציק ועופר גבאי ,אשר בבעלותם חברת oig וממש לאחרונה רכשו  את חברת יוניקו לפי שווי של כ-12 מיליון ₪ , נסעו לתערוכה השנתית בסין  Canton fair Guangzhou אשר הציגה את החידושים האחרונים בעולם שואבי האבק .במסגרת הביקור ביקרו  האחים גבאי גם במשרדי יוניקו ב אשר חולשים על 50% משוק שואבי האבק בישראל עופר ואיציק  מתכוונים להעמיק את ולחזק  שיתוף הפעולה בין החברות ולהביא את החידושים הכי מתקדמים בעולם בתחום.

השבוע התקיים רגע מרגש במיוחד במהלך הופעתו של תמיר גרינברג בהיכל התרבות.גרינברג הזמין לבמה במהלך הופעתו את ג'ושוע בן ה15 שהחלים ממחלת הסרטן והעניק לו את השרשרת שאותה הוא עונד על צווארו של העמותה . על השרשרת מצוין המילים Hope Strengh Joy שמספר את סיפור העמותה. ג'ושוע התרגש מאוד מהמעמד המיוחד ומכך שתמיר הזמין אותו לבמה כדי לנגן איתו את השיר You Should Be Here .

אתי אלישקוב, מנכ"לית ומייסדת חברת הביטוח ליברה, זכתה לראשונה בפרס המנהלת המובילה בביטוח מטעם מרכז הראל באוניברסיטת תל אביב הפרס הוענק ע"י דקאן הפקולטה לניהול, פרופ' דן עמירם ראש מרכז הראל, פרופ' דן וייס ועל ידי שותפה בכירה בקרן פימי, לילך טופילסקי הפרס ניתן בזכות היותה דוגמה והשראה לדור הצעיר, האירוע התקיים במסגרת ערב העיון השנתי התשיעי לענף הביטוח ובתי ההשקעות וכלל הרצאת אורח של מר עמית גל, מ"מ ראש רשות שוק ההון ביטוח וחסכון

תחרות "ISRAEL EARTH PRIZE", שהתקיימה בפעם השנייה, הגיעה לסיומה עם ההכרזה על "חברים לרפואה" כמיזם הזוכה במיליון שקלים. את התחרות יזמו קבוצת יוניון וטויוטה ישראל והיא מתפרסת על פני מספר שנים במהלכן מוענק סכום מצטבר של 5 מיליון שקלים לפחות ליוזמות חדשניות מתחום הסביבה והקיימות.באירוע הגמר שהתקיים השנה לקחו חלק בין היתר  שגריר יפן בישראל, מיזושימה קואיצ'י, והסטנדאפיסט אבי נוסבאום שהוביל את הקמפיין במסגרתו חבר לכל מייסדי המיזמים שעלו לגמר. טויוטה ישראל העניקה גם פרס הוקרה בסך 50,000 ש"ח למיזם "חזית הבית", שהוקם ע"י משפחת רובינזון בעקבות אירועי השבעה באוקטובר ומבקש לתת מענה למפונים ותחושה של בית בכל מקום בו הם שוהים, על טהרת הקיימות.

לרגל  יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר יוצאים במבצע גיוס כספים לטובת מרכזי חוסן לקהילת יישובי העוטף.במסגרת זו 16 קניונים ברחבי הארץ ימכרו חולצות טי שרט אופנתיות ומעוצבות  במחיר מיוחד:  30 ₪ בלבד, על כל קנייה תוכפל סכום התרומה ע"י קניוני עופר ותמסר למרכזי החוסן.

ערן נאור,מנכ"ל קבוצת למטייל הוביל יחד עם רשות הטבע והגנים, יום ניקיון חופים בגן לאומי נחל אלכסנדר-חוף בית ינאי. המתנדבים אשר הגיעו מכל הארץ לנקות ולהחזיר אהבה לטבע אספו עשרות שקיות אשפה.במהלך האירוע הצטרפו המתנדבים לשרשרת האנושית שהייתה פרוסה לאורך חופי ישראל למען השבת החטופים.

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין (17) נבחר בימים אלה כשגריר לי קופר,  ומצטרף לנבחרת השגרירים של מותג האופנה הבריטי. אלקין נחשב לאחד מנהגי המרוצים הצעירים הטובים בעולם. הוא מתגורר בקרית-ים ולומד בבית הספר "הריאלי" בחיפה.אריאל מתחרה בקארטינג מגיל חמש והחל משנת 2023 משתתף במירוצי פורמולה 4, ונוהג עבור קבוצת Inter M.S ממיאמי.

ציפי שילה מנהלת פאלאס מדיקל מודיעין גייסה את הדיירת מרי מויאל שסרגה זר של פרחי לבנדר כסמל לשבת השחורה (ה- 7.10) . ים אהבה בזמנה הפנוי לצייר ולסרוג מיוחד לסרוג פרחי לבנדר. זר פרחי הלבנדר סורגים הוענק לענת גלס אמא של ים שהתרגשה מאוד מהמחווה המיוחד.המטרה להפוך מיזם זה לקמפיין גיוס המונים לצורך קיום מופע הנצחה מוזיקלי לסמ"ר ים גלס ז"ל – "בלב ים".

פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר הילדים המצליח מאת רייצ'ל ברייט וג'ים פילד

הכתב הצבאי של ערוץ 13 אור הלר שבילה בחודשים האחרונים בעוטף ובעזה, לסיקור מלחמת חרבות ברזל, ורעייתו מפיקה בחדשות ערוץ 12 ענת פניני, לקחו פסק זמן מאינטנסיביות השידורים והמצב, ובילו יום זוגי, לכבוד אירוע יום הולדת לחברה בנמל עין גב. בין השאר נהנו בשייט סירת מנוע מהירה בכינרת המלאה עם ליאור ומעיין אליהו הבעלים של "wake up ski school".

בנק מרכנתיל מצדיע לאוגדת 146 הלוחמת בגבול הצפוני – מר שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, ביחד עם נציגי הנהלת הבנק, אירחו לארוחת צהריים 160 לוחמי ומפקדי אוגדת 146.

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזים למשפחות של אנשים המתמודדים עם קושי נפשי בערים ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד  ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על  ידי משרד הבריאות.בימים אלו העמותה משיקה מוקד סיוע בשפה הערבית שמטרתו לסייע לבני משפחה של מתמודדי נפש לקבל מענה לשאלות ומצבים עימם הם מתמודדים.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יוצא בפעילות  סינימה בייבי, במסגרתו תיערך הקרנת הסרט: "מתחרים ", להורים ותינוקות, ב – 32 ₪ בלבד ביום רביעי ה  08.05.24 בשעה 09:30 בבוקר, בקולנוע HOT CINEMA.

תגובות

להשאיר תגובה