הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

הסלון היווני החדש של השף גיא פרץ נפתח במקום גדול יותר ומשודרג: על חוף הים במלון דניאל שבהרצליה פיתוח. המקום מציע קולינריה יוונית ים תיכונית עלית עם חומרי גלם המיובאים מיוון ומטבח פתוח למזאטים ומנות פתיחה כנהוג במדינה הים תיכונית שישראלים כל כך אוהבים לאהוב.למי שצריך קצת יוון לנשמה, המסעדה מאופיינת בחוויית בילוי Dinner & Party ומארחת הופעות של זמרים מיוון ומישראל, ביניהם מאיה סול, רפאיל, ארינדה דימה ועוד, שיוצרים ערבי אירוח מלאים מוזיקה, שמחה, ריקודים ואוכל משובח.

*מסעדת OCD זכתה במקום העשירי ובמקום הראשון מישראל בדירוג היוקרתי  "50 BEST"*בתחרות "THE WORLD'S 50 BEST RESTERAUNTS"*. הודעת ההכרזה על דירוג 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון וצפון אפריקה לשנת 2024, פורסמה בתצורה מעט שונה משנה שעברה, באמצעות הודעה לעיתונות ופרסום ברשתות החברתיות וללא הטקס הרשמי והמפואר המתקיים מדי שנה, לאור החלטת המדריך לא לקיים את הטקס בשל המצב המדיני הרגיש במזרח התיכון.

במסגרת אירועי יום המודעות לסרטן הבינלאומי עמותת 'גדולים מהחיים', העמותה הגדולה בישראל לילדים חולי סרטן, יצאה בקמפיין גיוס תרומות.במסגרת הקמפיין הוקלט השיר "יש לך אותי" עם הזמר דני בסן כדי להעלות מודעות לסרטן בקרב ילדים וצעירים, כדי להזכיר שגם עכשיו, בתקופת המלחמה, מחלת הסרטן עדיין כאן ומאיימת על אלפי ילדים, עם 500 ילדים מאובחנים חדשים בכל שנה.

באירוע שארגנו בביתם יו"ר ריפבליק יועצים, לירון הרשקוביץ ורעייתו השחקנית לירן הרשקוביץ, בפתח תקוה, למען גופים התומכים בלוחמים ובמפונים מאז ה-7.10 ,ביניהם מועצה אזורית תמר, ארגון רבני צהר ועוד ,הגיעו רבים לתמוך.הדוברים באירוע היו הכתבת והפרשנית מחדשות 12, לי נעים, הדיין והרב שמואל סלוטקי ורעייתו טליה ששכלו את שני בניהם ב-7.10, ניר ונגר ראש מועצה אזורית תמר, יו״ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו וכתבת כאן 11 אורית נבון.בתמונה מימין מני נאמן המשנה למנהל הפניקס, לירן הרשקוביץ, המעצבת נורית טרכנגוט, לירון הרשקוביץ ורודריגו גונזלס

מאות יחידות של המשחק "יחד ננצח" שיוצר על ידי מיכל דליות באמצעות קבוצת "קליק טוי " כדי לסייע לילדים להתמודד עם טראומת המלחמה וה-7 באוקטובר, יחולקו באמצעות עמותת "שמחה לילד" לאנשי החינוך ברחבי הארץ".כפיר גבאי, מנכ"ל קבוצת קליק טוי, מסר כי "אנו שמחים להיות שותפים ליוזמה לתרומת משחקי 'יחד ננצח' לאנשי חינוך ברחבי הארץ. מיכל דליות, שותפתנו לפיתוח המשחק ועמותת 'שמחה לילד' שותפתנו לעשיית הטוב וחלוקת המשחק, עושים את מירב המאמצים כדי להגיע למקסימום אנשי חינוך, באמצעותם יגיעו המשחקים לכל פינות הארץ. אנחנו נשמח לשקול תרומה של משחקים נוספים בהתאם להיענות ליוזמה הראשונית שלנו."

השבוע נפתחה תערוכת "האדמה זזה", בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, כמחווה לאמני הדרום והעוטף. את התערוכה יזמו והפיקו ד"ר פישר בשיתוף עמותת "אום קולטור" (umm culture) המאגדת את אמני העוטף. התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד אמצע חודש מרץ. כל ההכנסות ממכירת היצירות יועברו ישירות אל האומנים. בתערוכה מוצגים יצירותיהם של האומנים לרבות; יונה לוי גרוסמן, נדין בר נוי, אייל אסולין, זוהר מורג, גילה ספיר, לימור מקס צרפתי, ג’וזף יוסף דדון, דב הלר ז"ל, דב אור נר, שרקה פרחיה, זהבה מסר ועובדיה קידר. אוצרי התערוכה, דורון פולק ושלומי בן יקר.

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי דרא שיווק נדל"ן וקובי בן שמחון, סמנכ"ל ומנהל חטיבה בחברה השתתפו השבוע בוועידת "עיר הנדל"ן" השנתית של מרכז הבנייה הישראלי, בפעם ה-23 בעיר אילת. בצל המלחמה, הוועידה עסקה השנה במציאות החדשה בישראל ושינוי קונספציות באופן כוללני, החל בתפיסת הביטחון, הכלכלה, הפוליטיקה, ועד בניית חזון משותף לחברה ישראלית מאוחדת.

צילום: דנה תמרי
צילום: דנה תמרי

לאחר אירועי התופת של ה-7 באוקטובר ומתוך הבנה כי אלפי משפחות מצאו עצמן מפונות מבתיהן, לרוב ללא ציוד אישי בכלל, עלתה יוזמה של אלי גלבוע, מנהל בכיר במחלקת ה IT-של טבע בישראל לפנות לאתרי טבע ברחבי העולם ולהציע לאסוף מחשבים משומשים שאין בהם צורך יותר, ולשלוח אותם לישראל כדי שיוכשרו מחדש לשימוש ולתרומה. באתרי טבע מארה"ב, גרמניה וספרד נרתמו מיד ליוזמה – וכאות הזדהות והבעת סולידריות עם אזרחי ישראל – אספו ושלחו מאות מחשבים ניידים שהיו עד לא מזמן בשימושם לטובת אוכלוסיות שנפגעו במהלך המלחמה.לצורך התרומה, אנשי המחשוב והצוותים הטכניים של מחלקת ה-IT הקדישו שעות רבות לניקוי המחשבים, בדיקת תקינותם והתקנתם מחדש לטובת בעליהם החדשים.

אגודת ידידי שיבא, בהנהלת ורד גרינבוים, קיימה זו השנה הרביעית אירוע התרמה. האירוע היה בסימן מלחמת "חרבות ברזל" ובתמיכת פקטורי 54.תרומות האירוע יוקדשו לרכישת מכשיר הקרנה חדשני לטיפול בסרטן השד.האירוע, שהתקיים בסינמה סיטי, כלל 5 הרצאות בסגנון TED של 8 דקות, מפי 5 רופאות לוחמות ואחות שמנהלת ומובילה את מחלקת שיקום "חוזרים לחיים".

השבוע נערכה התכנסות רבת משתתפים של שגרירי אסיה ודיפלומטים בכירים ב'אנו' מוזיאון העם היהודי. המפגש התקיים כיוזמה של לשכת המסחר ישראל-אסיה בשותפות עם 'אנו' מוזיאון העם היהודי שהינו מוזיאון העם היהודי הגדול והמקיף בעולם.המפגש שהינו הראשון בהרכב נרחב זה מאז השבעה באוקטובר נחל הצלחה רבה  וכלל נציגות מכובדת של דיפלומטים בכירים מכלל השגרירויות בלשכה ובהן-  תאילנד, וייטנאם, נפאל, סין, יפן, קוריאה, סינגפור, פיליפינים, אוזבקיסטן, סרי לנקה, הודו.במסגרת הביקור סיירו הדיפלומטים והתרגשו ממיצבי 'השבעה באוקטובר' המוצגים בלובי המוזיאון, וכן מתצוגת הקבע המרשימה של המוזיאון המציגה את סיפורו המתמשך והמתחדש של העם היהודי לאורך אלפי שנים.

למי שתהה מה זה הסיור המאובטח בשכונת התקווה של הזמרת אילנה אביטל בליווי שוטרי מג"ב, ההסבר קשור בבחירות הקרבות. מסתבר שאילנה אביטל תומכת נלהבת בסיעת הגמלאים למועצת העיר תל אביב-יפו.אביטל הצטרפה לסיור של שלמה מסלאוי, חבר מועצת העיר בשוק התקווה יחד עם שוטרי מג"ב שכעת מאבטחים באופן קבוע את השכונות בדרום ומזרח העיר.יוזמה מבורכת של סיעת הגמלאים והאזרחים הוותיקים להעלאת הביטחון האישי באזור.

כ-40 נשות מח"טים התייצבו לאירוע הוקרה והערכה שאורגן עבורן בריזורט דרים איילנד שבדרום. סיון רהב מאיר פגשה עם כולן עם הרצאה מדהימה על הבוקר ולקראת הצהרים ארגנה עבורן אירה דולפין סדנת כושר שכולן רק חיכו לה כדי לפרוק מתחים ולהשתחרר.

קרין גורן, שפית קונדיטורית מהמובילות והמוערכות בקולינריה הישראלית, נבחרה כפרזנטורית החדשה של חברת BOSCH ותוביל את הקמפיינים במהלך השנה הקרובה. השילוב בין השניים יציג את נפלאות הקולינריה הישראלית לצד הטכנולוגיה והאיכות המעולה של מוצרי החשמל BOSCH.

אריאל רבקה מרטין, כוכבת הרשת האמריקאית-יהודייה הענקית, הידועה בקרב עשרות מיליוני עוקביה ומעריציה כ "בייבי אריאל", הגיעה השבוע לביקור תמיכה והסברה בן מספר ימים בישראל בהזמנת CAM התנועה למאבק באנטישמיות. בין השאר סיירה אריאל עם נטלי סננדג'י ניצולת הטבח בנובה באתר המסיבה ברעים, נפגשה עם בני משפחות החטופים, בקיבוץ בארי ובמנהרות הכותל, וביקרה במוזיאון "אנו – מוזיאון העם היהודי" בת"א ,שם התרגשה ממיצבי השבעה באוקטובר הזועקים את זעקת החטופים. את היום הראשון לביקורה בארץ ליוותה שירן סנדל, ובהמשך השבוע נפגשה לארוחה חגיגית ושיחה על הסברה בינלאומית עם אנה זק.

כ-250 דיירי "פאלאס רעננה" חגגו את אירועי יום המשפחה בתערוכת "נוף ילדותי" וכיבוד נוסטלגי שכלל גזוז של פעם צמר גפן מתוק פתי בר עם שוקולד חלביצות , חטיפי קוקוס ועוגות של קפה כסית.

השבוע התקיימה בתל אביב תחרות ה-PATRON Perfectionists  במהלכה הוכרזה המנצחת הגדולה שתייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בחודש מאי במקסיקו. הקוקטייל הזוכה הוקדש לחברתה של רובי המנצחת, ענבר הימן, שנרצחה בשבי חמאס לאחר שנחטפה ממסיבת ה"נובה".

שגרירת אירלנד בישראל סוניה מק׳גינס נטעה עץ בטקס של קרן קימת לישראל ביער בן שמן, כסמל לחיזוק היחסים בין שתי המדינות.בזמן הנטיעה שיתפה השגרירה מק'גינס: ״עברנו תקופה קשה וטראומטית מאז 7 באוקטובר, אתם וגם אנחנו כאורחי המדינה. בבוקר הזה אנו חושבים על כך שהאדמה הייתה פה לפנינו ותישאר גם אחרינו. כשאנחנו מתייצבים כאן יחד בשלום, אנו נזכרים שזה הדבר שמאחד בינינו ולא מה שמפריד".

בשבוע שעבר, נערך טקס מרגש של מאגר ביה"ח הדסה בניהולה של עופרה אלקובי, בנוכחות יובל אדר – משנה למנכ״ל בית החולים, ופרופ׳ ראובן אור מנהל מחלקת השתלת מח עצם, בו נחשפו לראשונה, חמישה תורמים וחמישה נתרמים של מח עצם.במסגרת שיתוף הפעולה של מאגר מח העצם עם ארגון ידידים בפרויקט שינוע מבחנות מכל רחבי הארץ, הוזמנו למפגש גם ישראל אלמסי – מנכ"ל ידידים, לייזי שטרן – סמנכ"ל ידידים, יחד עם מנהלי המחוזות בארגון וכן מוקדנים ומתנדבי ידידים, כהוקרה על פועלם הרב בתחום זה.

רגע של אופטימיות חווה הקהל שהגיע למרכז מורשת יהדות בבל לאירוע "סופה של גולה –ילדים בצל הרדיפות" לציון  55 שנה להוצאתם להורג של 9 היהודים בבגדד בשנת 1969.פרופ' עוזי רבי – ראש מרכז דיין לחקר המזרח התיכון ואפריקה, אוניברסיטת תל אביב, ענה לשאלתה של מנכ"לית המרכז, עליזה דיין חממה, שלידיעתו סעודיה (כרוב מדינות המזרח התיכון)אינה מתייחסת לישראל כאל אויב וזקוקה למומחיות שלה בנושאי אקולוגיה כגון:  מדבור, משק המים, האנרגיות המתחדשות ועוד.כמו כן ייעץ לפוליטיקאים ללמוד את הצד השני וליצור יחסים מתוך הבנה והקשבה.

מותג הדנים האייקוני Lee נערך להשקת קולקציות קיץ 2024 עם צילומי קמפיין מקומי שירוץ לצד הקמפיין הגלובלי.לטובת האירוע נבחרו הדוגמנים טל קרברושיץ אחיה של מאיה קיי יחד עם הדוגמנית הצעירה עוז בן שמחון.קרברושיץ (קיי) בן ה 27 סטודנט שנה שנייה להנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב, חזר לשגרה היישר לסט הצילומים אחרי מילואים ארוכים שגויס מה 7/10 סיפר כי בת זוגתו הפינית אן פרשקובסקי שגם היא דוגמנית חששה ודאגה לו כל התקופה.

רונן סלם מונה למנכ"ל Dreame ישראל. Dreame נחשבת למעצמה בינלאומית המשווקת ומפתחת מכשירי ניקוי מתקדמים, ומכשיריה משווקים בישראל על ידי קבוצת קריסטלינו.לרונן סלם שנות ניסיון רבות בחברות בינלאומיות בתחום מוצרי הצריכה. לפני מינויו לתפקיד מנכ"ל  Dreame, שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת סמסונג ישראל, וכסמנכ"ל סחר ומכירות בחברת נספרסו נסטלה.

רשת הפארם Be מבית שופרסל השיקה סניף ראשון באור עקיבא, הסניף ממוקם בשכונת אור ים, במרכז אור ים סנטר ושטחו כ- 400 מ"ר.במהלך שנת 2024 צפויים להיפתח כעשרה סניפים נוספים כחלק מאסטרטגיית הרשת להרחיב את פריסתה בכל רחבי הארץ.לאירוע הפתיחה החגיגי הגיעו: מנכ"ל קבוצת שופרסל, אורי וטרמן, מנכ"לית רשת הפארם Be, עינת פלד שפירא ומנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי.

 

כללית רפואה משלימה קיימה כנס בנושא טראומה בהובלת ד״ר משה פרחי לעשרות רופאים וצוותי ניהול.במסגרת הכנס הוסבר בהרחבה על מודל מעש״ה המתבסס על ארבעה עקרונות להתערבות מידית במצבי חירום. המודל אומץ על ידי משרד הבריאות כמודל פעולה אפקטיבי לשימוש במצבי חירום.

אקווה סקיוריטי (Aqua Security), המובילה בתחום אבטחת סביבות ענן, ערכה פעילות מיוחדת עבור כ-200 עובדי החברה במשרדיה ברמת גן לסיכום שנה של עידוד קיימות קהילתית ושמירה על כדור הארץ.הפעילות כללה סדנה להכנת קוקוסדמות, כאשר מדובר בשיטת גידול יפנית אורגנית ואקולוגית שאינה תלויה בכלי קיבול.

תרומה של 350 עציצי לאקי במבוק נתרמו עבור משתלת My Botanic ממושב צרופה, עבור לוחמי חטיבת הנח"ל 228 צפון.לדברי שמעון ביטון הרס"פ: "אני רוצה להודות מקרב לב על התרומה הנדיבה והמרגשת ובתקופה מאתגרת כזו זה לא מובן מאליו.זה הזמן לחזק עסקים ובמיוחד כאלה עם לב ונשמה שתורמים לאחרים"

שופט התוכנית "מאסטר שף", השף והמסעדן ישראל אהרוני, תפס השבוע את עיניהם של המבקרים בדיזנגוף סנטר, כשנצפה בחנות משקפי הבוטיק "ורובל אופטיק", שנבחרה לאחרונה לשותפה מוסמכת של יצרנית עדשות הפרימיום "צייס", וכעת היא Zeiss Vision Expert. אהרוני הגיע לחנות כבכל שנה, במטרה לבחור משקפיים חדשים מתוך שלל המסגרות הצבעוניות שהובאו לחנות לאחרונה כחלק מהשקת קולקציה חדשה של המותג הבלגי "Theo".

איתי אשל מנכ"ל מלון רמדה נתניה וסמנכ"ל השיווק שי גרינבוים אירחו השבוע קבוצה של עשרות סוכני נסיעות ותיירות מדרום אמריקה שהגיעו לסיור בארץ על מנת להביא קבוצות תיירים לטיולים וחופשות בישראל. המשלחת הגיעה ביוזמת דוד שרמן הבעלים המיתולוגי של מדינה טורס והיום הבעלים של חברת מארל טורס.

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה לראשונה סניף חדש בעיר אבן יהודה שיפעל במתכונת סיטי. הסניף החדש, נפתח בשבוע שעבר ברחוב המייסדים 41 (קניון הדרים). סניף זה, בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

אלפי בני נוער נלהבים ורומנטיקנים גדשו את קניון עזריאלי, לחגוג  יום האהבה הבינלאומי, בכנס רומנטי של רשת סטימצקי.בין הכוח הנשי ששלט באירוע בהם הסופרות האהובות לינדה מזרחי, יפית גולן, עדן בל, ליליאן סלמה נחום ודנה לוי אלגרוד, נרשם ייצוג גברי של יוצר התוכן והסופר בהתהוות, ליאון שניידרובסקי , שהשיק את ספרו החדש ׳ סטורי טיים׳ מלווה בחברתו הטובה ליהיא גרינר.

הקונדיטור מיקי שמו הגיע השבוע ל״בשביל״ם״ -בית החולים השיקומי לפצועי המלחמה במרכז הרפואי איכילוב והפתיע את החיילים הפצועים ובנות זוגם במארזים של קינוחים אדומים ומתוקים לכבוד הולנטיין דיי.מיקי אשר שירת בעצמו כמ״פ גולני במלחמות ישראל שוחח עם הלוחמים ושמע את סיפורי הגבורה שלהם.

השבוע סיעת "תושבי העיר" בראשות סיגל ויצמן והאלוף במיל. יאיר גולן נפגשו עם בעלי עסקים באלנבי. נתקלו בכבישים חסומים, קהל מדיר רגליו, עסקים במצוקה. בעלי חנויות מביאים את הסחורה בשקיות בידיהם כי אין גישה ברכב לחנויות. סיעת תושבי העיר והאלוף במיל. יאיר גולן הקשיבו לקשיים של בעלי העסקים מזה תקופה ארוכה בה נחפר הקו הסגול של הרכבת הקלה. הרחוב נסגר לארבע שנים, אין גישה ועדין דו״חות מחולקים גם לרוכבי אופנים.

במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו, ביוזמת עמותת השלום הגלובלית של הסכמי אברהם, לכבוד הגיבורים האזרחיים מהמגזר הבדואי שהצילו חפים מפשע במהלך קרבות ה-07 באוקטובר.העמותה יזמה ארוע הוקרה זה, בשיתוף עם מרכז ידידי ישראל שפועל אף הוא נגד אנטישמיות ו BDS.

לכבוד יום המשפחה, מחברת ספרי הבישול והאפייה חנה שאולוב, שמסמלת עבור רבים את המשפחתיות שבמטבח הישראלי, הוזמנה בהתרגשות גדולה לבית הדיור המוגן ״עד 120״ בתל אביב למפגש אינטימי עם הדיירים והדיירות על המתכונים המשפחתיים שלה. במפגש נוצר אפילו מפגש משפחתי נוסף, של חנה ובתה מיה שהיא סגנית מנכ״ל הבית.

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון וארגון פתחון לב יוצאות בשת"פ לאיסוף ותרומות תחפושות ארצי. שיתוף הפעולה יוצא לדרך זו השנה השנייה, לאור הצלחתו בשנה שעברה, אז הצליחה עמותת רוח טובה לרתום למעלה מ-100 חברות עסקיות ברחבי הארץ, ובעזרתן לאסוף מאות רבות של תחפושות שחולקו לילדים ולמשפחות מעוטות יכולת.במסגרת זו, החלו בעמותת רוח טובה מקבוצת אריסון לקרוא לחברות ולארגונים עסקיים להצטרף לפרוייקט ולהקים בעזרת עובדיהם מערך לאיסוף תחפושות, שאינן בשימוש, ולבצע מיון, אריזה ושינוע של התחפושות ל- 3 נקודות החלוקה של ארגון פתחון לב כדי שאלה ייתרמו למשפחות ולילדים לקראת חג הפורים שבפתח.

מנכ"לית ויצו, מירה מינס, ביקרה השבוע, יחד עם הנהלת הארגון, במעונות היום של ויצו במבשרת ציון, לחזק את הצוותים החינוכיים והטיפולים על עבודתם המסורה לאורך כל השנה, ולהיערך יחד לקראת שנת הלימודים הבאה.יחד עם מינס השתתפו בביקור- שרון זיגדון מנהלת אגף הגיל הרך, אלה גאוברג מנהלת אגף הכספים, דורון יחיאלי מנהל אגף בינוי, מיכל אורלי דוברת ויצו, אשרף סאלחי ממונה בטיחות ומנהל פרויקטים, שני שפיר ע' המנכ"לית ויד ימינה, טובה ברכפלד מפקחת הגיל הרך של אזור ירושלים רבתי בויצו, לימור אקוע רכזת אדמיניסטרטיבית האגף לגיל הרך.

מיס פריז לשעבר, דוגמנית העל ואושיית אופנה  מגאן סמסון (32),המתגוררת בפריז, נבחרה כשגרירת מותג היוקרה ג'ק קובה. הצילומים שתוכננו להתקיים בפריז התקיימו לבקשתה בתל אביב כאות הזדהות עם המצב הבטחוני בארץ.

זוהי השנה השלישית ברציפות שקבוצת FOX בשיתוף דיסני חוברות לעמותת Make-A-Wish Israel. במסגרת שיתוף פעולה זה תימכר שרשרת "Mickey Wish" ב-19.90 ₪. השרשרת תימכר במהלך חודש פברואר בשני צבעים: זהב וכסף במותגי קבוצת פוקס ביניהם: פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו, ועוד וכן באתר הסחר של הקבוצה טרמינל X: הרווחים מקמפיין זה יועברו לטובת הגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים.

עומר נודלמן נבחרה להיות השגרירה של האתר האופנה והלייף סטייל X TERMINAL. במסגרת הפעילות, נודלמן תקדם קולקציות ומגוון מותגי אופנה מובילים בקטגוריות השונות, ובהמשך תוביל מהלכים משמעותיים יחד עם האתר.

החטיבה העסקית של מותג הקפה Nespresso  השיקה את נוצ'לה – תערובת קפה חדשה בטעם אגוזי לוז עדין ומתקתק המצטרף למשפחת התערובות למכונות העסקיות Nespresso Professional. ההשקה של התערובת החדשה התקיימה בערב וולנטיין באירוע קולינרי במסעדת פופינה של השף אוראל קמחי, בנוכחות מנכ"לית החברה סוניה נסטסה, סמנכ"ל החטיבה העסקית ניר כץ ואורחים נוספים.

למרות העוצר של עולם התרבות על ישראל, תערוכה בולטת אחת מרימה את ראשה והושקה בביתן 2 אקספו תל אביב. בתערוכה יהיה ניתן למצוא את "בית חם" חלל שלם המוקדש כולו לאמנים ישראליים מהעוטף ומהדרום שפונו מבתיהם. את אותם היצירות המוצגות יהיה ניתן לרכוש בתערוכה וכלל ההכנסות יינתנו לאמנים, בנוסף התערוכה תתרום חלק מהכנסותיה לשיקום ופיתוח גלריות והחזרת האומנות לדרום גיא ברקוביץ' סמנכ"ל שיווק קבוצת ארטהאב אירח כמה מאנשי עסקים המובילים בשוק: יובל צלנר, מועמד לראשת עיריית תל אביב, ספי פלס, משנה למנכ"ל הייטקזון, רוני קרני, סמנכלית שיווק של אמריקן אקספרס.

צוות שופטי תחרות TERRAVINO, תחרות יין ואלכוהול החשובה והיוקרתית בעולם, הנערכת בישראל מדי שנה בהשתתפות שופטים ומומחי יין מובילים, סומליירים מובילים וטועמי יין ישראליים הכריז על רשימת הזוכים לשנת 2023: במסגרת התחרות, המתקיימת זו השנה ה-17,  נטעמו ונשפטו 619 דוגמאות של יינות וכהלים ממדינות שונות ברחבי העולם' ביניהן ישראל.  יקבי ברקן זכו ב- 2 מדליות זהב כפול, 4 מדליות זהב  ו-1 מדליות כסף. בנוסף היקב זכה לתואר המכובד והחשוב – 'צוות הייננים הטוב ביותר בישראל'

יריד יין כחול לבן: לתמיכה ביצרני היין המקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף יתקיים בין  ה- 22-23 בפברואר, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל.יריד טעימות מושקע זה יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים- קטנים וגדולים. מגוון עשיר של יינות אדומים, לבנים, רוזה ואף קוקטיילים מובחרים כך שכל מבקר יוכל למצוא מענה להעדפותיו.

 

תגובות

להשאיר תגובה