את יום האישה הבינלאומי שנערך השבוע חגגה השחקנית והדוגמנית שי מיקה עם אמה בלה, על סט צילומים משותפים, לרגל קמפיין שיעלה בקרוב להשקת צבעי שיער "אקסלנס יוניברסל ניודס",  מבית לוריאל פריז.שי מיקה חשפה כי אמה בלה  עברה דירה מקצרין לבניין צמוד אליה בהרצליה, "אני מתכננת להרחיב את המשפחה וכמובן אמא תעזור לי״.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לרגל  יום האישה הבינלאומי, יצא בית האופנה גולברי בקמפיין רחב בהובלת הפרזנטורית השחקנית ואשת הטלוויזיה, אילנית לוי במסגרתו משתפת לוי על מעמדה ומקומה של האישה החדשה תחת הקונספט ״תאמיני בעצמך״.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דני לוזון המשנה למנכ"ל סופר-פארם וג'ואי קבסו נשיא מותג הטיפוח האמריקאי "Mario Badescu השיקו את מותג הטיפוח האמריקאי אשר מגיע לראשונה לישראל וישווק ברשת סופר-פארם. הרימו לחיים: שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים ברשת סופר-פארם, הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם, כוכבת הזמר במסיכה עדי ביטי, נועם בוהדנה, יובל כספית ועוד.

משלחת של 50 נשים מארגון DSPI (DIPLOMATIC SPOUSES & PARTNERS ) בניהן נשות שגרירים בישראל, הגיעו לסיור בצפון במסגרתו ביקרו ברפאל ב"מכון לשם" שבגוש שגב.הביקור החל בסיור וירטואלי במרכז המבקרים ברפאל שם שמעו הנשים סקירה אודות רפאל ופעילותה, האזינו להרצאות על החברה, המשיכו בביקור בחצר התצוגות שם נחשפו למערכות המוכרות והמתקדמות של רפאל כדוגמת כיפת ברזל ושרביט קסמים.

כשלושים נערות בנות 12-13 הגיעו השבוע לסטודיו להתעמלות בהדר יוסף, למפגש השראה עם ספורטאיות פורצות דרך במסגרת פעילות של האקדמיה לביטחון עצמי של עמותת שוות ומותג אולוויז.בשיחה השתתפו שלוש מהספורטאיות הבכירות בישראל: לינוי אשרם, אשר סיפרה על המאמנות שלא האמינו בה וגרמו לה לפקפק בעצמה ועל ההתמודדות שהביאה אותה עד למדליית זהב באולימפיאדת טוקיו; אסתר רוט שחמורוב, אשר לא האמינה שתוכל להשתכר כספורטאית ובהמשך היתה לאישה הראשונה בגמר אולימפי וחתנית פרס ישראל לספורט; וסילבי ז'אן, שכולם לעגו לה על הרצון לשחק כדורגל ובהמשך הפכה לכדורגלנית הישראלית הטובה ביותר בכל הזמנים על למעלה מ-1000 שערים.

השחקנית חן אמסלם (32) והשחקן נדב נייטס (40) נבחרו כפרזנטורים של רשת O&H.הקמפיין הראשון בכיכובם לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2023 בהשקעה הנאמדת בכ: 1.5 מליון שקל-אגב,זו הפעם הראשונה בה חן אמסלם תוביל קמפיין אופנה.

ירון וקסמן, מנכ"ל ומייסד עמותת הגל שלי המסייעת לנערים ונערות בסיכון, אירח את שגריר אוסטרליה בישראל, ד"ר ראלף פטר קינג במרכז העמותה שתל אביב- יפו.השניים נפגשו במטרה להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינה המפורסמת בשל חופיה המרהיבים לבין העמותה אשר הפכה את הגלישה לפעילות חינוכית טיפולית שמקדמת נוער בסיכון.

הדוגמנית שירז טל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם Asta-In מותג מוצרי קוסמטיקה טבעיים מבית סטארט-אפ הביוטכנולוגיה הישראלי פיורמג'יק, המתמחה בגידול אצות והפקת נוגד החמצון העוצמתי אסטקסנטין.במסגרת שיתוף הפעולה תקדם שירז טל את מוצרי החברה במישורים שונים: בפיתוח מוצרים חדשים, בפיתוח עסקי של החברה בארץ ובחו"ל  ובקידומם של המוצרים.

כ- 700 איש גדשו את מתחם האירועים "לאגו" שבראשון לציון בכנס הלקוחות השנתי המסורתי של חברת הדאטה וה- BI הגדולה בארץ, קליק ישראל (Qlik Israel) מקבוצת חילן. את הכנס הנחה הקומיקאי דודו ארז, אשר תיבל את ההנחיה בקטעי סטנד אפ מהמופע שלו, שהותאמו לעולמות הטכנולוגיה וראיין את המשתתפים בסגנון הייחודי שלו לסרטון משעשע אשר הוצג בפני הקהל.

בית האופנה קסטרו שזיהה תמיד לפני כולם את הכוכבים העולים: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר, דודי בלסר, ועוד רבים חגג השבוע במסיבת השקה להכרזתה והצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה- הפרזנטורית החדשה של קסטרו. אודיה תוביל את הקמפיינים לקולקציות האופנה החדשות בשנה הקרובה.

עוד מאודיה, השבוע היא התייצבה על סט צילומים לא שגרתי שנערך במנחת מסוקים, לצילומי קמפיין אביב קיץ 2023 של רשת SCOOP. לצידה של אודיה דגמנה אדר כהן  (25), מעצבת שמלות ערב מאשדוד, שניצלה מתאונה קשה במקסיקו, בינואר האחרון, שם איבדה את ידה במהלך טיול עם חברים.

השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, מור סילבר שחזרה השבוע מחופשה משפחתית בתאילנד, שם שהו 17 יום,  נחתה  היישר לפתיחת חנות הפופ אפ הראשונה שלה, בקניון עופר רמת אביב.הגיעו לחגוג איתה האימהות הטריות אנה ארונוב ודנה זרמון.  כזכור גם זרמון וגם ארונוב ילדו בקיץ 2021 את בנם הראשון.  שלי גפני, סנדרה רינגלר, שירלי בוגנים, אוולין חיימוביץ', ליאת לוי קופלמן לורן אלון, קסנייה טרנטול ועוד.

הזמר המצליח איתי לוי ומותג האופנה לי קופר משיקים קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שעוצבה בשיתוף לוי בהשראת  עולם הטבע תוך שימוש בבדים אורגניים, בגוונים טבעיים ופסטליים ללוק קאזואל במראה OVERSIZE שיוצר מראה עכשווי ונכון.

עובדות חברת תימור (T.more – המובילה בפתרונות למידה לתאגידים ציבוריים וחברות פרטיות) חגגו השנה את יום האישה בפעילות מיוחדת בסטודיו לצילום של הצלם אילן בשור. 18 עובדות החברה הצטלמו יחד ולחוד למזכרת וגם כדי להעלות ברשתות. לאחר התכנסות וכיבוד, איפור וסשן צילומים התכנסו גם להרצאה על למידה בבינה מלאכותית. 

כוכבת הטיק טוק מיה דגן,  מצטרפת לנבחרת משפיעניות הקיימות של לוריאל ישראל לקידום שמירה על כדור הארץ.מיה דגן (26) היא אחת מיוצרות התוכן והמשפיעניות המובילות והפופולריות בישראל עם  241.8 אלף עוקבים בטיק טוק ו –  56.8 אלף עוקבים באינסטגרם והיא מצטרפת לדוגמנית לירן כוהנר  (34), שמובילה את הנחברת זו השנה השנייה.

עמותת אופנים הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך, קיימה ערב הוקרה לשותפיה במסגרתו התקיים פאנל מנהלות ומנהלים בכירים להכרות ושיח אישי עם ילדי וילדות עמותת אופנים מעכו ומאופקים, המשתתפים בתכנית אופנים-טק, תכנית חינוכית לתלמידי חטיבות הביניים.בין המשתתפים: עומר קפלן, CRO חברת איירוןסורס/יוניטי ישראל, חי גאליס מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, בועז בש, מנכ"ל חברת Final, שרון ישראל, מנכ"לית חברת אקסטרה מייל, בת שבע משה, מנהלת פעילות עסקית wix  ישראל, נדב ברנשטטר, מנכ"ל web pick,  מוהנא פארס, סמנכ"ל חינוך טכנולוגי במשרד החינוך, רונית שוורץ, דירקטורית בנק הפועלים, שירה אלחנני, מנהלת השקעות תשתיות ישראל, גולן עיני משנה למנכל וסמנכל פיתוח עיסקי, מגה אור ועוד.

לכבוד חג הפורים, הגיעו עובדי "הגלידות של פלדמן" מחופשים למחלקת הילדים בבית החולים "קפלן" ותרמו מגוון רחב של מוצרי החברה לצוות, לילדים החולים ולמשפחותיהם.

השבוע הגיע ראש עיריית נוף גליל רונן פלוט ופמלייתו לאירוע חגיגי לרגל פתיחת  מרכז ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער של הלן דורון  בעיר, שניפתח בהשקעה הנאמדת בלמעלה מעלה מ 200 אלף ₪. הלן דורון הצהירה וחשפה כי בקרוב תטוס לארה"ב, לרגל  פתיחת גני ילדים וזאת במסגרת  הסכם שחתמה החברה הישראלית  עם  קואופרטיב החינוך האמריקאי ACES  על עסקה הנאמדת בשלב הראשון בהיקף של כ- 5 מיליון דולר.

עמותת ספיישל אולימפיקס ישראל פועלת למען אנשים עם מוגבלויות ומשפחותיהם באמצעות תוכניות ספורט, פעיליות, ומשחקים..השבוע התקיימה פגישה בין שר הספורט מר מיקי זוהר, ראש מטה השר מר חן אביטן, נשיא ספיישל אולימפיקס מר מיכאל קליינר, מנכ"לית ספיישל אולימפיקס שרון לוי בלנגה וסמנ"כלית ספיישל אולימפיקס קרן שרעבי. בפגישה הוצגה הפעילות הרב ענפית של ספיישל אולימפיקס ואחוזי האוכלוסייה הגבוהים שהארגון מבקש עבורם מענה בספורט לאורך השנה וגם לקראת המשחקים הבינלאומיים בברלין המתקיימים ביוני הקרוב. השר נענה בחיוב וחידד את החשיבות של הספורט עבור אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית.

לרגל יום האישה, נועה קירל, שגרירת המותג הגלובלית אשר מובילה את קמפיין הדגל של פומה SHE MOVES US, הצטלמה בקמפיין שכולו היא.דווקא לפני האירוויזיון והטירוף מסביב, בחרו בפומה להעצים את נועה עצמה, מול עדשת המצלמה של סיימון אלמלם הארט דיירקטור של פקטורי 54.הפוקוס של יום הצילום לא היה הקולקציה אלא נועה, בת ה- 21, אשר מובילה את אחד המותגים החזקים בישראל.נועה קירל יוצאת לתקופה המאתגרת והמיוחדת בקריירה שלה.

שני אטיאס נחתה בישראל לפרימיירת סרט קצר בשם "תשובה" שכתב הבמאי יואב סוויסה בכיכובם.גם האחות מורן אטיאס השאירה את התינוקת בבית והגיעה לפרגן עם אמא.אטיאס מגלמת את חנה, חרדית  הנשואה לבינמין, אברך שמאס בחייו החרדיים וחולם על בריחה מחייו.

עו"ד אופיר פדר שהתחפש לקוסם ועו"ד גלית שוקרון שהתחפשה לפיה ביחד עם 65 עובדי משרד עורכי דין פדר חגגו מסיבת פורים במועדון סטייג' בנתניה.במהלך המסיבה הופיעה מפני עורכי הדין אומן החושים אלמוג גלזר השאיר את הצוות כולו פעור פה.

המחלקה לצורפות ואופנה מבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, באוצרות פרופסור ורד קמינסקי ופרופסור עינת לידר, הוזמנה להציג במוזיאון העיצוב של מינכן – Pinakothek der Moderne תערוכת תכשיטים נבחרים של סטודנטים.יות ובוגרי המחלקה. זוהי הפעם הראשונה שמוזיאון הפינקוטק הזמין מוסד ישראלי או אקדמיה כלשהי, וזוהי הבעת אמון יוצאת דופן ביצירה של המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל.

השחקנית המוערכת ליהי קורנובסקי קיבלה מתנה מיוחדת לרגל יום האישה, חידוש חוזה הפרזנטורית של "תפוזינה" לעונה נוספת. זו העונה השלישית של קורנובסקי עם הפאה הג'ינג'ית, שממשיכה את המסר של נערת תפוזינה שעושה "מה שבא לה"

חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי, השיקה חטיבה לייבוא משקאות מיפן "אנוטקה ניהון שו", בנוכחות בכירים מהתעשייה: הגיעו לכבד בכירים ממבשלת שיראטאקי היפנית שזוכה להצלחה בינלאומית, הנספח המסחרי בשגרירות יפן בישראל- יוסקה צוצומי, לצד נספחים נוספים מהשגרירות, ובכירים מתעשיית היין והקולינריה, שנהנו מסדנת סאקה שהעביר נאור לוי, מייסד תרבות הסאקה בישראל.

דנה מידן היזמית של מותג בגדי ההיריון BABE מקדיש את יום האישה הבינלאומי לנשים שהדרך שלהן לאימהות לוקחת יותר זמן. ומציע את חולצת MOTHERHOOD במחיר מיוחד. הכנסות מהמכירות יועברו לתרומה לעמותות העסוקות בנושאים האלו. השנה לרגל יום האישה הבינלאומי, מותג בגדי ההיריון BABE, שם בפוקוס את הנשים שהדרך שלהן לאימהות לוקחת יותר מ 9 חודשי הריון, לכל אותן נשים שעוברות טיפולי פוריות או פונדקאות בדרך להיות אמא.  

עופר מרדכי השיק במתחם EV MOTORS  שבנתניה את מותג אופנועי הפרימיום השבדים המצליח, CAKE. מדובר בבשורה לרוכבי הדו-גלגלי והשטח: ,CAKE היצרנית השבדית שחוללה מהפכה ויצרה קטגוריה חדשה בעולם הדו-גלגלי – אופנועים חשמליים קלי משקל ברמת איכות מהגבוהות ביותר, הגיעה לישראל.

דיירי הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן" המתמודדים עם מוגבלויות מורכבות, זכו לחגוג את חג הפורים השנה במסיבה גדולה, מיוחדת וחגיגית במיוחד כפי שחוגגים כל בית ישראל. באירוע שנערך בכפר הממוקם בתחום המועצה האזורית מרחבים ומופעל על ידי עמותת "עדי", השתתפו כל הצוותים והנהלת הכפר כמו גם משפחות הדיירים שהגיעו מחופשים לשמח את הילדים כמנהג המסורת.

ליאור סושרד ומיקי  מוכתר כוכבת הילדים קיבלה תעודת הוקרה מעמותת עזרה למרפא בראשות הרב פירר על פעילותה והתנדבותה למען ילדים חולי סרטן להם דואגים המלווים והמתנדבים בעמותה שצמודים לילדים החולים במהלך הטיפולים .מיקי התרגשה מהמחווה ומהקרת התודה וציינה שהיא גאה להמשיך ולהתנדב עבור הילדים החולים .

גיא אדירן, מנכ"ל מלונות דן באזור אילת ומנכ"ל מלון דן אילת אירח את האמנים המובילים נועה קירל, טונה ותמיר גרינברג שהופיעו במלון במסגרת פסטיבל מוסיקה מיוחד לחג פורים.

הזמינו אתכם?

לרגל יום האישה הבינלאומי  יערך ביום חמישי ה-16 למרץ,  'ערב אישי'  – עם העיתונאית, מגישת הטלוויזיה ושדרנית הרדיו לינוי בר גפן.המפגש כולל הרצאה מעוררת השראה של לינוי בר גפן – "ללמוד לקום":  ההרצאה עוסקת כיצד מתמודדים עם משבר, במודעות מלאה ובצמיחה תמידית.לאחר ההרצאה יוקרן בטרום בכורה הסרט: "פעמיים ריטה" 

לוריאל ישראל ממשיכה במהפכה הדיגיטלית ופותחת  סטודיו דיגיטלי חדשני  של חטיבת המוצרים המקצועיים, המהווה בית מקצועי, הדרכתי והשראתי למעצבי השיער המובילים בישראל, שעובדים עם מותגי השיער היוקרתיים:  לוריאל פרופסיונל וקרסטס.

דניאלה קפילוטו הסטייליסטית של הכוכבות הגדולות של הביצה, משיקה היריון שני ומקבלת קמפיין אופנה ראשון למותג בגדי ההיריון BABE. 

תגובות

להשאיר תגובה