בלב סמטאות יפו העתיקה שוכן תיאטרון הסמטה שהוא בית ליצירה ישראלית מקורית,ייחודית ומרתקת. בסוף השבוע יערכו בתיאטרון הצגות:

AQUIRA

יצירה אישית על שייכות ועל החיפוש האינסופי אחריה.  שחקן ורקדן נפגשים כדי ליצור הצגה חדשה, חוקרים את המקורות שלהם, שואלים שאלות על "עקירה" ומחפשים את מקומם בעולם. בלי לתכנן, הם מגלים היסטוריה משותפת ובמקביל לעבודה, גם העתיד שלהם נבנה. שני גברים שמגלים את עצמם ויוצאים למסע. מסע חדש, רגיש, מורכב ולמרות הכל – הרמוני.  שתי תרבויות שונות שלומדות לחיות בשלווה. האם אנחנו יותר דומים ממה שאנחנו חושבים? מאת: איסק צ'וקרון ,שותף ליצירה: שחר חנין, מוסיקה: שירי חן, דרמטורגיה ושותפה לכתיבה: אלינור חן, כוריאוגרפיה: נעמה מנור, בהשתתפות: איסק צ'וקרון – שחר חנין – שירי חן.

יום חמישי 14.7 בשעה 20:30 

"צחוק זה עניין רציני"

שני שגב-מנשרי, כי היום כל אישה חייבת שם שני ועדיף מזרחי. אישה קטנה, על עקבים גבוהים, מזמינה אתכן לפיקניק צבעוני. מתוך הסל יצאו שלל נשים מפתיעות, מהחיים שלה ושל כולנו. איך הגעתי לפה? מה עשיתי שבע שנים באוניברסיטה? למה כולם סביבי בהריון? מין דארס'ה מחמוד? ומה זה בכלל מעקצץ? מופע קומי של אישה שמחה, המביטה על החיים דרך עיניים מחייכות. כתיבה ומשחק: שני שגב מנשרי. דרמטורגיה ובימוי: אסף בלאו חומרים השראה ומורל: דנה ברין.

יום חמישי 14.7 בשעה 20:30 

"מקרה סוציאלי"

קומדיה בלשית – אור ומיכל מגיעות ללשכת הרווחה במועצה האזורית אפרסמון ליום עבודתן הראשון ונאמר להן שהן עדיין לא התקבלו. בכדי לזכות במשרה הן צריכות להתחרות ביניהן.

במהלך התחרות הן מנסות לפצח מה קורה באמת בלשכה ומגלות סוד גדול. מחזה העוסק בשש נשים שונות, עובדות סוציאליות שמנסות כל אחת לשרוד בדרך שלה. מחזה אשר מביא לשולחן נושאים כמו: משכורת של נשים בשוק העבודה, התקדמות נשים לעמדות מפתח, מי טו, חברות בין נשים, העצמה ושחיתות מערכתית בישראל. מאת גלי יחיעם. בליווי ויעוץ דרמטורגי של יהושוע סובול. בימוי: יהושוע סובול וגלי יחיעם. שחקניות: גלי יחיעם, דניאל הארוש, נועה אנגל, עמית פרטוק, שי כהן נעמן, הגר פז.

יום שישי 15.7 בשעה 21:30 

"הגנב הכי ישר"

ערב חג. מפגש מקרי והזוי בן גבר לאישה יוצר שרשרת של מצבים קומיים ותסבוכות שבסוף מובילות לשותפות, חברות עמוקה ואף אהבה. מחזה רגיש על שני אנשים בתקופת משבר וטלטלה שמסתבכים משתפים מאתגרים זה את זו לקראת דרך חדשה. מאת: אנה מריה במברגר. בימוי : אילן שני. נוסח עיברי: רמי ברוך. תפאורה: נאווה שטאר. עיבודים מוזיקליים. מקורים: דר עמית ויינר. ע. למעבד המוזיקלי: שון פתאל. שחקנים: נטלי נאמן ודור לוי.

יום שישי 15.7 בשעה 21:00 

"הלבנה בשחור"

בעולם של חלומות גנוזים וזמן אבוד, מתנהל מוזנח וחסר שינה ׳הדוד של קוסטיה׳. הלבנה בשחור מפלרטטת עם שייקספיר, עם כתביו המוקדמים של צ'כוב ואחרים, מתחקה אחר בת השחף המפורסמת ומגוללת את סיפור התאבדותו הטראגי של קוסטיה דרך עיניו של הדוד. היא עוסקת בשאלה הנצחית מדוע קוסטיה לקח את חייו דרך סיפורן של הדמויות העוטפות אותו- שתי השחקניות (אהובתו נינה ואמו ארקדינה) במסען דרך האומנות, האהבה והתשוקה לשתיהן, מאשה והרופאה ויחסיהן המורכבים כזוג וכאינדיווידואליות.

יום שבת 16.7 בשעה 21:00 

לינק להזמנת כרטיסים  

תגובות

להשאיר תגובה