חברת הכל לים, אשר הוקמה בשנת 1977 ומספקת מאז ציוד לים, לקמפינג ולכל מה שקורה בחוץ – מספקת פתרונות יצירתיים לתרבות הפנאי הישראלית.

הישראלים, שאוהבים לחגוג ולבלות בחיק הטבע, בחצר, בבריכה ובים, מוצאים בקלות את המענה המושלם לפינוק, בילוי והנאה, עם המוצרים של חברת הכל לים, אבל מסתבר שגם חברה העוסקת מעל 40 שנה בהמצאה מחדש של תרבות הפנאי הישראלית, לא שוכחת לרגע את אלה, שלא יכולים להנות ונרתמת לעזרה

אוהד ברקן, הבעלים, מלווה לא מעט גופים הדואגים לקבוצת האוכלוסייה הזו.מבט מקרוב על חברה שיודעת גם לדאוג לפינוקים האהובים ביותר על הישראלים ולא שוכחת את אלה שצריכים עזרה.

אוהד ברקן והכל לים, היא חברה ותיקה במיוחד במשק הישראלי, העוסקת מאז שנות השבעים בייצור ושיווק של מגוון מוצרים רחב, לישראלים שאוהבים לבלות בשמש ובמים.החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרים ובינהם:

  • ברזנטים ורשתות צל – אלה משמשים כיום למגוון עצום של שימושים, כמו כיסויים לריהוט גן, כיסוי מתקנים פרטיים ותעשייתיים, כיסוי למשאיות הובלה, סגירת חורף, אוהלים, מתקני שעשועים, מתנפחים ועוד.
  • ציוד מגוון לקמפינג לחצר – החל בשמשיות, גגונים וסככות וכלה במתקני ברביקיו, פופים יוקרתיים לגינה בעיצובים ייחודיים, מחומרי גלם משובחים בצורות שונות, קמין חשמלי מרהיב לבית, כסאות ושולחנות מתקפלים, צידניות מיוחדות ועוד.
  • אבובים ומתנפחים – מגוון מוצרי בילוי וספורט לים ולבריכה מחומרי גלם איכותיים בלבד, ביניהם כדורי הליכה על המים (zorb ball) ugus
  • שירות תיקונים מיוחד למתנפחים וסירות ברזנט, גלשני סאפ מתנפחים, מתקני ספורט ימי מתנפחים, טרמפולינות מים ועוד ובעצם –  כל מה שאתם יכולים לרצות, כשאתם יוצאים לבלות בחיק הטבע, או אפילו בחצר הבית.

חברת הכל לים ואוהד ברקן היא הספקית הבלעדית של מוצרי ברזנט למספר גדול של ארגונים מובילים בישראל, ביניהם רשות הטבע והגנים, משרד הביטחון, רפא"ל, אלביט מערכות, מפעלים, קיבוצים, מושבים ועוד ומובילים את התחום בישראל

הניסיון העשיר עליו מתבססת פעילות החברה, לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, מאפשרת לחברה להמשיך להוביל את תחום מוצרי הפנאי, המחנאות ופעילויות החוץ בארץ ואף להרחיב את פעילותה לייצור ושיווק של מוצרים ייחודיים מכל הסוגים וללא פשרות

חברת הכל לים היתה ונותרה חברה משפחתית, קטנה ואיכותית, עם 22 עובדים מסורים ומקצועיים השמחים לקחת חלק במפעל הייחודי הזה, אשר מלבד פעילותו העסקית, מקפיד לטפח גם פעילות קהילתית ענפה ולתרום לגופים שונים בחברה.

בתור חברה מצליחה בתחומה, הכל לים, בהובלת אוהד ברקן, לא שוכחת את הזקוקים לעזרה ותמיכה.אוהד ברקן, בעל החברה, מקפיד לזכור את החלקים המוחלשים באוכלוסייה,ומעניק תרומות קבועות למספר ארגוני חסד, שהפעילות שלהם מיועדת לספק מענה, עזרה ולפעמים הצלת חיים של ממש, עבור אלה הנעזרים  בהם.

  • עמותת נאמן – פועלת להורדת התחלואה משבץ מוחי בישראל, כמו גם לשיפור הטיפול והשיקום לנפגעי שבץ ובני משפחותיהם ואף דואגת לרווחתם.
  • עמותת לקראת שבת – זוהי עמותה ללא מטרות רווח, אשר מספקת מזון למשפחות נזקקות לקראת שבת – בכל יום חמישי בעזרת מתנדבים בכל גיל, מכל שכבות האוכלוסייה החיפאית. זוהי יוזמה של תושבי חיפה, שעושים הכל כדי לדאוג שכולם יקבלו ארוחת שבת כהלכתה.
  • צער בעלי חיים – האגודה הותיקה ביותר בישראל, הפועלת באופן נרחב למען בעלי חיים מכל הסוגים ברחבי הארץ, נגד התעללות והתאכזרות כלפי בעלי חיים.

תגובות

להשאיר תגובה