העדי של עדי

להחזיר בטוב כדי להתמודד

היי ענת ,

את לא מכירה אותי אבל אני מכירה אותך. עבר מעט זמן עד שהרשיתי  לעצמי לכתוב לך, ומי אני בכלל ?!

אני רוצה לספר לך שיש חותרת אחת עם עיניים ירוקות גדולות כמו הים, שערה גולש ועל צווארה עדי מכסף אמיתי.

עדי

מגיל תשע היא למדה להיות חזקה, גיבורה אל מול כולם. מטפלת, דואגת, אף פעם לא נופלת ולא נשברת.

שלשום היא נפלה, יש לה כמה תפרים בברך אבל את מכירה אותה, היא כבר הצטלמה וחתכה את התמונה כדי שאף אחד לא ידאג . כהרגלה בדיוק, כמו שלימדת אותה היא שומרת על החיוך ומספרת בדיחה שחורה כדי שאף אחד לא יראה .הכל בסדר, התפרים ירדו והפצע יגליד אבל הרצון לעשות ולשנות לא מרפה ולא ירפא עוד הרבה זמן.

שאלתי אותה על התכשיט וכשהקשבתי לה הרגשתי שאני טובעת, טובעת בתוך העיניים הבורקות המלאות דמעות אבל לא מעיזות לבכות. שטה בחיוך שלה המלא באהבה ונוגעת בלב שלה המלא בגעגוע. היא סיפרה לי כמה היית מצחיקה ושנונה, איך אהבת לחיות את החיים ולנסות כל שיגעון, היית הכי מדליקה שיש ונלחמת, שני עשורים נלחמת במחלה.

עדי וענת

היא סיפרה איך שמבית החולים הייתן בורחות כל הזמן לים ומדברות שעות, כיום הים הוא הבית השני שלה  והבית הראשון עדיין מלא בנוכחות הכל כך חזקה שלך . היא אמרה שבטח היית כועסת עליה עכשיו על החשיבה הזו, אבל כן היא הייתה מוכנה להחליף אותך בכל שניה ולו לרגע, לספוג במקומך את הכאב ורק שלא תשאירי אותה עם השממה הזו.

זוכרת איך היה פעם מלאך אחד שדאג לך לתרופה שלא הייתה בסל התרופות והכאבים קצת פחתו וכבר שנתיים מאז שאת לא כאן והיא רוצה להחזיר בטוב כי ככה לימדת אותה. לעזור לאחרים שהיו במצבך, או אפילו כאלה שהיו במצבה. חסרי עונים , כואבים ולא יודעים מה הלאה .

לא מזמן היא ראתה באחד הדוכנים שרשרת עם הסמל של העמותה היא קנתה אותה והלכה לייצר עוד 349 חתיכות מכסף אמיתי.

הבת שלך עדי , מייצרת עדי חדש עם הלוגו שליווה אתכן בכל מכתב, בכל מחלקה, עכשיו היא תורמת 50%  מהכל לעמותה. זו הדרך שלה .

היא עושה הכל כדי להמשיך בדרכך, להשלים עם הפרידה, תמיד להישאר חזקה.לעזור ולו במעט למי שאפשר ואני כותבת לך כדי לעזור בדרכה שלה .

השרשרת עולה 99 ש”ח בלבד, 50% הולכים לעמותה – אחת מתשע .

אפשר למצוא אותה ברשת קסקדה : קניון אילון רמת גן שער אביב

8 הערות

להשאיר תגובה