היא ניגשה לבן זוגה ואמרה לו: "אני רוצה רומן". הוא התבונן בה. נחנק מלגימת היין בארוחה הרומנטית שלהם. הוא לא היה מופתע מהשיגעונות שלה, אך בלע את הריר כשרק דמיין את אשתו בזרועותיו של מישהו אחר, מישהו שינשק אותה, שייגע בה, שיעטוף את עורה בעורו, מישהו מלבדו. הוא יודע – הוא לא יכול להיות עדיין הריגוש הראשוני כמו גבר חדש שיחזר אחריה. "אני רוצה רומן", חזרה על הבקשה כמו ילדה שמבקשת ברבי חדשה. "כשניסע לחו"ל את מוזמנת לקבל יום חופשי כאוות נפשך…", אמר לה, אבל זה לא הספיק לה. "אני לא רוצה חוויה חד פעמית. אני רוצה רומן מתמשך. מישהו שיתקשר אליי כל שעה, ישלח לי מסרונים מחממי לב, יראה לי תשוקה בוערת".

"האהבה שלי לא מספיקה לך?" הוא שאל מבולבל.

"אתה יודע שזה לא קשור לאהבה, גם לא לסקס. אני פשוט הרפתקנית, ומאז שהתחתנו עברו עשר שנים, ואני מרגישה צורך אחר. אני אוהבת אותך, אבל הצורך חזק ממני".

"מה את באמת מציעה?" שאל, מוכן לזרום עם השיגעונות הידועים שלה.

"חילופי זוגות…", אמרה ושתקה כדי לאפשר לו לעכל את הצעתה.

"אני לא רוצה להיות עם מישהי אחרת. אני רוצה להיות רק אתך. אין לי צורך במגע אחר, בריח אחר, באישה אחרת", אמר בבהירות, והיא ידעה. היא לעולם לא תבגוד בו בהסתר. לעולם לא תעשה משהו מאחורי גבו. היא רוצה חוויה אחרת".

"אני מסכים להצעה שלך אם זה מה שיעשה אותך מאושרת", אמר, ואט אט עיכל את הרעיון של המסע שהוא מכניס את עצמו אליו.

היא נישקה אותו, הזכירה לו את החברות ואת האומץ שקיימת ביניהם. הוא לא היה שלם עם ההחלטה, אבל הרגיש בר מזל לחיות עם האישה שהוא אוהב. למענה אולי יצליח ליהנות מחוויה מסעירה.

 

רבים מכם ודאי מגיבים בסלידה לנוכח ההצעה של האישה לגבר שלה. לעובדה שהיא אפילו לא מחפשת סקס מזדמן אלא רומן קבוע, חילופי זוגות להעשרת אוצר הריגוש בחייהם. היא לא היחידה שחווה את הנחיתה של הריגוש אחרי מערכת יחסים ארוכת טווח. אפשר להתווכח על הדרך, אפשר להתווכח על הבחירה, אי אפשר להתווכח עם הצורך שיש לאדם להתרגש מחוויית ריגוש במערכת היחסים.

יש זוגות שיעדיפו להתרגש ביחד מחוויות שאינן קשורות לפרטנר נוסף מלבדם. יש אחרים שסיטואציה של חילופי זוגות מרעננת את הקשר שלהם.  

אין תשובה אחת שמתאימה לכולם. לפעמים דווקא חוויה מטורפת מחברת בין שניים, מסעירה את היחסים ביניהם, ולפעמים היא עושה בדיוק ההפך: מפרידה ביניהם או יוצרת מרחק ומתיחות.

חיים ביחד שנים ומרגישים צורך בריגוש חדש בלי הרצון לפרק את מערכת היחסים? הכי חשוב שתהיו נאמנים למי שאתם, לכו עם הלב, זהו את מה שעושה לכם טוב. לא תמיד הפתיחות המחשבתית נכונה לכולם. לפעמים דווקא השמרנות היא שנעימה ויוצרת ביטחון ביחסים בין בני הזוג. אם בן זוגכם הציע לכם חוויה דומה של חילופי זוגות, תוכלו לנסות להבין מאין הגיעה הבקשה ומה המניע שלה. בחנו אם נכונה לכם ההצעה או לא, בלי להיפגע ממנה.

יחסים ארוכי טווח טומנים המון אתגרים ומצריכים שברת שיגרה. לא תמיד חילופי זוגות היא התשובה, אך לפעמים היא דווקא כן. הסיחו דעתכם מהנורמטיבי, ובכל מקרה – מצאו את הדרך לרגש אחד את השני בכל שלב במערכת היחסים.

תוכלו לצאת למסע משותף כל עוד הוא נעים לשניכם.

החשוב מכל לזכור – כל גבר, כל אישה, זקוקים במערכת היחסים שלהם למסע שיהיה בו עניין, אש ותמרות עשן.  

תגובות

להשאיר תגובה