"קצוות פתוחים"  הוא סינגל הבכורה של בשמת ( טובאל), ביום מנהלת הייטק ובערב יוצרת וזמרת צעירה בראשית דרכה המפלסת דרכה במשעולו האכזרי של עולם הרוק הישראלי. את השיר כתבה והלחינה בשמת לעיבוד והפקה מוסיקלית של יאיר רובין, וכיוון שאנו דוגלים במתן במה לאמנים צעירים, ראיינתי את בשמת להכיר אותה קצת יותר.

מי את בשמת?

"מוזיקאית ויוצרת שמתפרנסת מהייטק.  נולדתי בכרמיאל, גדלתי בנוה מונוסון וחיה בתל אביב.

בשנים האחרונות עבדתי על אלבום הבכורה שמכיל עשרה שירים שכתבתי והלחנתי. אני מופיעה עם השירים שלי כבר מספר שנים. סוף סוף יצא הסינגל הראשון מתוכו."
יש עתיד לרוק הישראלי?

"אני לא רואה מוזיקה בלי רוק. העוצמות  שלו לפעמים משתנות, עולות ויורדות, הקהל משתנה, אבל ז'אנרים לא נעלמים. רוק זו קלאסיקה ולדעתי תמיד יהיה מי שיתפוס את המקום הזה."

איך נולד "קצוות פתוחים" ?

"זה היה רגע של הבנה שאני סוחבת איתי קשרים וחוויות מהעבר שרק מפריעים לשגרת חיי. השיר נכתב בזמן הקלטת הסקיצות לאלבום והיה לי ברור שהוא הולך להיכנס אליו. גם קיוויתי שייווצרו שירים חדשים בתהליך אז שמחתי שזה קרה."

מה המסר שאת רוצה להעביר לקהל המאזינים?

"השירים לא פוליטיים או חברתיים, זה פחות להעביר מסר ויותר להעביר תחושות וסיפורים. השירים נכתבים על דברים שקרו לי, הרהורים ורגשות שאני מאמינה שאפשר להתחבר אליהם. כל אחד יכול להבין אותם אחרת ולקחת מזה משהו."

מאילו אמנים את שואבת השראה ?

"זה ודאי מכלול של אמנים וסגנונות. מתקופת הקלטות שהיה מתנגן אצלי בחדר אתי אנקרי והביטלס עד נירווה וfaith no more. אני חושבת שכל מוזיקה שנחשפתי אליה השפיעה באיזה שהוא אופן ומשכה קצת לכיוון שלה וזה מה שיצא בסוף."

מה השאיפות המקצועיות שלך ?

"להמשיך ליצור ולהופיע כל עוד זה מה שאני רוצה לעשות. מאמינה ומקווה שזה לא ישתנה."

1 תגובה

להשאיר תגובה