ברוכים הבאים לקהילה

מצעד הגאווה הירושלמי והטרגדיה שקרתה בו הוביל לא מעט אנשים לצאת מהארון ולספר על הקשר שלהם לקהילה. אנחנו ב-tlvtimes החלטנו לעשות לכם קצת סדר בארון שמתרוקן. הכירו את הקהילה החדשה.

אך לפני שבוע החליט רן דנקר, השחקן הכי הורס על המסך שלכם לצאת מהארון, אז הוא אמנם לא ממש יצא מהארון והגדיר את מערכת היחסים שלו עם גבר כ”התאהבות” אבל היי מותק, אולי כדאי שתדע שאם נגעת- כנראה נסעת וגם אתה מתכחש, כדי שתתרגל לרעיון כי יש לא מעט אחרים שהיו שמחים להרגיל אותך.

אחריו יצא מהארון הקודר חבר הכנסת מטעם מפלגת העבודה איציק שמולי, שמולי שלפני שנים היה מחוץ לארון ובילה במקומות הומי גייז חזר לארון והתחבא בו למרות קולות המחאה שצצו נגדו בראשות כבוד רב הקהילה גל אוחובסקי שלא הפסיק לנסות לשכנע אותו לצאת מהארון. בסוף זה עזר, ביום שישי האחרון, רגע אחרי הפיגוע הרצחני בירושלים החליט שמולי לכתוב מאמר מערכת בעיתון של המדינה ולספר לכולם את מה כבר ידענו. גן, גם הוא גיי, וכן, הקהילה היא לגמרי חלק ממנו. שויין.

בגזרת הנשים הפתיעה השדרית קרן נויבך שהחליטה שזה הזמן הכי נכון לספר על חוויותה עם נשים לאורך שנותיה, נויבך כתבה פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה ובו היא התוודה על אהבתה לנשים.. וגם לגברים.מישהו הזכיר שזה טרנדי להיות דו?

ואפרופו דו מיניים, זאב נחמה אמנם כבר הצהיר לפני כמה שנים על העובדה שהוא היה עם נשים גברים ובעצם עם כל המינים אבל כבר אז הוא אמר שהוא לא ממש עסוק בהגדרות. השבוע הוא התראיין לתכנית חדשה בערוץ המוזיקה וחזר על אותם מנטרות מיובבות. הפעם כמובן זה קיבל כותרות. אז מה אם זה ממש סיפור ישן?
ואחת לסוף, יש אישה גדולה מהחיים, יש חושים שיש רק לה, יש קסמים ויש ימים קשים ובמה שהיא כולה שלה. וגם ארון אחד, גדול במיוחד, כשזה שאוגר בתוכו את הסוד הגדול של חייה כבר שנים. כולכם מכירים אותה, כולכם שומעים אותה, וכולכם גם יכולים לנחש במי מדובר. אבל היא ממשיכה בשלה, היא תשיר על אהבה לגבר, תייחל לבית טוב ילדים ומשפחה ותחיה בכלוב של זהב. עד ש…

תגובות

להשאיר תגובה