רשת הקמעונאות DMF (Discount My Fashion) חונכת סניף שני בישראל תוך פחות מחודשיים מהגעתה לישראל DMF מציעה מוצרי ביגוד והנעלה עבור נשים, גברים וילדים של מותגי האופנה המובילים בעולם בהנחה של עד 80% ממחיר השוק המומלץ הסניף הראשון נפתח בראשון לציון ב- 6.6 ואילו הסניף שני נפתח הבוקר, 23 ביולי, ברחוב ששת הימים 12, ברמת גן, מול קניון איילון

DMF – Discount My Fashion – רשת קמעונאית המשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים עבור נשים, גברים וילדים, במחיר הנחה של עד 80% מהמחיר הקמעונאי המומלץ – לאורך כל ימות השנה, פותחת סניף שני בישראל. החברה שנוסדה בשנת 2014 וביססה עצמה כשחקנית מרכזית בשוק שיווק עודפי מותגי אופנה מובילים, חונכת הבוקר סניף שני ברמת גן המשתרע על פני 800 מטר מרובע ברחוב ששת הימים 12 מול קניו איילון ברמת גן. סניף זה מצטרף לסניף ראשון לציון שנפתח בתחילת חודש יוני ברחוב משה בקר 14. המשתרע על פני כ-600 מ"ר. מנהלי הרשת, הודיעו כי הם עתידים לפתוח סניף נוסף באזור המרכז בחודשים הקרובים. עלות השקעה בשני הסניפים עומדת על למעלה מ- 10 מיליון שקלים.

המודל העסקי של DMF בנוי על לקחים שהופקו מהמודל של ענקית ה -off-price האמריקאית TJMaxx (TkMaxx באירופה ואוסטרליה). הרשת שהוקמה בשנת 1976 הפכה לסיפור הצלחה בשל המחירים הנמוכים שהיא מציעה ופילוסופיית חיפוש אחר האוצר שהנחילה בלקוחותיה. הרשת הינה קמעונאית ה-Off price למותגי אופנה ואופנת הבית הגדולה בעולם עם מעל ל- 5,500 סניפים.

כל המותגים המוצעים למכירה בחנות נמכרים בהנחה קבועה של עד 80% ממחיר המקור. ערוצי הרכישה העיקריים של הרשת כוללים את רשתות הכלבו היוקרתיות Bloomingdale's, Nordstrom, Macy's וכן גם את Footlocker, Asos, Amazon הכוללים את המותגים -Michael Kors, Hugo Boss Adidas, Tommy Hilfiger, Levi’s, Calvin Klein, Nike, ALDO, Guess, Diesel, Ralph Lauren ומותגים רבים נוספים.

מבחר המותגים משתנה על בסיס שבועי, הדגמים המוצעים בחנות יחידים במינם ולרשת אין מחסן מלאי עודף או כפולות של מוצרים, כך שפריט שנמכר לא יחזור למדפים בשנית וקצב תחלופת הפריטים מהיר מאד, כך שהמרוץ אחר הפריט הייחודי הוא בלתי נגמר.
בניגוד לקניינים מסורתיים בתחום האופנה, הרוכשים קולקציות ממפעלים או מספקים חודשים מראש, DMF מאתרת סטוקים של פריטי אופנה ברחבי הגלובוס, עודפים של מותגי על בהנחות גדולות, ובאמצעות יבוא מקביל. הרשת רוכשת מלאי עודפים ענקיים ישירות מקמעונאים, ספקים ויצרני מותגים על מנת להביא ללקוחותיה בכל שבוע סחורה עדכנית במחירים חסרי תקדים. הקמעונאים שאיתם עובדת DMF מעוניינים להפוך את המלאי העודף שלהם להון חוזר ומוכרים את הסטוקים הללו במחירים מוזלים ובכמויות גדולות. בעקבות שיטת הקניינות הייחודית של הרשת, קולקציות שונות ימצאו בכל סניף.
רוב הפריטים בחנות משתייכים לקולקציות החדשות של המותגים הגדולים ופריטים אייקוניים על-זמניים, לצד אחוז קטן של פריטים מעונות קודמות.

גיא פינקלשטיין סמנכ"ל DMF ישראל מסר: "אנו שמחים לבשר על פתיחת סניף שני לרשת DMF בישראל ובכך להביא לצרכן הישראלי את מותגי האופנה המובילים בעולם במחירים חסרי תקדים. בנוסף, לאור הביקוש הרב, אנו עתידים לפתוח סניפים נוספים בחודשים הקרובים".

תגובות

להשאיר תגובה