ALWAYS IN STYLE

מותג האופנה העולמי NEW ERA מזה כמעט 100שנה מחדש מרענן ועושה זאת כל פעם מחדש. זאת תוך כדי יישום וייצור פריטים בעלי סטייל אורבאני, עם אמירה אופנתית ברורה שמשלבת את הרוח הצעירה של הפאשניסט יחד עם תפירה עילית ושימוש בחומרי גלם מהאיכות הגבוהה ביותר.

הקמפיין החדש של NEW ERA מתמקד בפריטים על זמניים, בסט סלרים של הרשת הפופולרית. בין הפריטים העל-זמניים נמצא בליין הכובעים המפורסם של הרשת, הכולל כובעי Truckers בשלל עיצובים שיקיים, המשלבים בין צבעוניות נועזת לבין תפירה חדשנית הכוללת התאמה מיוחדת למבנה הראש, לנוחות מקסימלית, חבישה לאורך זמן וסגירה אחורית איכותית ועמידה.

בנוסף, פריטי הלבוש בקולקציה עומדים כל אחד בפני עצמו ומשתלבים יחד בצורה הרמונית. הקולקצייה כוללת חולצות T במגוון צבעים כמו לבן, שחור ומשחקים ביניהם, אדום-סגול, ירוק זית ועוד וז'קטים אשר מתאימים בדיוק ליצירת אווירה קלילה ומלאת חיים.

המוטו של הקמפיין הנוכחי הוא NOS – Never Out Of Stock והוא זה המאפשר לקהל הלקוחות הנאמן של הרשת להמשיך ולרכוש את הפריטים המרהיבים לאורך כל השנה. כך נוצרת התאמה אופנתית מלאה ומי שמתחדש בכובעים ובגדים מבית NEW ERA הוא זה שמוביל את הטון והופך לאושיית אופנה בפני עצמו.

ניתן להשיג את הקולקצייה בחנות הדגל של ניו ארה בדיזינגוף סנטר ובחנויות אופנה ברחבי הארץ.

תגובות

להשאיר תגובה