תוספות מצויינות למי שרוצה לקבל מראה של שיער ארוך ומלא בשיטת "עשי זאת בעצמך", מתאים בעיקר לנשים בעלות שיער דליל הן מתחברות לראש באמצעות קליפסים מיוחדים הנתפרים לקצוות תוספת השיער, תוספות אלו מגיעות בצורות שונות ועשויות מסוגי שיער שונים. שרית יפה, מ"שרית תוספות שיער" ממליצה על תוספות העשויות מ100% שיער טבעי בלבד ומסבירה על החיבורים השונים בשוק:

 

בשיטת הקליפסים :

תוספות מצויינות למי שרוצה לקבל מראה של שיער ארוך ומלא בשיטת "עשי זאת בעצמך", מתאים בעיקר לנשים בעלות שיער דליל הן מתחברות לראש באמצעות קליפסים מיוחדים הנתפרים לקצוות תוספת השיער, תוספות אלו מגיעות בצורות שונות ועשויות מסוגי שיער שונים אני ממליצה על תוספות העשויות מ100% שיער טבעי בלבד .

ישנם מגוון יתרונות בתוספות הקליפס : 1. ניתנות להרכבה והסרה בקלות ללא צורך בהגעה למספרה 2.הן זולות יותר מתוספות בשיטות אחרות 3.לא נעשה בהן כל שימוש כימי

חרוזים :

שיטת החרוזים הינה שיטה מיושנת . אופן הביצוע בשיטה זו זה בעצם חרוזים קטנים מברזל המחברים בעזרת פלאייר את התוספת לשיער שלנו , היתרון בשיטה הזו הוא שאין שימוש בחומרים כימים אולם החסרונות רבים יותר : מחליק בקלות מהראש , גורם קצת לקריעת השיער ופחות אסטטי כי רואים את החיבורים .

תוספת שיער בהלחמה קרה :

קיימות שיטות רבות להרכבת תוספות שיער, ביניהן: קליפסים, חרוזים, הלחמה חמה ושזירה. אך כשזה נוגע לתוספות שיער קבועות, השיטה המועדפת עלי היא הלחמה קרה. הלחמה קרה היא שיטה בה מחברים את תוספות השיער באמצעות דבק קר. זהו דבק שקוף ועמיד בחום. אחד היתרונות הבולטים של שיטה זו הוא עמידותה. הדבק אינו נמס בחום ואינו מתנפח בחפיפות ולכן החיבורים נשארים חזקים לאורך זמן. בזמן ששיטות אחרות יכולות להחזיק מעמד לתקופה של כ-3 חודשים, תוספות בהלחמה קרה נותרות מחוברות לשיער במשך חצי שנה. ניתן לעשות פאנים ללא הגבלה או חשש שהחיבור יימס ואין נפילות או נשירות. והכי חשוב השיער הוא גולמי לא מעובד. זה השיער האיכותח ביותר

תוספות שיער באמצעות מדבקות :

תוספת שיער במדבקה מגיעה ביחידות ברוחב 3 ס"מ בעלות שכבת הגנה של ג'ל שלא פוגעת בשיער מתאימות בעיקר לבעלות שיער דליל מחזיקות בממוצע חודשיים על הראש היתרונות שזה עדין ולא פוגע בשיער והחסרונות שזה לא מחזיק הרבה זמן על הראש צריך לחדש כל חודשיים.

 

תגובות

להשאיר תגובה