לתאורה יש משקל חשוב בעיצוב הבית והעסק, תאורה נכונה יוצרת אווירה ובונה סיפור, לא בכדי תחום עיצוב התאורה הולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם. חברת "אקסקלוסיב תאורה" שחוגגת בימים אלה 30 שנות אור, מציעה לאבזר את הבית לקראת חגי תשרי והסתיו שבפתח. החברה המתמחה בעיצוב, תכנון ושיווק פריטי תאורה וריהוט, משיקה קולקציות חדשות  של מותגים מובילים, קבלו את הנבחרת

 VIA BIZZUNO (ויה ביזונו)- Viabizzuno   חברה איטלקית שנוסדה ב-1994 על ידי מריו נני. השם ניתן לה בגלל הדרך הראשית בכפר האיטלקי Bizzuno  בו נולד נני. בחברה שוקדים ומשקיעים במחקר, על-מנת לבטא בצורה מיטבית את דרכה לעצב אור, ולמצוא פתרונות חדשים לבקשת אדריכלים ומעצבים. הקונספט העיצובי של ויה ביזונו ניתן לזיהוי בזכות לוגו החברה שהוא דף לבן הנחצה ע"י שני קווים, קו אנכי מאוזן ונקי המאפיין את קו מוצרי For m של החברה, וקו נוטה ואירוני, השובר חוקים ומסמל את קו מוצרי Alvaline של החברה. הקווים נפרדים אך משלימים אחד את השני, ממש כמו שני לבבותיה של קולקציות החברה.

ב-2013 נפתחה במתחם העיצוב של אקסקלוסיב VBO tel aviv, מעבדת האור הראשונה בישראל של ויה ביזונו, ומוקדשת לעיצוב וללמידת היחסים בין אור, אומנות וארכיטקטורה. המקום מאפשר למעצבים ולאדריכלים לחקור ולפתח פתרונות תאורה כדי לפתור בעיות ארכיטקטוניות בפרויקטים שלהם. בקולקציה החדשה של ויה ביונו נעשה שימוש בנורות לד צבעוניות ואור טבעי, שלצדו אור מלאכותי המדמה אור טבעי.

Diesel (דיזל) –בית האופנה האיטלקי Diesel וחברת Foscarini המעצבת ומייצרת גופי תאורה, שיתפו פעולה בעיצוב קולקציית בית עבור בית האופנה, מעצבי הבית של שתי החברות עיצבו מוצרים המהווים השלמה לקולקציית האופנה של Diesel, המוצרים מציגים את עולמות התוכן של החברה שהם רטרו, מוסיקה, ומסעות. למותג למעלה מ-20 סדרות שונות, כשהקולקציה החדשה של דיזל מתאפיינת בשילוב גופי תאורה נועזים ולא קונבנציונליים, תוך התייחסות לגוף תאורה כחלק מהריהוט ותאורה בדמוי לעדשת צילום.

תאורה 2

Ralph Lauren (ראלף לורן) – מעצב האופנה היהודי-אמריקני ראלף לורן, היה החלוץ שעיצב פריטים לבית, לורן מציג אבזרים המשקפים את הסגנון המתמשך ואומנות שהפכו לשם נרדף למותג שלו. ההשראה לעיצוביו היא מסורת עתיקת יומין עם תחכום מודרני וחפצים נדירים שנאספו ברחבי העולם. לורן עשה שימוש בחומרים משובחים תוך שימת לב לפרטי יוקרה.

הקולקציה החדשה של ראלף לורן, היא המשך לקו העיצובי בשילוב קלאסי ומודרני, עם השפעות מעולם הטבע וגופי תאורה בסגנון וינטג'.

Foscarini- חברת Foscarini שנוסדה ב-1981 בוונציה, שמה לה למטרה חקר ויישום הזדמנויות מיוחדות לעבודה עם זכוכית מורנו המפורסמת, מאז ועד היום, שומרת החברה בקנאות על זהות המותג איכות ומורשת זכוכית המורנו העתיקה, וממשיכה בבחינה מתמדת לתור אחר כיווני יצירה חדשים, איכותיים ומקוריים.

DCW- חברה צרפתית שהוקמה ב-1921, לחברה שתי סדרות, ראשונה בשם HERE COMES THE SUN, סדרה בהשראת העיצוב של האדריכל הצרפתי ברטרנד באלאס, שעיצב מנורת שמש בהשראת השיר המפורסם של להקת החיפושיות, כשמדליקים את המנורות בסדרה, מתקבל אפקט של שמש. בסדרה השנייה, LES ACROBATES DE GRAS מנורות בעיצוב אלגנטי וחד, מנורות המתאפיינות בתנועה ובקווים אלכסוניים המדמים אקרובטיקה.

בית העיצוב אקסקלוסיב הוקם על-ידי אלי וגילה מוגרבי ב-1974 כחנות תאורה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. בשנות ה-90 הצטרפו לחברה המשפחתית הבנים מאיר ואילן. בתחילת 2009 הרחיבה אקסקלוסיב את עסקיה לתחום עיצוב מוצרי ריהוט ותאורה, וריהוט מותאם אישית ללקוח.

 

תגובות

להשאיר תגובה