פארק עתידים תל אביב משיק את 'קוורטט', תערוכת אומנות ישראלית עכשווית המתייחסת למה שעברנו כיחידים וכחברה בשנה הזו של הקורונה. שלושה אמנים ישראליים נותנים לכך ביטוי בדרכים יצירתיות שונות ומעניינות. אוצרת התערוכה איילת אמוראי – בירן. 

בתערוכה יציגו שלושה אמנים בסגנונות שונים:
עודד חוברה – אמן רב תחומי בעל רקע השכלתי של לימודי קומפוזיציה וניצוח באקדמיה למוזיקה ירושלים,  BAחינוך ומוזיקולוגיה, אונ' בר אילן, -MBA  אונ' TVU. מרבית חייו המקצועיים הוקדשו לקידום חיי הקהילה בעיר תל אביב יפו כאחראי על תחומי הקהילה, האמנויות הנוער והספורט של העיר הגדולה. היצירות  שלו שמוצגות בתערוכה מהוות חלק מהעשייה היצירתית שלו וכולן משנת הקורונה. כאמן חברתי הוא מציג באמצעות היצירות את המסכות שאנו עוטים על פנינו ומביא לידי ביטוי בשפה האמנותית אמירות חברתיות המשקפות את הטלטלה שעברנו כולנו כאן ובעולם.

שירה מלכי – מלמדת אומנות ובוגרת המדרשה ברמת השרון. מלכי הציגה בעבר בניו יורק, שם גם לימדה באגודת הציירים, וכן הציגה בברלין, לונדון ובמקומות שונים בארץ. יצירותיה של מלכי עוסקות בחוויותיה משנת הקורונה שעברה עליה. ביצירותיה ניתן לראות את ההתכנסות שלה פנימה אל תוך עצמה כתוצאה מהריחוק החברתי. יצירותיה של מלכי אקטואליות מאוד ושפתה היא קלאסית ואיורית, על התפר שבין ריאליסטי למופשט.

טלי עירוני – אשת מחשבים, אם לארבעה ילדים, ציירת. הציור של עירוני מתרכז בדמות אחת או שתיים ועוסק בנושאי המשפחה שלה – נשיות, אימהות, פורטרטים של ילדיה, שלה, של בעלה, הדינמיקה הבין – אישית בתוך כותלי הבית ובדרכה שלה מצליחה להפוך רגעים אלו לייחודיים ולנצחיים. הציורים נעים על קו התפר שבין הסגנון הריאלסטי לסוראליסטי ואמירותיה נוקבות ולא מאפשרות לצופים להישאר אדישים.

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "פארק עתידים תל אביב הוא בית עבור חברות רבות, אך הוא גם הרבה מעבר לכך, אנחנו שואפים להעניק למבקרים, בין אם זה עבור עובדי המשרדים ובין אם תושבי השכונות הסמוכות, חוויית לייף סטייל ומקום שכיף להגיע אליו, להסתובב בו וליהנות מחדר כושר משוכלל ומקפה  משובח באווירה נעימה. בקרוב נשיק גם את לה-שוקה, יריד אומנות ואוכל מתחלפים והחוויה תעלה עוד מדרגה."

אירוע ההשקה יתקיים ביום חמישי 27.5.21 בשעה 19:00 בערב. הכניסה חינם. התערוכה תושק בהשתתפות שגיא ניב מנכ"ל פארק עתידים תל אביב וגלעד רבינר מנהל השיווק של הפארק.

תגובות

להשאיר תגובה