מותג בגדי החוף Rich Beach שנולד רק בשנה שעברה מבטיח לנשים להרגיש שהן נראות מיליון דולר גם בין הררי חול, רוח ים וארטיק נוזל. המעצבת והבעלים מיטל אולנטוך שמשיקה בימים אלה את הקולקציה החדשה: "חלק מהנשים מרגישות חשופות מכדי להסתובב בים ובבריכה בבגד ים בלבד ומחפשות בגד משלים שיהיה נוח, מחמיא ואופנתי". ויש לה גם טיפים כיצד להתאים את הבגד לחופשה
בשנת 2017 הקימה מיטל אולנטוך, 38, את מותג בגדי הים והחוף Rich Beach, שאותם היא מעצבת בעצמה. "מטרת המותג", היא מספרת, "נועד לספק לאשה את מלוא הביטחון שלו היא זקוקה באמצעות מראה אופנתי בחוף הים, מתוך ההבנה כי נשים משקיעות זמן יקר במציאת בגד הים המושלם אך עם זאת חלקן מרגישות חשופות מכדי להסתובב בים ובבריכה בבגד ים בלבד ומחפשות בגד משלים שיהיה נוח, מחמיא ואופנתי, כזה שישלים להן את ההופעה".
מקור השם "ריץ' ביץ'" הוא מהביטוי "להרגיש מיליון דולר". "הייתי רוצה שכל אחת תרגיש כך", אומרת אולנטוך שלה 20 שנות ניסיון וידע, "ההשראה לעיצובים ולדגמים בקולקציה הם חלומות על יופי וחופשה אינסופית, תרגום של מסעותי בעולם לאורך השנים שבהם חוויתי חוויות, הקשבתי לבקשות מיוחדות ויצרתי עבור מאות נשים עולמות מלאי צבע, סטייל, אופנה ויופי. הפכתי את עולמן לטוב יותר".
אווירת נופש טרופית וקסומה
אולנטוך, רווקה, גרה כיום ברמת גן, אך גדלה בהרבה מקומות בילדותה – בצפון הארץ כמו גם בשליחויות בחו"ל. לפני שפיתחה את המותג העצמאי של בגדי החוף, אולנטוך שימשה סמנכ"לית מכירות בחברות אופנה ולייף סטייל, זכיינית ברשת אופנה מובילה וסטייליסטית בשעות הפנאי. לדבריה, בין נסיעותיה הרבות מצאה כי ההתייחסות כלפי ישראל היא כאל מקום נפלא לבלות בחופיו, וחשבה כי בעוד נושא בגדי הים מאוד מגוון, כשזה מגיע לבגדי חוף – רוב הנשים פחות מוצאות מענה לצרכיהן, לכן הרגישה צורך עז להרים את הכפפה ולעצב וליצור מותג שכולו מושתת על אווירת נופש טרופית וקסומה.
בימים אלה משיקה אולנטוך את קולקציית אביב-קיץ 2018 עם בגדי חוף מחמיאים וטרנדיים במגוון עשיר של משחקי טקסטורות וצבעים קייציים של קימונו, גלביות, אוברולים ושמלות חוף. בנוסף מוצעים מוצרים משלימים להרכבת טוטאל לוק שלם לחוף אשר יעניקו מראה אופנתי גם בבילוי בחוף הים. הקיץ הצבעים הנועזים יהיו הצבעים השולטים: כתום-צהוב, כחול-ירוק, ורוד ושחור-לבן, וההשראה לפריטים בקולקציה החדשה מגיעה מהטרנדים הבולטים לקיץ 2018, החל בסגנון טרופי של חופשה במלדיביים, שנות ה-70, פרחוני ומראה הבוהו שיק מתוך פסטיבל הקואצ'לה בלוס אנג'לס.
בקולקציה ניתן למצוא גלביות בהדפסים פרחוניים מבדי ויסקוזה נעימים, קימונו מבדי שיפון התואמים לצבעוניות בגדי הים ולמראה משלים, אוברולים בצבעוניות עזה ובסגנון טרופי, תכשיטי חוף אוברסייז וצבעוניים ליצירת אווירה קייצית, תיקי קלאצ' קטנים למפתח, פלאפון וארנק ואפילו שמיכות חוף עגולות ומטריפות לסגירת המראה הכולל.
הדגש שהושם על עיצובי המותג הקיץ הוא אזורים אקזוטיים מעבר לים. "Rich Beach לוקחת אותך הקיץ לחופשה טרופית חלומית, הרחק-הרחק לאיים אקזוטיים, לארצות רחוקות, להשתחרר מהעומסים היומיומיים ומהעיסוקים האינסופיים", מסבירה אולנטוך, "המותג מזמין כל אשה ללבוש את בגדי החוף שלה, להתחבר אל עצמה ולהרגיש בחופשה פראית ומרתקת בספארי ובג'ונגלים, באוקיינוסים ובקאריביים, בהפלגות ובטיסות, וליהנות מחופש אמיתי".
איך מתאימים את בגד הים לחופשה?
"בחופשה טרופית בתאילנד שבה החול לבן, הים טורקיז, השיזוף בולט וביד יש קוקטייל אננס – כדאי ללכת על גוונים זרחניים, צבעוניים, המדגישים את השיזוף. בחופשה מרגיעה בסנטוריני שבה השמש חזקה והשקט שולט בין שקיעות מרהיבות, מבנים בהירים וגבוהים – יש חשק לצבעים רגועים כמו לבן, כחול ותכלת המשתלבים נהדר עם הנוף השקט. בחופשה חלומית בהוואי עם שקיעות מהמרהיבות בעולם, אחד המקומות המגוונים והאקזוטיים בשילוב של חופים קסומים עם חול לבן, זהוב ואפילו ירוק, הרי געש, בין יערות הגשם והמפלים – כדאי לבחור בגד ים בצבע צהוב או כתום המעוררים תחושה של שמש, חופש וריקודים".













