א- הא, להקת הפופ הנורבגית שכבשה את צמרות מצעדי הפזמונים בשנות השמונים, מגיעה סוף סוף להופעה בישראל. השלישיה שנחתה בישראל אחרי שבועיים של מופעים באנליה ואירלנד, קיימה לפני הצהריים מסיבת עיתונאים בה סיפרו הסולן מורטן הארקט והקלידן מאגנה פיורהולמן על החוויה הצפוייה למעריציהם הוותיקים.

הלהקה שהתפרקה בשנת 2009 וחזרה והתאחדה בשנת 2015 ,שחררה בתחילת השנה הנוכחית שישה מהלהיטים הגדולים בגרסת אנפלאגד ל MTV. עם זאת, ההופעה הם מבטיחים, תהיה עם הרכב של 9 נגנים על הבמה והיא תהיה זהה להופעות במסגרת המסע הנוכחי שנקרא לא בכדי – קיץ אלקטרוני.20180619_120630

במהלך מסיבת העיתונאים התבקשו הנורבגים, איך לא, להתייחס לקריאות תנועת ה BDS לחרם על ישראל וכן נשאלו מדוע לקח להם 36 שנים מאז היווסדה של הלהקה להגיע לישראל. בתגובה ענה מורטן הארקט שכבר ביקר בישראל בשנת 2003 כי ההחלטה להגיע לארץ כלל לא היתה קשה "היו רעשי רקע, אבל קבלת ההחלטה לא היתה קשה" "היה לחץ", הוסיף מגנה פיורהולמן, זה נושא מורכב, אבל אנחנו מאמינים שהמוסיקה היא גשר. כשאנחנו מגיעים לנגן בפני הקהל שלנו אנחנו לא שואלים להשקפותיהם הפוליטיות. לכל מקום אליו אנחנו מגיעים במסעותינו סביב העולם אנחנו פונים לאנשים בהתייחסות לקשר שיש להם עם המוסיקה שאנחנו עושים וכך נעשה גם כאן"

תגובות

להשאיר תגובה