לפעמים בא לנו לומר די לחום הלוהט, ולהימלט ממנו אל פינה קרירה ומפנקת, עם בריכה צמודה ואינטימית, במרחק נסיעה לא רחוקה, ועם כל הפינוקים שרק יכולת לדמיין לעצמך. ואז מצאתי את עצמי באחוזת ספא קיסר שבקיסריה.
בלב שטח המתפרס על פני חמישה דונמים ירוקים ומטופחים, שוכן לו מרכז ספא מהמובילים בישראל מזה שנים רבות. ברגע שפסעת בשעריו, אתה פשוט מצליח להשאיר מאחור את תלאות היום, ולהטעין את מצבורי הנפש מחדש.
בספא קיסר מצאתי את תמהיל הבילוי השלם והמקיף ביותר, והכל תחת קורת אחוזה אחת: מלבד בריכות וג'קוזי, מרחצאות, סאונה פינית יבשה, בריכת מלחים חיצונית ג'קוזי מקורה, חדר ג'קוזי פרטי וסוויטת אפרודיטה רומנטית לטיפולים זוגיים, המבקרים בספא יכולים להפקיר את גופם לאוויר החם בחמאם, ולזכות בפילינג או בטיפול מיוחד להמרצת הדם באמצעות מחבט זרדים, ממש כמו בימי רומא העתיקה.

לצד המרחצאות, מציע הספא גם מגוון עשיר של טיפולים ועיסויים, הנשענים על מסורות רבות שנים ממערב ומזרח, וניתנים מידיהם של מטפלים מקצועיים ומנוסים, כמו טיפולי איורוודה, אבנים חמות, טיפול בחמאת גוף, עיסוי בזק של צוואר כתפיים וגב ועד עיסוי קיסר מפנק, טיפול באבנים חמות ועד פילינג ארומטי, טיפולים לנשים הרות, רפלקסולוגיה, טיפולים אלטרנטיביים ועוד.
ספא קיסר הוא מהוותיקים בארץ שהציעו את הטיפול הייחודי בחמאם. הטיפול שפותח לפי שיטה מסורתית שנשתמרה מהתקופה העותומאנית, ניתן כבר מעל עשור על ידי בלנים (עובדי בית המרחץ) שהתמקצעו בכך ליחידים ולזוגות. הטיפול משלב קרצוף בכפפות פילינג, עיסוי גוף קצר ואינטנסיבי, הצלפות קלות להזרמת הדם על ידי זר זרדים, ציפת קצף מלטפת, וכל זאת תוך משחק מתמיד בין זרמי מים חמים וקרים. כל אלו גורמים לסילוק רעלים מהגוף, ניקיון והתחדשות תאי העור והרפייתם של שרירים מתוחים, הנותנים הרגשה ממושכת של רעננות אנרגטית. לאחרונה הוכשרו לטיפול גם בלניות, כך שגברים ונשים המעדיפים לקבל טיפול מידי נשים, יוכלו גם הם ליהנות משפע יתרונות הטיפול בחמאם.
בילוי בספא הפך בשנים האחרונות לפופולארי ביותר, והפך לאי של שפיות במציאות המטורפת של חיי היומיום שלנו, הלחוצים ביותר. לרשות האורחים תפריט טיפולים מכובד, הכולל מגוון עיסויים העובדים על אזורים שונים בגוף, אשר מטרתם להשיב לגוף את המצב ההרמוני הטבעי שלו, לשחרר חסימות ולאזן את הגוף והנפש כאחד, על רקע הסטרס שאנו מצויים בו.

ספא 5אומרת לימור סמואל בעלת "ספא קיסר": "אנחנו מציעים מגוון רחב של חבילות בילוי לימי כיף, ומבטיחים לכם שתצאו מספא קיסר מאוזנים יותר ושלווים יותר, אם זה לאחר יום כיף לזוג, לקבוצה או יום כיף עם חברה טובה. מרבים לחגוג אצלנו ימי הולדת, הכוללים בילוי בספא עם כל הפינוקים לחגיגת יום הולדת מושלמת: עיסוי או טיפול אחר, פינוק בג'קוזי, ארוחה קלה או פינוקים טעימים ועוד".
לספא קיסר גם חבילת פינוק מושלמת למסיבת רווקות בלתי נשכחת. אצלם מאמינים, שמסיבת רווקות היא לא סתם עוד אירוע. זוהי אבן דרך משמעותית במסלול חייה של כל אישה, ויש לחגוג אותה בדרך המקורית והמיוחדת ביותר שיש. צוות הספא דואג לכל הפרטים הקטנים, שיהפכו את האירוע הזה לחגיגה בלתי נשכחת, והם מציעים לכלה לעתיד ולכל חברותיה אירוח כיד המלך: טיפולים אישיים, ארוחות עשירות מבית היוצר של שף הבית, אלכוהול ושאר פינוקים. בנוסף, הספא מעמיד לרשות הכלה את החברה המארגנת את המסיבה, שתסייע לה לגבש קונספט נבחר, ולתפור אירוע המותאם לצרכיה.
על הקולינריה במקום מופקד בית קפה "ספקפה", המגיש ארוחות בוקר מפנקות, שייקים, מיצים טבעיים, עוגות ועוגיות מיוחדות (ללא סוכר ללא גלוטן ואורגני), לצד ארוחות צהריים מיוחדות של דגים ופסטות. המקום שהינו כשר, פתוח בין 08:00 ל20:00, והינו זמין לכולם (לא רק לאורחי הספא). המטבח גם הוא ערוך לארח קבוצות של ימי כיף וגיבוש, עם תפריט עשיר וטעים במיוחד.
האווירה הקסומה והפסטורלית האופפת את המקום, הפינוקים מכאן ועד להודעה חדשה, הניתוק המוחלט מתלאות החיים – לא יכולנו לבקש לעצמנו פסק זמן טוב מזה.

http://www.spa-pro.co.il/

ספא קיסר 1

תגובות

להשאיר תגובה