מרגישה שאת רוצה להוסיף נפח לשיער? אולי קצת "לשחק" עם הצבעים? תוספות השיער הן כבר מעבר לעוד טרנד. מה חשוב לדעת לפני שעושים את זה?

זה כבר מזמן לא טרנד אלא דבר מקובל מאוד בקרב נשים רבות ואפילו גברים – תוספות שיער. כמובן שבכל תחום שתופס תאוצה, נכנסים אליו לא מעט אנשים חסרי ניסיון או ידע שמבטיחים הבטחות ולכן שרית יפה, מנהלת סטודיו "שרית תוספות שיער", המתמחה  בהתאמת ועיצוב תוספות שיער משנת 2001 נותנת לנו כמה טיפים לפני שניתפס לתוספת:

טיפ מספר 1: לא להתפשר על האיכות

זה אמנם נכון לכל תחום בחיים, אבל כשזה בשיער שלכן ואמור ללוות אתכן יום יום, זה אפילו משמעותי יותר. אל תתפתו להתפשר על האיכות בגלל המחיר. אתן עלולות לגלות שתוספות שיער זולות בסופו של דבר יעלו  הרבה יותר. ולעוגמת הנפש אין מחיר.

טיפ מספר 2: בחרי בשיער זהה לשלך

סוג השיער שאתן בוחרות חייב להיות זהה לחלוטין למרקם השיער הטבעי שלכן. מעצבי שיער אוהבים להגיד שיתנו לכן שיער אירופאי או רוסי, שהוא באמת שיער מעולה, אבל לא מתאים לכל אחת. אם יש לך שיער עבה, למשל הרי  ששיער אירופאי שהוא שיער דק בהחלט לא בשבילך. חשוב לשים לב שהטקסטורה של התוספות תתאים במדויק לטקסטורת השיער שלך.

טיפ מספר 3: בחרי בשיטת החיבור הנכונה

בחירת שיטת החיבור בתוספות היא קריטית לשמירה על בריאות השיער. מעצב שיער שעובד רק בשיטה אחת תמיד ימליץ על השיטה שלו ויגיד לכן שזו השיטה הכי טובה. אבל לא כל שיטה מתאימה לכל אחת. לכן אל תתעצלו, בררו על השיטות הקיימות, מה היתרונות וחסרונות של כל שיטה ורק לאחר התייעצות עם מומחה, בחרו יחד את מה שהכי טוב לשער שלכן.

טיפ מספר 4: קחי בחשבון את ההרגלים שלך

חשוב מאוד שיהיה לכן קל וכייף בהתנהלות היומיומית עם התוספות לכן צריך לקחת בחשבון את ההרגלים ולשתף את מעצב השיער שיעשה לכן תוספות. לדוגמא, אם את עושה פאנים באופן קבוע, הרי שהלחמה חמה לא מומלצת עבורך כי החיבורים עלולים להתמוסס בחום. אם את כזו שלא אוהבת או אין לך זמן בבוקר להתעסק יותר מידי עם השיער, תוספת שיער קליפסים כנראה לא תהיה הנכונה עבורך. לכן, גם כאן הבינו אילו שיטות קיימות ונסו למצוא את המתאימה עבורכן.

טיפ מספר 5: לכו למומחה

אתן משקיעות בשיער, למדתן והבנתן איזה שיער ואיזו שיטה הכי מתאימה לכן, לא תרצו שבסוף כל התהליך מי שיבצע אותו, על הראש שלכן הוא מישהו לא מנוסה. לכן, חשוב להגיע למומחה בתחום. קיימים לא מעט ספרים שטוענים לידע בתחום תוספות השיער, אבל האם הם גם מומחים בתחום הזה? אל תתביישו לשאול על הניסיון השלו, או בדקו אותו מראש באתר או בפייסבוק שלו ולא פחות חשוב בררו איזה אחריות הוא מציע.

בהצלחה!

https://www.sarittosafot.com/

תגובות

להשאיר תגובה