מרכז רפואי VIV Clinic מבית ד"ר צחי וידר חושף את הסוד של קים קרדשיאן ומציע טיפול פיסול גוף ללא מאמץ ממש כמו שעשתה קים וסלבס נוספים בארץ ובעולם

בנוסף לאימונים עם אנשי מקצוע ואכילת ארוחות בריאות מוכנות על ידי שפים שונים, קים קרדשיאן עוברת פרוצדורות אסתטיות על מנת לייצב ולשפר את שרירי הבטן והישבן שלה.

המרכז הרפואי לאסתטיקה ובריאות Viv Clinic מבית ד"ר צחי וידר, מציע טיפול בלעדי המסייע בבניית השריר, שריפת שומן ופיסול שרירים ללא מאמץ וכאב, ממש כמו שעשתה אושיית הרשת, הדוגמנית ואשת העסקים קים קרדישיאן. הטיפול נעשה בעזרת מכשיר EMSCULPT הפועל בטכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת בעוצמה גבוהה (HIFEM) הגורמת להפעלה על אנושית של השרירים באזור המטופל ובאפקט כפול גם לבניית שריר וגם לשריפת שומן מקומית. הטכנולוגיה פועלת בתדירות של 20,000 כיווצי שריר לחצי שעה, המביאים לדרישה אנרגטית זמינה לצורך שריפת שומן מקומית ובניית שריר.

ניתן לעבור את הטיפול באזור הישבן על מנת להגיע לתוצאה של ישבן ברזילאי חטוב ומוצק. באמצעות השימוש בטכנולוגית HIFEM המכשיר מסייע ליצור הרמה וחיטוב של הישבן על ידי מיקוד בשרירי הישבן.

אזור נוסף שניתן לחטב באמצעות מכשיר EMSCULPT הוא הבטן. המכשיר מסייע בבניית שריר ושריפת שומן באזור הבטן ובכך להיפטר מהכרס הקטנה. כל זה נעשה בעזרת אלפי כיווצי שרירים במשך חצי שעה ללא מאמץ מצד המטופל/ת כך שניתן להגיע ל-100% ניצול פעילות השריר בניגוד להישג של עד 30% ניצול בפעילות עצמאית של השריר.

מעבר לאזור הבטן והישבן, ניתן לעבור טיפול פיסול גוף באזור היד האחורית והקדמית ואף בשריר התאומים. יש לעבור את הטיפול פעמיים בשבוע במשך חצי שעה. כמות הטיפולים המומלצת היא 4 טיפולים לאזור.

הטיפול הינו טיפול מרפאתי, ללא צורך בזמן החלמה וניתן לחזור לשגרת היום מיד בתום הטיפול.

את הטיפול ניתן לעבור באופן בלעדי במרכז הרפואי VIV Clinic מבית ד"ר צחי וידר בהרצליה פיתוח

טלפון: *2345

תגובות

להשאיר תגובה