מעצב היוקרה עודד קאשי, נצר למשפחת תכשיטנים בת מאה שנה השיק השבוע קולקציית טבעות הצעות נישואין שמצטלמות טוב בכל סטורי והמחיר שווה לכל כיס. צפו בראיון עם קאשי בו הוא מספר לנו על הקולקציה החדשה, נותן עצות לגבר המחזר ונזכר בהצעת נישואין שריגשה אותו 

לכל המלעיזים, דעו לכם שהרומנטיקה חזרה והיא פה ובגדול. היום האופנה חוזרת לשנות ה-50 וה-60, למסורת הקלאסית של הצעות נישואין בהם החתן מביא את הטבעת ומקבל שעון, בדיוק כמו ההורים שלנו כשהם התחתנו. החזרה היא לערכי המשפחה המסורתיים, כולל הידיעה שהצעת נישואין לא תהיה מושלמת בלי הטקסיות והטבעת. 

זו חזרה למסורת אבל עם התאמה לכאן ועכשיו. זהו דור האינסטגרם והפייסבוק שמעלה דקה אחרי קבלת הצעת הנישואין, תמונה של האצבע עם הטבעת לכל הרשתות החברתיות. זהו דור ה"שופוני" בו כל תמונה חייבת להיות מרשימה עד מפוצצת. אין מה לעשות אבל אבן גדולה מצטלמת הרבה יותר יפה וטוב! הקארט של פעם כבר לא מספיק ומרשים ולא משיג את אפקט ה"וואהו" הנדרש, בטח אם החתן רוצה להרשים את החותנת. הטבעות של היום הן עם יהלום בגודל של קארט ומעלה. נכון, תני להם לקנא… 

עודד קאשי, הבעלים והמעצב של תכשיטי "קאשי" בן למשפחה העוסקת בתכשיטנות  ובאמנות עיצוב תכשיטים עוד משנות ה-20, מספר כי היום רכישת טבעות אירוסין תופסת תאוצה רבה, אם בשנות ה-80 לא יוחסה חשיבות לערך ולנראות של טבעת האירוסין, הרי שכיום החתן משקיע מאמץ ומחשבה יתרה בלקנות את היהלום הנכון ובשיבוצו בטבעת הכי יפה. לחתן של היום חשוב להראות את ההשקעה והמחשבה שהוא השקיע ברכישת הטבעת שידעו כולם שזה הכי טוב שאני יכול עם הרבה כוונה בלב.

מה חדש בתחום עיצוב טבעות האירוסין?

"דגם הסוליטר הוא המנצח בגדול" אומר עודד. מסורת שמתחדשת בפן העיצובי עם התאמה לזמננו. לדוגמה אם בעבר נהוג היה לשבץ אבן מרכזית אחת הרי שהיום הדגמים משודרגים עם עוד אבנים המשובצות סביב האבן המרכזית. פעם השתמשו בפלטינה שהיא מתכת לבנה עבור הטבעת, והיום משתמשים בזהב לבן. 

טבעת האירוסין הן עדות להצהרת האהבה בין בני הזוג ולכן ההשקעה בה היא גדולה, זוהי טבעת נצחית ובדרך כלל אין משנים או מתיחים אותה בהמשך.

עודד קאשי, תכשיטנות ושעוני יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב

תגובות

להשאיר תגובה