חלוצה בתחומה

חוה זינגבוים, מחלוצות הקוסמטיקה הרפואית בעולם ומובילת התחום בישראל, חוללה מהפך בתחום הקוסמוטולוגיה, כשפיתחה את שיטת הטיפול ה"דו-עומקי", המהווה פריצת דרך משמעותית באבחון הקליני של העור. את השכלתה רכשה בבית-החולים המפורסםSCOT&WHITE בטקסס. בתום ההכשרה  פתחה חוה קליניקה בניו יורק שם עבדה לצד טובי הדרמטולוגים והפלסטיקאים בקליניקה.

בשנת 1996 חזרה חוה לארץ ופתחה קליניקה לאסתטיקה רפואית, לצידם של מיטב רופאי הפלסטיקה והדרמטולוגיה בישראל. חוההייתה החלוצה בישראל אשר הכניסה את הקוסמטיקה הרפואית המבוססת על מחקרים קליניים, השמה דגש על טיפול בתהליכים טבעיים כמו האטת ההזדקנות, טיפול בפיגמנטציה ואקנה

חוה מהווה השראה לנשים רבות, כאחת המשלבת באופן מעורר השתאות בין היותה אשת קריירה מצליחה ומשגשגת לבין אשת משפחה למופת, הנשואה 29 שנים למוטי בעלה והשותף הצמוד שלה לעסק, מגדלת 6 ילדים, ואף סבתא לשניים.

חוה בעלת חברת הקוסמטיקה והאקדמיה על שמה "חוה זינגבוים", מפתחת מוצרים וטיפולים ייחודים, השונים בתכלית מהקוסמטיקה ה"מסורתית", והיא לא פחות ממשנה סדרי עולם בתחום הקוסמטיקה. חוה ממתמחה בסוגי טיפולים שונים הכוללים את הטיפול הביומימטי, המהווה פריצת דרך בתחום האנטי אייג'ינג וטיפול באקנה לעור מתבגר ועור מבוגר והבהרת העור. מוטי בעלה ושותפה הצמוד לעסק, מנהל את הצד השיווקי של החברה, ויחד הם מנהלים את חברת "חוה זינגבוים".

שיטת הטיפול של מובילת הקוסמטיקה הרפואית "חוה זינגבוים", הינה "הטיפול הדו עומקי"- שיטה זו שינתה את ההסתכלות על הטיפול בעור,מהשיטה הקלאסית של טיפול בשכבת העור החיצונית, לטיפול בגורמים בעומק העור

האבחון הקליני

שיטת אבחון קליני, השמה דגש על העור כמכלול, ומסייעת בבניית תוכנית טיפולית בקליניקה ובבית, תוכנית בעלת מטרות לטווח הקצר ולטווח הארוך, בשיפור ושימור מצב העור. התכשירים והשיטה הטיפולית בקליניקה, מטפלים בריפוי אקנה, הבהרת כתמי עור, והאטת הזדקנות העור. התכשירים טרנסדרמלים (חדירים לשכבות העור) ועושים שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך וריכוז גבוה של חומרים פעילים.

תכשירי "חוה זינגבוים" , מבוססים על טכניקות טיפול המבוססות על מדע הקוסמטיקה הרפואית ומשלבים טכנולוגיות חדשניות, כאשר התכשירים מותאמים אישית על פי אבחון קליני של העור. שיטת הטיפול פועלת על השכבות העמוקות של העור ובשל כך מטפלת בגורם הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה.

התאמה אישית על ידי מומחית

בנוסף לכך המוצרים הינם מותאמים אישית על ידי הקוסמטיקאית P.M.E באמצעות אבחון אישי של מצב העור של המטופל. לצורך שימוש בתכשירים ובשיטה פותח אבחון קליני מעמיק השם דגש על גנטיקה, סגנון חיים ואף מתחשב בלקיחת תרופות וגורמים נוספים.

 

חוה זינגבוים. צילום אלכס ליפקין

4 הערות

להשאיר תגובה