המותג היוקרתי פולו ראלף לורן יוצא במבצע 1+1 על קולקציית קיץ 2017 בין הפריטים המשתתפים במבצע: חולצות מכופתרות, חולצות פולו, ג'ינסים, מכנסי צ'ינו, חצאיות, שמלות, טי שירטס ועוד.המבצע בתוקף החל עד ה- 10.09.17 או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם. על הפריטים המשתתפים, על הזול מביניהם .החברה רשאית לשנות את תנאי המבצע בכל עת. ללא כפל מבצעים והטבות. על הפריטים המשתתפים במבצע
ראלף לורן בגדי ים 399 שח צילום טל טרי (2)

רשת אמפוריום יוצאת במבצע 1+1 במתנה, על מגוון הפריטים מקולקציית ביגוד קיץ 2017 של המותגים הבינלאומיים המובילים.המבצע ברשת אמפוריום כולל את מחלקות הביגוד לנשים וגברים. בין המותגים המשתתפים במבצע: פולו ראלף לורן, נאוטיקה, גאנט, טימברלנד, לי רנגלר, נפפירי ועוד.בין הפריטים המשתתפים במבצע: ג'ינסים, חולצות, שמלות, מכנסיים, גופיות, טי שירטס, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות ועוד.
ראלף לורן מחיר 449שח צילום טל טרי (Custom)

מותג האופנה הבינלאומי Nautica יוצא במבצע סוף עונה, על מגוון הפריטים מקולקציית הביגוד של אביב קיץ 2017 מותג האיכות והפנאי הבינלאומי, מציע בגדים לנשים וגברים במראה מושלם ומוקפד, בהשראת חופש ושבירת גבולות, המאפשרים שימוש יומיומי לכל מטרה במהלך היום. בין הפריטים המשתתפים במבצע: חולצות טי, חולצות פולו, מכנסיים, שמלות, חצאיות ועוד.
נאוטיקה 199 שח יחצ חול

מותג האופנה הבינלאומיTimberland יוצא במבצעי סוף עונה על מגוון פריטים מקולקציית הביגוד של קיץ 2017 המבצע כולל פריטי ביגוד לגברים.בין הפריטים המשתתפים במבצע: חולצות טי ב- 99 ₪ , חולצות פולו ומכנסיים קצרים ב- 199 ₪ , מכנסיים וג'ינסים ב- 299 ₪ חולצות מכופתרות ב- 249 ₪. המבצע בתוקף עד ה-31.8.17 או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם.
A1R1I-E02-1 טימברלנד 299 שח צילום טל טרי

רשת המולטי ברנד מהגדולות בישראל, אמפוריום, המתמחה בשיווק מותגי אופנה בינלאומיים, מחדשת את החנות בקניון שרונים. אחרי 6 שנים הרשת עוברת מיקום והלקוחות נהנים מהטבות קיץ מיוחדות. רשת אמפוריום, המונה 22 סניפים בפריסה ארצית, משיקה את החנות החדשה בקניון שרונים המשתרעת על פני שטח של כ-120 מ"ר.החנות עוצבה על פי קונספט חדשני וטרנדי בעיצוב המשקף את רוח המותגים, מוקפד ויוקרתי, ומציעה את מגוון הקולקציות של מותגי ההלבשה וההנעלה לגברים, נשים וילדים. החנות מציעה לקהל הרחב הלבשת גברים ונשים בכל שעות היממה, קולקציות קיץ 2017 ובימים אלה גם סתיו 17 של המותגים המובילים: פולו ראלף לורן, נאוטיקה, גאנט, טימברלנד, נעלי לקוסט, נעלי ניו באלאנס, נעלי נשים מארק פישר, נעלי גס, תיקי וארנקי פוסיל, הלבשה אלגנטית של המותג האיטלקי VALEO ועוד.
unnamed (5)

מניות
מאמר קודםקוקי בשרונה
המאמר הבאהטריבונה

תגובות

להשאיר תגובה