סטארט-אפ ישראלי HAIRSTETICS: שיטה מהפכנית להזרקת שיער קבלה אישור להתחלת טיפולים לדילול שיער והקרחה באיחוד האירופאי, ברזיל וישראל. הזרקת שערות סינטטיות המיוצבות באמצעות "עוגנים" לקרקפת  *ההשתלה מהירה,  פחות משעה,  והמראה טבעי ושופע לאורך שנים * את השיטה פיתח הממציא והיזם דביר קרן ומעורבים בה משקיעים מישראל ומחו"ל. הטכנולוגיה והשיער הסינטטי מיוצרים בישראל.

שיטה מהפכנית להזרקת שיער פותחה בישראל וכבר מבוצעת בכמה  מדינות בעולם, אירופה, ברזיל וישראל. את השיטה פיתח הממציא הישראלי דביר קרן שכבר רשם פטנטים על שורת מכשירים רפואיים שפיתח בתחום הקרדיולוגיה והכירורגיה.

שיטת ההזרקה החדשה מבוססת על  "מחסניות" של שערות סינטטיות המוחדרות אל הקרקפת לאחר הרדמה מקומית קלה. בקצה של כל שערה  מותקן "עוגן"  עשוי ניטינול , המעוצב כשתי כנפיים. את ההשתלה מבצע רופא המזריק לקרקפת, בכל פעם, בלחיצה אחת,  "מחסנית"  שמכילה עד 25 שערות סינטטיות. ה"עוגן" מתרחב מתחת לעור הקרקפת ומבטיח את יציבות השערה המוזרקת.

המחסנית מגיעה גם בקבוצת שיער של כ 12 זיגזג או 25 מרובעות להזרקה{תלוי באזור ההתקרחות}

היתרונות: מהירות, יציבות, קלות, נוחות

לשיטת ההזרקה של  היירסטטיקס יתרונות ברורים. בשיטת הירסטטיקס מוזרקות בכל פעם עד 25 שערות, מה שהופך את ההזרקה למהירה, קצרה ונוחה – תוך כ 40 ד מתחילת התהליך יוצאת המטופלת כשלראשה שיער מלא במראה טבעי. ה"עוגנים" המותקנים בקצה השערות המושתלות גם מבטיחים כי השיער המוזרק יהיה עמיד ויציב לאורך זמן רב,  בממוצע   15% מהשיער ינשור באופן טבעי בשנה הראשונה.

בהזרקת השיער בשיטת  הירסטטיקס ניתן להזריק  סוגי שיער שונים – גם שיער מתולתל – וניתן לטפל בשיער המוזרק כמו בשיער הטבעי – לחפוף, לייבש ולצבוע.

פטנט עולמי לשיטת ההשתלה של היירסטטיקס

כאמור, את שיטת ההזרקה החדשנית פיתח הממציא הישראלי, דביר קרן במימון של משקיעים מישראל ומשוויץ ובסיוע המדען הראשי במשרד הכלכלה. הפיתוח נרשם כפטנט מוגן  ולצורך ייצור הטכנולוגיה  והשיווק הוקמה חברה ישראלית-שוויצרית, hairstetics.השיטה החדשה כבר אושרה לשימוש בכמה מדינות בעולם ובהן צרפת, ברזיל וגם בישראל  ובאחרונה אישר גם האיחוד האירופי את השימוש בהשתלה החדשה.

בישראל עוסקים בהשתלה החדשה שלושה רופאי עור, ד"ר צחי לשקוביץ, ד"ר סיון מרסר

תגובות

להשאיר תגובה