דורין סגול עונה על שאלון האופנה שלנו וחושפת את הפריט הכי יקר, את הפטיש שלה ואת העובדה שהיא חושבת שגלביות זה ממש אסון. אופנתי. טוד מאנינג ראיין אותה ושמע הכל.

שם: דורין סגול הבעלים של דורין וליאור סגול מעצבי חליפות חתן ואופנה לגברים

מתי התחלתי לעצב: "התחלתי עם הבגדים שלי. אני בחיים לא לובשת שמלות אבל יש לי קו משלי בראש ואני יודעת בדיוק מה אני רוצה, בזמנו הייתי קונה בסיס ומעצבת אבל התחום שלי והאהבה שלי זה אופנה וחליפות חתן והיום אנחנו נחשבים למובילי דעת בחליפות חתן"

הרכישה הכי טובה שלי: "וואו יש לי המון רכישות טובות רובן כי אני נורא יודעת מה אני רוצה מראש כבר"

הרכישה הכי גרועה שלי: "מהאינטרנט זה בחיים לא נראה טוב כמו בתמונה קונה רק בלייב"

הפריט הכי יקר שרכשתי: "לא מאמינה בפריטים יקרים מאמינה שאנחנו יכולים לגרום לבגד להיראות יקר ברגע שיודעים להתאים את הבגד הנכון לבנאדם הנכון זה השילוב המנצח לא המחיר מחולצה של 20 ש״ח אני יכולה לגרום שיחשבו שעלתה לי 1000 ש״ח ותמיד חושבים שהבגדים שלי מאוד יקרים והם ממש לא"

פריט האופנה שבלעדיו אני לא יוצאת מהבית: "משקפי שמש"

נעליים: "יש לי מעל 100 זוגות באופן כללי יש לי פטיש לנעליים אני קונה כל דגם בכל הצבעים"

ג'ינסים: "יש לי מעל 30 זוגות. אגב, אני  הכי אוהבת גינס גופייה הכי פשוט הכי יפה".

אסון אופנתי ברור: "גלביות לגברים. למה? כי זה מתאים רק לגבוהים ואנשים לא מודעים העיקר ללבוש בנאדם צריך לשים מה שמתאים לו"

איפה את אוהבת לעשות קניות: "אך ורק ניו יורק רק שם אני מוצאת את עצמי ומתפרקת כאילו אין מחר"

הבושם שלי: "ויקטוריה סיקרט. אני מכורה לקרמים ולבשמים שלה"

הספורט שלי: "פחות בקטע של ספורט אבל אם כבר ספורט ימי"

השאיפה המקצועית שלי: "אני רוצה לעשות תצוגות אופנה בעולם ושייכנסו בשטיח האדום עם החליפות שלי. אין לי ספק שזה יקרה. אין דבר בחיים שרציתי ולא הגעתי אליו ואני יודעת שהכל זה זמן וסבלנות. כרגע אני עסוקה בעשייה וכל השאר יבוא לבד"

פרגני למעצבת מוכשרת: "יש מלא מוכשרים ומוכשרות אני הכי מפרגנת גם למתחרים שלי בכיף אני חושבת שזה יפה שיש מלא סגנונות של מעצבים שנותנים מענה לכל אחד וחוץ מזה ההצלחה מגיעה רק ברגע שאתה מתעסק בעצמך ולא באחר

תגובות

להשאיר תגובה