המעצבת ליאת זרמון עונה על שאלון האופנה שלנו ומסבירה למה היא רוצה להעביר הצעת חוק, מתי היא התחילה לעצב  ומה הפריט שבלעדיו היא לא זזה.

שם: ליאת זרמון הבעלים של "ליאת זרמון, בגדי גברים"

הרכישה הכי טובה שלי: "טבעת חותם לזרת עם אבן אם הפנינה. בן זוגי, איתן ואני היינו בראש פינה, באחד מן הטיולים שלנו עוד כזוג רווק. פגשנו את חגי, מעצב התכשיטים המוכשר, שלצערי כבר לא עוסק בתחום. העיצובים שלו כבשו אותי מיידית, והכימיה הייתה מדהימה. כשראיתי את הטבעת ידעתי בדיוק לאן היא תתאים לי ולמרות שלא הייתה מיועדת לזרת, החלטנו יחד על השידרוגים והרגשתי איך הכימיה והשפה העיצובית המשותפת באה לידי ביטוי. לימים אותה כימיה הולידה את טבעות הנישואין של איתן ושלי"

הרכישה הכי גרועה שלי: "בלי להזכיר שמות, עוד בימיי כמעצבת מתחילה ותמימה, הלכתי לראיון עבודה באחת החברות המובילות בארץ. היה לי מאוד חשוב להגיע לראיון לבושה בבגד של המותג, במטרה להראות הזדהות. השתדלתי להגיע עם פריט חדשני ויוניק שיבליט את הטעם המיוחד שלי באופנה. מתוחה ונרגשת נכנסתי לראיון. מולי ישבה המראיינת לבושה באותו הבגד. בואו נגיד שלא בלטתי מספיק בעיניהם…"

מתי התחלתי לעצב את הבגד הראשון שלי: "את מכונת התפירה הראשונה שלי קיבלתי כמתנה לבת המצווה. הכשרון הגיע קצת אחר כך"

השאיפה המקצועית שלי: "החלום האמיתי שלי, הוא להעביר חוק בכנסת שמחייב גברים להתלבש באופן הולם את עבודתם. לא רק מנכ״לים צריכים ללבוש חליפות."

כמה נעליים יש לי: "על כל זוג שנכנס, זוג יוצא. אז כבר קשה לעקוב"

וג'ינסים: "האמת שעד לאחרונה לא סבלתי ג׳ינסים. ודווקא בשנתיים האחרונות פתאום התאהבתי, בעיקר בזוג ספציפי של, לא תאמינו, זארה!"

פריט האופנה שבלעדיו אני לא יוצאת מהבית: "אייפון על שלל כיסוייו, פריט מאסט בכל תיק"

מה בעינייך אסון האופנה הגדול:…״נבר סיי נבר״.

פרגני למעצבת מוכשרת: "הגר סתת. כל פעם שאני פוגשת אותה ברחוב אני מורידה מה שעליה ורוכשת לעצמי. בנוסף היא ירושלמית ואפילו עבדנו יחד במלצרות, ממש גאוות יחידה"

איך את מגדירה את הסגנון שלך: "קז׳ואל שיק עם טוויסט קלאסי."

איפה את אוהבת לעשות קניות: "המקום הכי שווה למציאות, זה הארון של אחותי! בנוסף אני מקבלת מלא השראה דווקא בקניות הבדים בנחלת בנימין, שהרבה פעמים מוליד עיצובים חדשים, בינהם גם לעצמי!"

הבושם שלי: summer turquoise- escada  :

הספורט שלי: "סטודיו c ! זה מאוד מרגש כי התחלתי רק לאחרונה!"

הפריט הכי יקר שרכשתי: "משקפי שמש של דולצ׳ה וגבאנה. אין עליהם"

תגובות

להשאיר תגובה