בעיות עור בגברים: הטיפול שיעזור לכם למגר את האקנה Cellenis PRP שיטת מבחנות

גברים לעיתים סובלים מבעיות עור שונות כמעט כמו הנשים , אבל בנוסף לכך הם סובלים מבעיות ייחודיות להם כמו : גירוי עור ופצעונים שיכולים להיגרם מגילוח עור הפנים.

למה זה קורה?  ניתן לטפל בבעיות הללו? הרפואה האסתטית  לעור הפנים מתפתח באופן מתמיד ועקבי , החידושים בתחום מפתיעים וכשמדובר בשיטות קיימות , הכוונה היא לשדרוג ושיפור של הקיים ובמקרה זה האקנה:  איך נמגר את התופעה הלא נעימה בקיץ החם והמהביל?

פצעי בגרות , למרות שמם יכולים להופיע בכל גיל , אקנה היא אחת ממחלות העור הנפוצות ביותר. יותר מ 70 אחוז מגילאי שנות העשרה, וגברים מבוגרים יחסית בגילאי 30, 40, 50  סובלים מהתופעה .מה קורה בעור הפנים שלנו שגורם לתופעה המעיקה מבחינה רפואית ואסתטית והלא נעימה? המלווה לעיתים במראה שפוגם בדימוי העצמי ויוצר רגשי נחיתות לצד תסכול. 

 כיצד מתפתחת האקנה?

האקנה היא, למעשה דלקת כרונית של בלוטות החלב וזקיקי השערות. עקב הפרשה מוגברת של חלב ובהתנפחות ובהגדלה של הבלוטות בהשפעת עלייה בהורמונים פתח הבלוטה נסתם ונוצר הפקק המוכר המכונה "ראש שחור" ובשל כך נוצרים חומצות שומניות הגורמות לגירוי ברקמות הבלוטה, לדלקת ולהצטברות של תאי דם לבנים ולמוגלה ולהצטלקות העור. היגיינה לקויה לכלוך והצטברות שומן וזיעה על העור, כל אלו אינם הגורמים המרכזיים לאקנה. הבעיה אינה על פני העור, אלא בשכבה עמוקה יותר.

איך נעזור לעור למגר את התופעה?  

מעבר לתכשירים הקוסמטיים המוצעים כיום המטפלים בשכבת הדרמיס העליונה , ניתן לציין את אחת השיטות היעילות לטיפול  במיגור האקנה והיא מערכת להפקת פלזמה עשירה בטסיות דם מגוף המטופל/ת . 

רבות דובר על הטווח הרחב שבו ניתן להשתמש בשיטת הפרפ , אך ראוי לציין את מבחנות סלניס הייחודיות [ אותן מפיצה בארץ חברת סלע מדיקל העוסקת  בתחום מכשור רפואי במגוון תחומי הרפואה בארץ ובעולם} ואשר להן הצלחה רבה בהליך הטיפול לסובלים מאקנה .

  Cellenis PRP   יחודו של הטיפול באמצעות שיטת מבחנות  

ואיך הן תורמות להצלחתו  ?  

באמצעות מבחנות הסלניס שיתרונן הגדול הוא: מיצוי מלא של אותה פלזמה עשירה המכילה חלבוני גדילה המבחנות מוכנסות למכשיר הצנטריפוגה ובסוף התהליך מתקבלת אותה פלזמה   עשירה במיוחד בטסיות דם מהמטופל.    

טסיות דם עשירות הן  פלזמת הPRP הפלזמה שנוצרה היא רכיב של דם המכיל "גורמים" או חלבונים המסייעים לקרישת דם ואלו גם בעצם תורמים ותומכים בצמיחת התאים.

את הפלזמה  העשירה בטסיות הדם שלכם  , מזריקים לעור הפנים הנגוע בפצעי האקנה .

הפלזמה המוזרקת   מעודדת ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין המשפרות באופן משמעותי את איכות העור ומראהו ואף מצליחה לעזור במגור התופעה.

 מאלו תוצאות תהנו בטיפול?

טשטוש של צלקות האקנה  ושיפור במרקם העור.

    • הטיפול יעיל גם במקרים של הקרחה ודלילות שיער.

 

  • את הטיפול ניתן לקבל במרפאות מומחים לרפואת עור

 

מאושר על ידי משרד הבריאות   CE, FDA ההמלצה לתחילת הליך טיפולי  רק במבחנות המאושרות כמוצר רפואי על ידי משרד הבריאות.

 

תגובות

להשאיר תגובה