עמותת "החצר הנשית" תפתח את אירועי חודש האישה בוובינר עם נשים מובילות ומעוררות השפעה שירצו על קידום נשים ועל פעילותן בתחום. בין המשתתפות: חנה רדו, יזמת חברתית ומנכ"לית "תשע עשרה" וקהילת הנשים SUPERSONAS; עו"ד ניצן כהנא, ממובילות המאבק להפללת צרכני זנות ופעילה בתחום קידום נשים; פידא נערה טבעוני, מנכ"לית שותפה מהפך תע'יר; יערה קידר, אוצרת והיסטוריונית אופנה; קרן סער, מנהלת חטיבת סחר וקמעונאות "דיסני ישראל". מנחת האירוע היא הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי.כל הכנסות האירוע תרומה ל"חצר הנשית" למען נערות צעירות המתמודדות עם מצבי סיכון.

החצר הנשית היא מרחב נשי, רב תרבותי, מגן ומעצים לנערות ונשים במצבי מצוקה וסיכון. בשנת 2003 נפתחה לראשונה חצר נשית בעיר יפו עבור נערות ונשים צעירות תושבות הערים יפו, בת ים ודרום ת"א. כיום, החצר הנשית פועלת גם ברחבי הארץ מתוך ערכים של צדק חברתי ושוויון הזדמנויות ומאמינה בזכותה של כל אישה ונערה למימוש עצמי בהתאם לרצונותיה, שאיפותיה וצרכיה ללא תלות במוצאה הלאומי או העדתי.

לירון אזולאי, מנכ"לית הארגון: "לאורך כל השנה, החצר הנשית דואגת ללוות צעירות ונערות הנתקלות בקשיים ובחסמים ומחזקת אותן באמצעות תכנים ייחודיים ודמויות של נשים שעשו שינוי משמעותי בחייהן. הערב הזה – באמצעות הדוברות בו, מעביר תקווה לשינוי לצעירות שלנו ונשים וגברים בכלל".

להזמנת כרטיסים לחצו כאן 

תגובות

להשאיר תגובה