ביום חמישי התקיים יום צילום לרגל סוף עונה של הכדורסל בספורטק בתל אביב יחד עם השחקנים המבטיחים שנבחרו בקפידה מכל קבוצות הכדורסל בישראל על ידי אנדר ארמור

מותג אנדר ארמור פועל לקידום ותמיכה של ספורטאים במסעם החל מהאימונים היומיים הקשים ועד לנצחונות הגדולים במשחקים. המטרה היא להעצים את אלו השואפים ליותר ולגרום לספורטאים כל הזמן להשתפר, זאת ע"י תמיכה בציוד (ביגוד והנעלה) עם רמת הטכנולוגיה הגבוהה ביותר כדי שיוכלו להתאמן בכל מצב ובכל מקום, לשפר את הביצועים ולהגיע לשיאים חדשים. שחקני הכדורסל המבטיחים אשר נבחרו למהלך בארץ הם נמרוד לוי – הפועל גליל עליון נבחר למצטיין ולשחקן העונה, אדם אריאל – קפטן הפועל ירושלים, יאיר קרביץ – קפטן בני הרצליה אשר זכתה העונה לגביע המדינה והדר חדד – קפטנית הפועל תקווה שנאלצה להיעדר מיום הצילומים בעקבות נסיעה של משלחת נבחרת ישראל למרוקו.

החברה ידועה בשיתוף הפעולה המפורסם שלה עם הכדורסלן האמריקאי סטף קרי, שעכשיו גם הוביל לניצחון של הקבוצה שלו גולדן סטייט, והשיקה סדרת הנעלה על שמו של קרי והשנה זכתה בקטגוריית Performance Based Design בפרסי אדיסון לשנת 2022 הסדרה האחרונה שהושקה היא Curry Flow 9 (ניתן להשיג בחנויות ובאתר Get Pro במחיר 749₪ לפני הנחה). המותג מתמחה בביגוד ונעלי ספורט מקצועיים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ונחשב כיום כאחד ממותגי הספורט הגדולים בעולם.

מטעם אנדר ארמור נמסר: "אנו שמחים ונרגשים מאוד לצרף למשפחת אנדר ארמור ספורטאים מבטיחים מענף הכדורסל, שחקנים הנחשבים למקצועיים, מובילים ובעלי הישגים מרשימים, עם ערכים התואמים למותג ושהכדורסל הוא דרך חיים עבורם. החיבור של המותג בין שחקני הכדורסל נעשה באופן טבעי מתוך שיתוף הפעולה המוצלח וארוך הטווח עם שחקן הכדורסל סטף קרי. החברה שמה בראש מעיינה לתת לספורטאים תמיכה בביגוד והנעלה עם טכנולוגיות מתקדמות כדי שאלה יוכלו לדחוף את עצמם יותר באימונים הקשים ולהגיע לרגעי ניצחונות והישגים חדשים".

תגובות

להשאיר תגובה