הכתבה הבאה היא עניין אישי שהייתי חייב לשים לו כובד משקל (ובעיקר מילים) : מדובר בדוגמנית, אבל מעבר לפנים יפות וגוף יפה, מדובר ב-100% נשמה שכולה מעוררת השראה: שירן שני (27) מאשקלון.

אל שירן נתוודעתי לראשונה בצבא, שירתנו באותה יחידה, באותו בסיס, באותה משמרת בצבא. מהיום הראשון בו הגיעה לבסיס, נצטיירה שירן כאדם יפה, לבבי, חברותי, מלא נתינה ותשוקה לעזור ולשמח את הבריות ומעל הכל : להיות שירן!

כשהכרנו לראשונה, שירן הייתה קצת "מלאה", ועם זאת, זה לא פגע ולו בזיג אחד במידת הפופלאריות שלה או "קבלתה" בחברה, ועם זאת, לאחר שחרורה, החליטה ללכת בעקבות רצונה להרזות וכל זאת בהתמדה, נחישות. חוסר ותרנות ומוטיבציה מעוררות השראה.

אמנם לא שמרתי כל כך על קשר עם שירן ( מלבד פגישות איחוד ארעיות של חברי היחידה לזכר ימים עברו), אך הודות לנפלאות הפייסבוק, נפלה בחלקי הזכות לחזות בירידתה הרצונית והמודעת במשקל, בתהליך האיטי, הקשה והמפרך שעברה והפיכתה לדוגמנית שהפכה מושא הערצה והשראה להמון נשים צעירות בגילה, בחורים צעירים בסיטואציה שהיא הייתה שרויה בה, וכמעין מגשימת החלומות הפרטית של עצמה, תכונה שיחידי סגולה ניחנים בה.

בכותבי את מדור ה"דוגמנות" היומי, בו אנו נותנים במה לדוגמנים/יות מכל הגילאים, מכל הסוגים ומכל ה"משקלים" וכל זאת כדי להוכיח שהיופי לא תלוי באף אדם אחר מלבד האדם עצמו. בחרתי להקדיש את המדור הנוכחי לשירן ולראיינה, בכדי לתת לקהל הקוראים מעט פנינים מהחוכמה הרבה שיש למי שלקחה את ה"בלתי אפשרי" (מונח של "חלשים") והפכה אותו ל"אפשרי" והירואי ולהוכיח שאם תרצו? אתם יכולים להיות אגדה בחייכם ( לפחות בעיני עצמכם והסובבים אתכם) .

שירן עשתה ניתוח והשילה 50 ק"ג ממשקלה, מה שהיא מתמידה בו עד היום, ועם זאת היא סופנת בקרבה לא מעט דעות ומסרים לכל אלה ה"מתעצלים" לעשות את השינוי בחיים ו"לחזור לחיים", כהגדרתה.

שירן, מה היה הרגע שהחלטת שאת רוצה שינוי ומה עשית בנידון?

"הרגע שהחלטתי שאני רוצה שינוי זה הרגע שהשתחררתי מהצבא, נפרדתי מהחבר בזמנו והבנתי שאני לא בנאדם בריא , מבחינת הרגלי אכילה ואורח החיים שניהלתי זה גרם לי לבעיות בריאותיות והיה חייב לבצע שינוי. ראיתי אנשים שרזו המון לאחר ניתוח והחלטתי שאני הולכת על ניתוח טבעת. התהליך היה מעייף ולא פשוט חיכיתי המון אבל היה שווה. רזיתי בעזרת הניתוח 50 קילו וזה שינה את חיי והפך אותם לטובים יותר"

מה התגובה הכי מעליבה שקיבלת בתקופתך ה"מלאה"?

" מעולם לא העליבו אותי תמיד הייתי מאוד אהובה ואהודה ."

איך ההרגשה אחרי כן? איך מתמידה?

"ההרגשה היא מדהימה ואין לתאר אותה. נולדתי מחדש, נהייתי בנאדם מאושר ושמח יותר ממה שהייתי בעבר, ההשקפה שלי לגבי החיים ולגבי עצמי השתנתה. לא תמיד מתמידה יש תקופות בחיים שמעלה ואז יורדת מנסה מאוד לשמור על המשקל ולשמור כמה שניתן. "

מה המוטו שגורם לך להתמיד ?

"המוטו הוא שאין דבר העומד בפני הרצון ואם אדם רוצה להגיע לפיסגה הוא יגיע לשם באמונה שלמה בעצמו. לא סתם יש לי קעקעוע FAITH על היד."

מה המחמאה הכי מרגשת שקיבלת ?

"הכי יפה עם החיוך הכי יפה בעולם"

היכן דגמנת?

"דוגמנות פנים בעיקר, קמפיין שיער ואיפור לאלופה דנית אנקר ועוד".

מה עושה בחיים?

"אני מעצבת גרפית".

איזה מסר היית רוצה לתת לאנשים שהיו במצב שלך ואין להם את ה"כוח" לקום ולעשות מעשה?

"הייתי אומרת להם לקום בבוקר, לעזוב הכל ולהתחיל דף חדש עם חיים חדשים כי זה כל כך שווה את זה. ללכת לסופר ולקנות מה שבאמת צריך,על מנת לבצע שינוי, לקנות נעלי ספורט ולהתחיל להזיז את הגוף ,בין אם זה באופן עצמאי או אימון אישי אצל מאמן,מה שלי מאוד עזר. השומן לא תורם לשום דבר מה גם שבעיניי נורא לא מחמיא.

אני לא מדברת רק חיצונית, אלא הכוונה שלי גם מבחינה בריאותית: כל כך לא בריא לחיות בצורה כזאת! הזנחה לא תורמת לשום דבר בחיים והשלמה עם המשפט "אני שמן וטוב לי" –  אני בטוחה שלאף אחד לא טוב אבל אין כוח להתמודד עם המצב "כי אין לי כוח להתמיד ומליון פעם רזיתי ועליתי שוב".

היום כל אדם שני עובר ניתוח בין אם זה טבעת מעקפים או שרוול השינוי צריך להתחיל בראש וברגע שזה לא קורה אף ניתוח בעולם לא יעזור לאף אחד.

צריך המון רצון לשנות ולעשות את הדברים כמו שתמיד חלמתם שיהיו. חלומות תמיד מתגשמים אם פועלים להגשימם . שום דבר לא קלישאה והכל אפשרי. אפשר לפנות אליי תמיד בשביל דחיפה קטנה (מחייכת) " .

סרט אהוב?

"היומן".

ספר אהוב?

"כבר לא מתים מאהבה" של לירן כהן.

שיר אהוב?

"מי אם לא אני" של מאיר אלפי.

מה החלום הכי גדול שלך?

"שהאנשים הקרובים אליי והיקרים לי יהיו בריאים ומאושרים ומעבר לזה כרגע בשלב הזה בחיים שלי לטוס ליעד טרופי ולעוף על החיים בגיל 27."

השלימי את המשפט: שירן שני היא..

"מותג חחח לא סתם..  אני הבחורה בעלת נתינה אינסופית, אוהבת, אטרקטיבית ומעצבת גרפית מספר 1!"

d719ce67-c5d5-43ad-9933-9b46095b35b4

קרדיט לצילומים של שירן שני : לירן טפירו .

תגובות

להשאיר תגובה