רק היום: בשוק הכרמל נפתח מתחם מעצבי אופנה

מתחם השופינג ‘פופ האוס’ שבשוק הכרמל הוא כל מה שצרכני אופנה יכולים לבקש או להרשות לעצמם. אחרי ביקור חפוז במקום, גם אנחנו פנטזנו על דוכן משלנו.

משהו טוב עובר על שוק הכרמל. בתחילת החודש קם הפופ האוס, מתחם אופנה ולייף סטייל, שממוקם בסמוך לשוק, בלב שכונת כרם התימנים. מתחם השופינג הוא יציר כפיהם של ירון דנוך וספי גולן, שהחלו את דרכם כאנשי חיי לילה והפכו ליזמי אופנה; הם עומדים, בין היתר, מאחורי הדרס-קוד והטי-מרקט.

עכשיו בבירות האופנה
עכשיו בבירות האופנה

הפופ האוס הוא בית למעצבים צעירים ולבעלי מותגים פרטיים, שמקבלים נקודת מכירה בעלות משתלמת, ללא ההוצאות וכאב הראש הכרוכים באחזקת חנות קבועה. המיקום האסטרטגי, שמושך מבקרים ותיירים רבים, מאפשר למציגים להיחשף לקהל רחב ומגוון, הכולל הן את המבקרים הקבועים העוקבים אחר פועלם של דנוך וגולן והן מבקרים מזדמנים, שמגלים עולם חדש ונפלא של עיצובים. הדינמיות של הפופ האוס באה לידי ביטוי בתחלופה שבועית של נושאים ומציגים: אופנה, אקססוריז, לייף סטייל, עיצוב הבית, ילדים ויריד אומנות במוצ”ש. הלכנו להתרשם מקרוב וגילינו בית צבעוני ואורבני ולשמחתנו הרבה גם מרווח, מה שמאפשר לכל מעצב מרחב סביר ואפשרות לתת יחס אישי ללקוחות. דרישה בסיסית שבדרך כלל לא מתקיימת במרבית ירידי האופנה.

רישול מוקפד
רישול מוקפד

בין המציגים בסבב הנוכחי, התרשמנו בעיקר מהעיצובים של Skaletsky – חולצות יוצאות דופן המעוטרות בציורים מרהיבים מעשה עבודת יד. צדה את עינינו גם ענבל שוקי, האחראית על המותג PAPP-UV, משקפי שמש במשקל מינימלי ומראה סופר קולי, כמו גם על Confetti, אוצר עצום של בגדי יד שניה, שהועברו אל שוקי מחברת משפחה, שככל הנראה חיה בעולם שכולו סקס אנד דה סיטי ורכשה לאורך השנים אלפי בגדים – שבקושי נלבשו – של מותגים במגוון סגנונות ומידות. בימי פוסט המחאה החברתית, יוזמות מסוג אלו שמנסות לג’נגל בין צרכים מסחריים, לבין מודעות חברתית ועל הדרך גם להביע אמירה אמנותית, הפופ האוס ודומיו הם התשובה למי שרוצה להרחיב את הלב ולא מפחד לפתוח את הארנק.

סתם משהו שזרקתי על עצמי
סתם משהו שזרקתי על עצמי
כובעי בורסלינו. אביזר אופנה וכסות שגווע בשנות הארבעים
כובעי בורסלינו. אביזר אופנה וכסות שגווע בשנות הארבעים
בתמונה: זה לא קלמר
בתמונה: זה לא קלמר

תגובות

להשאיר תגובה