פסטיבל Duo Art: הכל בכל מכל

צרויה ומיקה. קרדיט צילום - שלו מן (Large)

פסטיבל Duo Art  הראשון יתקיים בין 27.5-3.6 בתיאטרון מחול ענבל בתל אביב, ויציג קונספט ייחודי של חיבור חד פעמי ולא שגרתי על הבמה בין מוזיקאים לבין אמנים מתחומי המחול, התיאטרון, האמנות הפלסטית, הפרפורמנס והמילה הכתובה.

הפסטיבל, אותו יזמה חברת התוכן והלייבל Blue Zone Music בניהולו של חיים שמש נולד מתוך סדרת אירועי "תרבות אונמות" שהתקיימה בשיא תקופת הקורונה ברחבת מוזיאון תל אביב כאירוע מקוון, וכעת יתקיים כפסטיבל העומד בפני עצמו מול קהל בתיאטרון-מחול ענבל.

כל מופע ממופעי הפסטיבל מציג אמן מרכזי, שתוך כדי ההופעה שלו יארח אמן מתחום אחר לחלק במופע בו הם למעשה יחברו ליצירה משותפת וחד פעמית על הבמה: כך נוכל לראות חיבור אמנותי בין הרוקר ערן צור לזמרת האופרה הישראלית נור דרוויש במופע שיציג את הקסם שבחיבור בין העולמות של הרוק הישראלי ומסורת המוסיקה הערבית והאופראית. אמן האינדי גבע אלון יחבור לאחד הציירים המובילים כיום בארץ עמית קבסה ויחד הם יספקו הצצה למערכת יחסים בין יצירה מוזיקלית לשפה ציורית. המוזיקאית אפרת גוש תופיע עם אמנית הוידאו ארט שלומית Mejadra Eyes)) כאשר עבודת הוידאו ארט תתהווה ותתפתח עם הצלילים והתהוותם.  קובארי תארח את השחקנית עדי גילת אשר תציג במהלך ההופעה, פרשנות תאטרלית ורבדים נוספים לשיריה של קובארי. מיקה שדה תארח את הסופרת והמשוררת צרויה להב (שתשיר גם היא) בביצועים שיתנו פירושים חדשים ומפתיעים לשיריה של להב, והצמד מאיה בלזיצמן ומתן אפרת יחלקו במה עם הרקדניות אופיר ינאי ועלמה שמש קרבט (אנסמבל בת שבע- הלהקה הצעירה) אשר תתרגמנה את כל הכישרון של השניים לעולם הפרפורמנס והתנועה.

כרטיסים במחירים שבין 90-120 ₪ למופע, ניתן לרכוש באתר סמארט טיקט: פסטיבל דואו ארט

לו"ז הפסטיבל: 

חמישי 27.5 בשעה 21:00 – קובארי מארחת את עדי גילת (מחיר: 70/80 ₪) – לפרטים
שישי 28.5 בשעה 14:00 – מיקה שדה מארחת את צרויה להב – לפרטים
מוצ"ש 29.5 בשעה 21:00 – מאיה בלזיצמן ומתן אפרת מארחים את אופיר ינאי ועלמה קרבט שמש – לפרטים
שלישי 1.6 בשעה 21:00 – ערן צור מארח את נור דרוויש – לפרטים

רביעי 2.6 בשעה 21:00 – גבע אלון מארח את עמית קבסה – לפרטים
חמישי 3.6 בשעה 21:00 – אפרת גוש מארחת את שלומית (Mejadra Eyes) – לפרטים

הפקה: חיים שמש, Blue Zone Music

 

תגובות

להשאיר תגובה