ספרים רבותיי ספרים

"שחקנית חיזוק" – ספר חדש בסדרת ספרי הילדים והנוער המוערכת והמצליחה: "העשיריה הפותחת"

מי שלא רצה אותו בתור כדורסלן קיבל את אמיר דורון בתור סופר – עם סדרת ספרי הכדורסל המצליחה שלו, ועם עשרות אלפי קוראים וקוראות נלהבים. בספר השישי בסדרה המצליחה לילדים ונוער שתורגמה לאנגלית והוכתרה לרב מכר באמזון, דורון בחר הפעם לשלב שחקנית חיזוק ולהציב אתגר לא פשוט בפני "העשיריה הפותחת". "מתגובות שקיבלתי מקוראות הבנתי שהגיע הרגע", מסביר דורון. "בחרתי להתעסק בנושא תוך נגיעה בחלק מהמורכבות  של שילוב בת בקבוצה של בנים, הקבלה ואי הקבלה שלה והתהליך שהיא והקבוצה כולה עוברת".

"שחקנית חיזוק" כתוב בשפה קולחת ומאוייר כמו יתר הספרים בסדרה על ידי גיא מורד. העלילה מצליחה לייצר עבור הקורא חוויה אותנטית המדמה צפייה באימונים, במשחקי כדורסל של העשירייה הפותחת, ולהחרחשויות מאחורי הקלעים בקבוצה – דרך סיפור הצטרפותה של תמרה, שחקנית החיזוק החדשה של הקבוצה,והיחשפות לאתגרים הרבים שהדבר מציב בפני כל הקבוצה.

הספר בהוצאת "פנדה"- להשיג בחנויות הספרים ובאתר https://www.the10.co.il/

"המלך אדוארד": המלך אדוארד והקיסר הרשע

אדוארד איננו ילד רגיל. הוא מלך עם כס מלכות ושריון משלו וטירה עם מסדרונות ומעברים סודיים, וכל השאר. אה,  כן,  והאיש המרושע ביותר ביקום חי ממש בשכנות לממלכתו.

הספר החדש בסדרת "המלך אדוארד" מנוקד ועשיר באיורים שמנפישים את העלילה אשר עוסקת בהרפתקה נוספת ומרתקת של אדוארד הקטן.

הוצאת ש. זימזון -ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.ilספר חדש בסדרה אנה בננה: אנה בננה והקוף שבאמצע

לאנה יש מזל שיש לה שתי חברות הכי טובות – ככה הכיף הוא כפול.  היא מתרגשת לקראת היציאה עם סיידי ואיזבל לטיול הכתתי לגן החיות.  אבל כאשר שתי החברות הכי טובות של אנה מעדיפות כל הזמן דברים שונים ואנה מרגישה תקועה באמצע.סיידי רוצה שאנה תראה איתה את אוכל הנמלים,  אבל איזבל רוצה לבקר את הצב.

איזבל מושכת את אנה לעבר בית הגמלים,  אבל סיידי מושכת אותה לעבר הג׳ירפות.אנה מרגישה שהן כאילו משחקות במשיכת חבל,  והיא עצמה החבל. איך תוכל אנה לשמור על החברות בלי לגרום לצרה כפולה?

הוצאת ש. זימזון – ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.ilספר חדש של גרג בראדן, חוקר הפיזיקה הקוונטית הנודע: אנושיים מטבע בריאתנו

יותר ויותר ראיות מצביעות על כך שאנו תוצר של דבר מה, שהיינו יותר מאשר מוטציות אקראיות וביולוגיה בת מזל. אולם הראיות אינן יכולות להרחיק מעבר לכך. מאובנים, DNA, אמנות מערות עתיקה ואתרי קבורה יכולים להציג בפנינו רק את השרידים של מה שהתרחש בעבר. הם אינם יכולים לספר לנו מדוע הדברים הללו אירעו. למען האמת, ייתכן כי לעולם לא נדע את הסיבה המלאה שאפשרה את הקיום שלנו, אלא אם כן נמצא דרך לערוך מסע בזמן אל העבר.

אבל ייתכן שאין צורך לדעת זאת. העובדה שלא ניתן להכחיש אותה היא שלפני 200  מיליון שנים התרחש משהו עצום שאפשר את קיומנו, ובני האדם המודרניים הופיעו. וההתרחשות הזו, תהא אשר תהא, העניקה לנו יכולות מדהימות של אינטואיציה, חמלה, אמפתיה, אהבה, ריפוי עצמי ועוד.

לראשונה מזה 300  שנות ההיסטוריה של המדע המודרני, רואה אור סיפור חדש על אודות האנושות, סיפור שנותן מענה חדש לשאלה העל זמנית – מי אנחנו?

הוצאת אור-עם- ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il

ספר חדש בסדרת הנוער "הספרים האבודים": מגילת המלכים

הסופרת המוערכת שרה פרינאס, מחברת סדרת הספרים האבודים, משיקה ספר פנטזיה חדש בסדרה. העלילה בספר יצירתית וקצבית ומותחת. "מגילת המלכים" הוא ספר פנטזיה חכם ושובה לב על הקסם והכוח שטמון בספרים.

ב"מגילת המלכים" הספרים האבודים העוצמתיים אשר בספריית הארמון מדביקים את שאר הספרים בקסם מרושע, ושני חברים, שבימים כתיקונם לא היו הופכים לחברים, חייבים לגלות מי או מה שולט בספרים ובכוחם. אם הם לא יצליחו לגלות, כל הממלכה עלולה להיות בסיכון.

הוצאת ש. זימזון- ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il

תגובות

להשאיר תגובה