לפני כשנה וחצי יצא לי לראיין יוצרת וזמרת מוכשרת ומיוחדת בנוף המוסיקלי המקומי – סבינה שמה ושיריה הביאו אלקטרו פופ עכשווי ואירופאי. לפני כמה שבועות קיבלתי הודעה שסבינה הוציאה סינגל ראשון, והבנתי שהיא החליטה לעשות סנכרון בינה לבין עצמה ולהגדיר את עצמה, מוסיקלית, מחדש בצורה יותר מגובשת, מקצועית וכנה. כל אלה התקבצו לכדי ישות אחת בסינגל הראשון שלה – Day N Night .

סבינה נולדה בגרמניה ועלתה לישראל בגיל 15. במשך השנים הסתובבה בעולם, פגשה שלל מוסיקאים והרחיבה את אופקיה המוסיקליים לכדי ראייה רחבה. בשנה האחרונה עבדה בלוס אנג'לס על אלבום הבכורה שלה מתוכו יצא הסינגל החדש אותו כתבה והלחינה יחד עם ג'ימי ברני בהפקת ג'ון הו.

 

סבינה, הוצאת כמה שירים, מדוע החלטת להתחיל מחדש ולהוציא סינגל ראשון מאלבום בכורה?

"השירים הקודמים שהוצאתי נכתבו בתקופות שונות והרגשתי במקום אחר מאשר היום כאומן וכאדם. לכן אני מרגישה שהאלבום הזה הוא יצירה חדשה ולידה חדשה".

איך בחרת את השירים שייכללו באלבום?

"בחרתי שירים שהם בכיוון מוזיקלי זהה ומתקשרים אחד עם השני"

זוכרת את הפעם הראשונה בה מוסיקה נגעה בך ?

"מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי תמיד מחוברת למוסיקה – גם האזנתי להרבה סוגי מוסיקה, ואחי שהיה הרבה יותר גדול ממני היה שומע בעיקר רוק לד זפלין ביטלס DEEP PURPLE ולכן ההשפעות שלי רבות ומכל סוגי המוזיקה,גם ניגנתי על פסנתר וגם כתבתי."

מדוע באנגלית ולא בעברית?

"לא גדלתי בישראל ורוב חיי דיברתי אנגלית ולכן באנגלית מרגיש לי הכי נוח. בנוסף אני מופיעה ופועלת גם בחו"ל."

מהן ההשפעות המוסיקליות עלייך?

" ההשפעות המוסיקליות הן מאוד מגוונות, אני שומעת מגוון גדול של מוסיקה, אני מתחברת במיוחד ללני קרביץ, דייויד בואי סיה, אל-פי, פלורנס אנד תה משין ועוד.אני גם כל הזמן מתעדכנת בדברים חדשים ומגלה כל פעם דברים חדשים שאני אוהבת".

מה החלום הגדול שלך?

"יש לי הרבה חלומות…כמו להופיע עם דרייק Jוכמובן עם לני קרביץ ".

ספרי על השיר החדש.

" השיר נכתב והולחן ביחד עם ג'ימי ברני (זוכה גרמי) בלוס אנגלס, מקום שנותן לי הרבה השראה והופק עם John Ho. הוא שיר פופ רך וקליט לדעתי."

מתי צפוי לצאת האלבום?

". האלבום ייצא באמצע יולי. והוא כולל 9 שירים שאת כולם כתבתי והלחנתי והופקו על ידי : John Ho ויוסי מזרחי."

היכן ניתן לראותך מופיעה?

"מתוכננות הופעות השקה לאלבום בת״א וברחבי הארץ. אנחנו נעדכן על תאריכים בהמשך וגם בעמוד הפייסבוק שלי. בנוסף עובדים על הופעה בחו”ל".

*מופע השקת אלבום הבכורה של סבינה – 2.7.2017 בתיאטרון "תמונע".

תגובות

להשאיר תגובה