מי אני: מיטל דה רזון

מקצוע: זמרת יוצרת

מה הייתה נקודת הפריצה שלך? "אפשר לומר שב2008 כשהתחלתי לעבוד עם עופר ניסים והקמנו את הצמד המוזיקלי "אפיפוני" ביחד עם איתי קלדרון. שם בעצם עם הלהיט הראשון שלנו out of my skin פרצה הקריירה הבינלאומית שלי, וגם בישראל זכינו לאהבה אדירה מהקהל"

מה הוויתור הכי גדול שעשית בשביל הקריירה?  "מעבר לזה שמוזיקה היא הקריירה שלי, היא גם האהבה שלי, מה שמחבר אותי לעצמי וממרכז אותי. אני חושבת שוויתרתי ואני מוכנה לוותר על כל דבר שיבוא ביני ובין מה שאני אוהבת לעשות. ויתרתי בין היתר על מערכת יחסים כשהבנתי שאין פירגון למקצוע שלי , אבל הוויתור ההפוך – לוותר על עצמנו הוא תמיד הוויתור הגדול יותר, בכל משוואה"

על מה את מתחרטת? "אני לא מתחרטת על שום דבר, אני חושבת שכל דבר קרה בחיים שלי מסיבה מסוימת ולימד אותי להיות האדם שאני היום, אבל אני תמיד מריצה בראש תסריטים של מה אם..?"

מה הדבר שאת עושה בכל בוקר? "כל בוקר אני קודם כל שותה קפה, ומיד מתחילה לטפל בכל מה שצריך טיפול, ממיילים, ללו"ז של הקלטות, הופעות וחזרות קידום של מוזיקה אונליין , אימוני קול, אימוני כושר ועוד"

מה הדבר האחרון שאת עושה בכל ערב? "משתדלת לראות סדרה כלשהיא, כל פעם זה משהו אחר, אני מאוד אוהבת סדרות אמריקאיות , ואם אין סדרה לראות אז סרט אימה או סרט מד"ב… כן זאת סטייה שאני מטפחת הרבה שנים… "

השיר שאת הכי אוהבת? "האמת שבכל תקופה אני נדבקת לשיר אחר שהוא האהוב עליי באותו פרק זמן וכרגע אני דבוקה ל how deep is your love של קאלווין האריס.. שפשוט מדהים ומרגש אותי בכל תו…. "

אם יזכרו ממך רק דבר אחד, מה את רוצה שהוא יהיה? "שריגשתי ונגעתי ושיניתי משהו בלב של אותו אדם שנזכר בי"

מה עדיין לא יודעים עלייך? "לא יודעים עליי הרבה דברים כי אני אדם מאוד פרטי ואני גם דיי מאופקת ביום יום, אבל אני יכולה לספר שחברים קרובים שלי אומרים לי תמיד שיש "שתי מיטל", זאת שהם מכירים ביום יום וזאת שעולה על הבמה ונסחפת במוזיקה… אני לא מאמינה שאני אומרת לכם את זה אבל שותף מוזיקלי שאני עובדת איתו המון זמן אסי טל שהוא מפיק וחבר קרוב המציא לי שם , ביום יום הוא קורא לי רוחלה , שזה מעין כינוי שבעיניו מתאים לבחורה העדינה שיושבת איתו באולפן ואת מיטל הוא משאיר לבמות"

מה השמועה הכי מעצבנת שאיתה התמודדת? "הייתה עליי שמועה שלא עצבנה אותי אלא הצחיקה אותי יותר מהכל, שאני טרנסקסואלית, כלומר אישה שהייתה בעבר גבר ושהניתוח שלי כנראה מוצלח ממש, זאת הייתה שמועה עיקשת שחזרה אליי מכל מיני כיוונים, אני מניחה שזה בגלל הגובה שלי וזה שאני בחורה יחסית אתלטית (שמתם לב שכל הזמרות בארץ יחסית נמוכות? ) וגם הפופולריות של המוזיקה שלי בקרב הקהילה הגאה… לדעתי זה מחמיא, נשים טרנס הן בדרך כלל יותר אישה מאישה תמיד יפיפיות ומטופחות"

הדבר הכי חשוב לי בחיים הוא? "חופש, חופש עשייה ובחירה בכל דבר שאני עושה."

חלום מקצועי? "לכתוב שיר למישהי כמו ביונסה או מדונה , ולזכות בגראמי על שיר שלי"

 איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים ? "מאוהבת ועושה מוזיקה מדהימה כאן ומעבר לים"

איזה מעשה טוב עשית שאף אחד לא יודע עליו ? "אני משתדלת לעשות מעשים טובים בכל פעם שמזדמן לי , אם זה לעזור לחברים, לקשר בין אנשים , לקדם את מי שאני יכולה, לפרגן, ואם זה כלפי זרים, לעזור אפילו לקשישים בבנק ובדואר, כשאני רואה מקום שאפשר לעזור בו אני עוזרת. אני מאמינה שזאת אנרגיה טובה ותמיד טוב להיות מאלה שמפיצים אור סביבנו".

51 הערות

להשאיר תגובה