מלון רגע לפני ראש השנה בדקנו דווקא עבור הציבור הדתי חרדי את האופציה לאירוח ומצאנו את מלון "פרימה פאלאס " שמציע לציבור הדתי שילוב ייחודי של סביבה מודרנית באווירה חרדית ומסורתית, תוך הנאה מתנאי אירוח ברמה גבוהה

מלון פרימה פאלאס מציע לציבור הדתי שילוב ייחודי של סביבה מודרנית באווירה חרדית ומסורתית, תוך הנאה מתנאי אירוח ברמה גבוהה.

אז מהז ה אומר בעצם?

"המלון מתוכנן בכדי לאפשר לאורחים  דתיים – חרדים, להרגיש כמו בבית, תוך שהם נהנים מעיצוב, תנאים, שירותים, חללים ופאר של מלון נעים ומקסים. במלון יש תחושה של בית יהודי חם וזה בא לידי ביטוי בכל פינה . ההרמוניה, הרוגע, האנרגיות הנעימות והרוחניות, מומחשים היטב בכל רחבי המלון.

השירותים, התנאים, המתקנים והכלים מאפשרים קיום מצוות והקפדה על ערכי הדת, התרבות והמסורת היהודית חרדית עד הפרט האחרון,  בשילוב המבנה, העיצוב והעזרים, נוצרה סביבה אידיאלית באווירה מזמינה עבור אורחים שומרי מסורת וחרדים"

Aq6GAvQs7wtQaCBmx3upy6wHrd4GgoO4LggQmibpVkM,G2-iES_qka8_Kc67OAETYxGMq-K80_bv8vFPickR0CQ

המלון מעוצב בשילוב מודרני עם כל הכלים לקיום מצוות. בחדרים כיורים אומנותיים לנטילת ידיים וכן במלון קיים מקווה ובית כנסת, הוא ממוקם בסמוך לכיכר הדווידקה ובמרחק הליכה, מהכותל, העיר העתיקה, שכונת גאולה, מאה שערים וחצרות האדמו"רים. המלון ידוע בהקפדתו על ערכי הדת, התרבות והמסורת היהודית החרדית עד הפרט האחרון כולל כל התפילות ובמהלך היום וקריאת דף גמרא יומי והוא ן גלאט כשר בהשגחת בד"צ אגודת ישראל.

 

לקראת ראש השנה שחל השנה ביום ראשון בערב, האורחים מגיעים בדרך כלל סמוך לכניסת החג.

אנו נוהגים לתת כיבוד קל לפני כניסת החג, גם כדי להרגיע את הבטן עד ארוחת החג.

הכיבוד נקרא "טועמיה" דהיינו לטעום ממטעמי החג. בדרך כלל הכיבוד כולל קוגל אטריות ירושלמי, פרפלך(פתיתים אפויים),שתיה ופרות העונה.

לאחר מכן האורחים מתארגנים ופונים לתפילת ראש השנה ,חלקם בחצרות האדמורים כגון: גור,בלעז, תולדות אהרון, ברסלב המרכזי. נשים  לרוב נשארות לתפילה במלון. כשיש בעלי תפילה מנוסים.

במלון יש מקווה גברים שנוהגים לתבול במיוחד בערב שבת או חג ראש השנה בפרט. מקוואות נשים נמצאות במרחק הליכה למעוניינות.המלון שומר כשרות ברמה גבוהה מאוד ולכן אין שירותי קבלה בשבת וחג. בכל המלון נשמרת אווירת השבת והחג בקפדנות. רוב האורחים אינם משתמשים במעלית (גם במעלית שבת) המבוגרים לכן הם משובצים בקומה הנמוכה.

בארוחת החג אנו מגישים את כל סימני החג שמתאימים לכלל האוכלוסיה כגון: תפוח בדבש, רימון,סילקא (עלי מנגולד) קרא (זן של קישוא) לוביה , תמרים, ראש של דג. בנוסף ארוחה כמיטב המסורת.

תגובות

להשאיר תגובה