חברת פגסוס טיולים המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, משיקה בימים אלה מגוון טיולי תו סגול  ברחבי הארץ, ברוח הפגסוסית, עם צוות המדריכים המובילים ובהקפדה על הנחיות משרד הבריאות: שימוש במסכות במהלך הטיול, אוטובוסים שעברו חיטוי,תפוסה של 50% באוטובוס,לינה בבתי מלון שקיבלו תו סגול ומסעדות עם תו סגול כאשר במהלך הסיור הרגלי שמירה על מרחק של 2 מטר.

השמים סגורים, זו הזדמנות לגלות את ישראל מחדש, לצאת מהבית לטייל ברחבי הארץ בלי לעבור בשדה התעופה. החברה מציגה מגוון של כ-40 טיולים שונים, ברחבי הארץ, ליום אחד ולשלושה ימים המציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות.

בין המסלולים המוצעים: טיול לרמת הגולן בעקבות אלי כהן, שלושה ימים בירושלים עם צפון ים המלח, טיול טו באב בנחל חוורים, נצרת, ירושלים המוסלמית, עכו ועוד.

המחירים נעים בין 200-400 שקלים  כולל מע"מ ליום מלא ו-1500  שקלים לשלושה ימים כולל לינה, ארוחות מלאות הדרכה וכניסה לאתרים.

היתרון הוא בקבוצות הקטנות ובשמירה על ההנחיות.

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס מסר" " לאור הקריסה הגדולה של הענף שלא ידוע עדין מתי נחלץ ממנו, החלטנו להניף את הדגל של עידוד תיירות הפנים בישראל ולאמץ מתודולוגיה חדשה, כדי להניע את המשק דרך חברות התיירות. מרגע לרגע, השקענו, למדנו, מדריכים שפעלו בחו"ל למדו את המסלולים בארץ. כל זאת בראייה גלובלית חברתית וראייה מאקרו כלכלית לטובת הרבה מאוד אנשים, בימים אלו השקנו קו טיולים מאורגנים בישראל הפונה למגוון גילאים רחב, אנו מאמינים כי תיירות הפנים היא היתרון היחיד שנולד לכלכלה מהקורונה"

https://www.pegasusisrael.co.il/default.aspx

תגובות

להשאיר תגובה