פרסום ראשון: כמה דורש שימי תבורי תמורת הגעה לארועים

סבתא תאכיל אותך טוב טוב צילום ענת מוסברג.

גם אתם תהיתם איך מצליחים להביא את שימי תבורי להשקה? ועוד עם יהודית באומן, ממייל שהגיע לידי מערכת TLVTIMES עולה בבירור כי תבורי ובאומן באמצעות איש יחסי הציבור שלהם רותם ללוש דורשים אלפי שקלים

בשבועות האחרונים כולכם נחשפתם לרומן ההזוי של שימי תבורי ויהודית באומן, השניים כיכבו בכל מקום אפשרי וסיפרו על סאגת הרומן המיוחד בינהם ואף תועדו כשהם מעבירים מיצי גוף למול המצלמות כחלק מהתעלול היחצני שכולכם הייתם חלק ממנו.

לפרסום של השניים יש מחיר, ולראיה, לאחר שנים בהם תבורי ובאומן נעלמו מהעין התקשורתית ולא  ממש עניינו איש, בימים האחרונים פנה איש יחסי הציבור של השניים למשרדי יחסי ציבור והגיש הצעות מחיר לביקור של השניים בארועי יחסי ציבור שונים עם הבטחה חד משמעית "ליצור אייטם מעניין סביב הארוע".

היחצן, אף הוסיף במייל המדובר כי"השתתפותם של הזוג באירועי יח"צ מתאפשרים בתשלום בלבד" ואז הוסיף "המחיר המדובר הוא 5000 ש"ח בעבור שניהם וכמובן שנבנה סביב זה אייטם ראשוני וניצור עניין"

יאללה תני בוסה. מצלמים.  צילום ענת מוסברג.
יאללה תני בוסה. מצלמים.
צילום ענת מוסברג.

רותם ללוש, איש יחסי הציבור של השניים- אז מי מוכן לשלם?

לא נשלחה הצעת מחיר, אנו מקבלים מידי יום הצעות לשיתופי פעולה והשתתפות באירועים  ובוררים אותם בקפידה. בתגובה להזמנה שנשלחה אלינו להשתתפות באירוע יח"צני חסר חשיבות, השבנו כי השתתפות הזוג באירוע  מסוג זה היא עבודת יחסי ציבור לכל דבר שעלותה היא כפי שהיא.  אין בזה פסול. יש אירועים בעלי ערך בהם נשמח לקחת חלק בהתנדבות מלאה ויש אירועים שעליהם נדרוש תשלום.

 

 

 

25 הערות

להשאיר תגובה