ביום רביעי  האחרון, ב “2braeak” התקיימו צילומי הקמפיין נגד בריונות ברשת תחת הטייטל:  “אני בפוסט טראומה” של עמותת ״עלם״ – נוער בסיכון. העמותה החליטה לקיים את הקמפיין במטרה לקדם את גיוסי התרומות לקראת החגים על סך 3 מיליון שקלים.

במשתתפים, הדוגמן והשחקן ברק שמיר, הדוגמנית ומתמודדת הישרדות VIP אלה איילון ושגריר מטעם העמותה הדוגמן רון לוי שיובילו את הקמפיין נגד בריונות ברשת, בו יעבירו מסר חברתי להשלכות שנוצרות כתוצאה מתופעת הטוקבקיזם וההשפעה על הצד השני. קונספט הקמפיין היה  שבירת מסכי מחשב, טלויזיה, מקלדות, רדיו וכו’ כשברקע טוקבקיסט רעול פנים יושב מאחורי שולחן המחשב.  

בשל העובדה שהטאלנטים אשר לוקחים חלק ומובילים את הקמפיין חוו על בשרם בריונות ברשת ורון לוי שגריר מטעם העמותה שמתנדב ושומע אינספור סיפורים של הנוער מהצד הפחות זוהר הם ידעו להעביר את המסרים בצורה הכי מדויקת ובכך לקדם את גיוס התרומות שיתקיים לקראת החגים במטרה להצליח להגיע לסכום גיוס התרומות הגדול לעמותה.

מהדוגמן רון לוי נמסר: “אני שמח על היוזמה המבורכת וגאה להיות חלק מעמותת עלם לסייע ולהירתם כנגד הבריונות ברשת ומבין את כוח ההשפעה שיש לי כדוגמן ומוביל דעה באינסטגרם ומקווה שבעזרת הקמפיין הזה נמגר את תופעת הטוקבקיזם ברשת”.

תגובות

להשאיר תגובה