מי השף שהביא את הבשורה לירושלים, מה גילה אבי כץ, את מי פגש ניר ברקת ומה הציעו לשחקני מכבי תל אביב. 

השף איציק מזרחי ברק ממלון וולדורף אסטוריה ירושלים נבחר להיות אחד מחמשת המאסטר שפים מרחבי העולם שיבחרו את המנה הבאה של רשת מלונות וולדורף אסטוריה, יחד עם השף Joseph JJ Johnson מהמסעדות The Cecil ו Minton's, מהארלם ניו יורק, הציגו את מנת התחרות 'שבעת המינים' באירוע בוולדורף אסטוריה אליו הגיעו שפים בכירים להתרשם ולטעום מפרי היצירה כולל חלוצת הספרות הקולינרית בישראל רות סירקיס, השפים ניר צוק, אורי נבון ממחניהודה, מוטי אוחנה (החצר, מדיטה), מאיר אללוף ויומי לוי (מסה), חביב משה (על המים), ליאור חפצדי (לארא), קרן ואיציק קדוש (קפה קדוש), אילן גרוסי (סאטיה),  זכאי חוג'ה (ג'אקו סטריט), מרקוס גרשנוביץ (אנג'ליקה) וטלי פרידמן מה"אטליה" בשוק.


ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, הגיע  ערב לפני נסיעתו לחו"ל,  למסעדת "קפית" בירושלים , בכדי לחנוך את פרוייקט "מחבקים את ירושלים" של אתר המסעדות זאפ רסט. הפרוייקט מציע הנחות ללקוחות אשר יגיעו למסעדות בירושלים, זאת כדי  לתמוך מוראלית ושיווקית במסעדנים הירושלמים. ניר ברקת בחר להרים כוס לחיים להצלחת הפרוייקט, ואף שמח להעניק צילומי סלפי למבקרים במסעדה.

בתמונה: מימין לשמאל: ראש העיר מר ניר ברקת, אלון בן יעקב מנהל מערך מכירות באתר זאפ רסט, ושיאל נובוקובסקי מנהל פעילות אתר זאפ רסט. קרדיט צילום: ארנון בוסאני.

ירושלים

 

ביום חמישי האחרון קיימה מועצה אזורית גזר כנס תיירות ויזמות מטרת הכנס הייתה לגבש את בעלי העסקים והיזמים באזור ולהבטיח כי המועצה מקדמת ועושה כל מה שצריך למען בעלי העסקים, אחרי הכל – מועצה אזורית גזר היא הטוסקנה שלנו.בין האורחים בכנס, הגיע גם אבי כץ, מבעלי רשת קופיקס, שהוזמן לתת את הרצאתו המפורסמת מחלום לחזון. כץ, הבטיח לגלות את כל הסודות שלו להצלחת עסק והוא אכן גילה.

063a08a7-c6a8-46df-9d63-1e4428d99fbd

אורחים מכובדים מ"שוורצקופף פרופשיונל" גרמניה, מנהלי ומכובדי חברת הנקל הבינלאומית ומנהלי הנקל ישראל התכנסו בשבוע שעבר בטירה בגעש, יחד עם למעלה מ-900 מעצבי שיער מהמובילים בתחום, לרגל אירוע יוקרתי ונוצץ שערכה החברה במסגרתו נחשפו מראות השיער הבינלאומיים של כל הזמנים, וכן נחשפו השקות מהפכניות שיובילו את שנת 2016 בעיצוב השיער וטיפוחו.  לרגל האירוע המיוחד, הגיע לראשונה לישראל מר טיילר ג'ונסטון, שגריר ראשי בינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל" בעולם, שהדגים את מראות השיער המובילים. בין תצוגות מראות השיער, נהנו המכובדים מלהקת שקטק שהרשימו עם קטעי ריקוד ותיפוף מקפיצים ומהנים והופעה שמחה ומקפיצה של הזמר משה פרץ, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

6d5b2923-3beb-4969-a046-072cda0da510

מאות מבכירי העולם העסקי, מערכת הבריאות והשלטון המקומי התכנסו השבוע בכנס השנתי של עמותת "מהיום" העמותה לקידום אורח חיים בריא ומניעת סוכרת בשיתוף עיריית תל אביב-יפו.שר הבריאות ליצמן בירך לרגל חמש שנים להקמת העמותה והתלוצץ על הסימבוליות של כנס בנושא סוכרת סמוך לחג החנוכה – חג השמן והסוכר. סגנית ראש עיריית תל אביב מהרטה ברוך, נצפתה מנהלת דיון סוער עם מיקי חיימוביץ' על תכניתה האחרונה ששודרה כמה ימים לפני על כמה הצלחת שלנו רחוקה מבריאות ואיך ניתן לשפר את המצב עם מעט מעורבות מהנהגה עירונית. במסגרת הכנס הציג מנהל הבניה ותכנון בר קיימא בעיריית תל אביב-יפו, האדריכל נתן בבצ'יק, את 'אמנת מילאנו למזון בריא בעיר' אשר אומצה ע"י העיר יחד עם 147 ערים נוספות בעולם.

240eb18a-fac9-4687-be9f-c797fddda988

קבוצת ''ברק'' זכתה במכרז של חב' "סידלסאט" מפרו לאספקת 160 סוככי הצללה מתקפלים עם מנועים חשמליים לקניון גדול שנבנה בימים אלו בעיר לימה בפרו. היקף העסקה כ-3 מיליון ש"ח. לאחרונה רשמה קב' ברק באמצעות חב' הבת "ג'ולי מוטור" פטנט בינלאומי שפותח ע"י החברה, תריס חשמלי משולב עם סורג ביטחון. בתריס סורג "ג'ולי גארד" מנגנון הנעילה עם בריחי מתכת חזקים הננעלים ע"י מפתח ומאפשרים את נעילת התריס כאשר בכל אחד משלבי התריס שתולים פרופילים מפלדה שמהווים סורג בטחון חזק עם מנגנון נגד ניסור התריס.

איש התקשורת והסופר ניסים משעל שלאחרונה השיק ספר חדש "הלוחמים פשטו עם שחר" הגיע בימים אלו עם רעייתו איימי לחופשת מנוחה ופינוק במלון "דיויד ים המלח".אלון פלג מנכ"ל המלון שקיבל אישית את ניסים ודאג לפנק אותו ואת רעייתו במגוון של מסאז'ים וטיפולי ספא, קיבל במתנה את הספר החדש חתום תוך כדי שמשעל מציין: "אחרי מנוחה שכזו אני מוכן ומזומן לצאת לדרך לכתוב ספר חדש".

34a81b4b-6843-4421-820c-193472f8e93c

מרצ'לו אינצ'ליני מנכ"ל ובעלים של חב' "פרנצ'י נדל"ן", שהינה אחד מהספונסרים של קבוצת הכדורסל מכבי ת"א, הגיע לאימון של הקבוצה במטרה לעודד את השחקנים לקראת המשחקים הקרובים. בהזדמנות זו סיפר אינצ'ליני לגיא פניני קפטן הקבוצה על יוזמה מקורית לשווק בלעדית בניין יוקרתי בנווה אביבים ברמת אביב למגורים עבור שחקני מכבי ת"א כפי שנוהגים במועדוני ספורט יוקרתיים בעולם לרכז בנייני יוקרה או שכונות יוקרה את רוב השחקנים הבכירים של הקבוצה. הצעתו של אינצ'ליני הינה לפרויקט נדל"ן חדש בת"א שיכלול 7 דירות יוקרתיות, דירות 4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים שכאמור ישווקו בלעדית לכוכבי מכבי ת"א במחירים ובתנאים מיוחדים.

ad0985b2-3f70-4ec9-9597-f17b0dc1f11a

 

השבוע נחתה בארץ מרסה דה לוקה מנהלת השיווק הבינלאומית של מותג המשקפיים הספרדי המוביל ETNIA BARCELONA, אותה אירחו יבואני המותג בישראל חברה "לוכסויז'ן" בראשה עומד המנכ"ל אילן לפידות.הגברת דה לוקה הגיע במיוחד להגיש תעודת הוקרה מהמותג העולמי לעמוס ריינד מבעלי "אופטיקה ריינד", על הצלחה ומכירות יוצאות דופן של המותג בישראל, החביב בעולם על הסלבריטאיות הכי מפורסמות כדוגמת ביונסה, קארה דלויין, ג'סיקה אלבה ועוד.

עמוס ריינד בעלי אופטיקה ריינד ומרסה דה לוקה מנהלת שיווק בינלאומית ETHNIA...

 

מלון הבוטיק "אינדיגו תל אביב" השיק בסוף השבוע האחרון את הבראנץ' היוקרתי שלו, לאורחים קבועים ולאנשי עסקים מובילים. בין האנשים שמסכימים שבראנץ' הוא שם קוד לתירוץ לשתות אלכוהול לפני הצהריים, אפשר למנות את:רוני מאנה, משפחת בכור (תכשיטי צבאן), מיכאל פלז – מנכ"ל אפריקה ישראל תיירות ונופש רשת מלונות קראון פלאזה ודרור נגל – מנכ"ל חברת אזורים.

64100142-6ab1-4aa5-8a7d-b5a4a79a1cd3

 

ביום שישי בצהריים, התקיימה בסינמטק הקרנת הבכורה המרגשת של הסרט "אין הר גבוה מידי", שנערך בהפקה משותפת של גלעד עדין ורשות השידור ויוקרן בשבועות הקרובים בערוץ הראשון. הסרט, מתעד את רגעי הדרמה של משלחת מעמותת 'אתגרים'- הקבוצה הגדולה ביותר של בעלי מוגבלויות שטיפסה אי פעם על הר הקילימנג'ארו באפריקה. הגיעו לאירוע: ח"כ אלי כהן, אבנר בלקאני, מנכ"ל עמותת אתגרים, גלעד עדין מפיק הסרט, עופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי (לשעבר), יגאל וצוקי גלאי, רונית הרשקוביץ קונסול כבוד של זמביה בישראל ומנכ"לית ספארי קומפני ובן זוגה השחקן פולי רשף, הבמאי רני מונצז' ועוד.

b420e683-0cad-429e-8602-9062ed18e434

כ- 220  אדריכלים, מעצבי פנים קבלנים ואנשי נגב התכנסו בזאפה הרצליה לערב חברתי שהתחיל בהיכרות עם השדרה הניהולית החדשה של נגב  בראשה עומד המנכ"ל, עומרי לוטן , ואנשי השיווק סמנכ"ל השיווק גבי קליין ומיכל נוף מנהלת השיווק, ארוחת ערב  כיד המלך ולקינוח הופעה מחשמלת של פאבלו רוזנברג ושמעון בוסקילה שהטריפו את הקהל  שרקד עד השעות המאוחרות. האירוע הינו ראשון מתוך סדרת הופעות חיות שיושקו במסגרת מועדון ההופעות החדש של קבוצת נגב  Negev Showtime  בו יופיעו מיטב האמנים בכל פעם .

9f5d057b-3cd1-4a0f-a7b9-598a31f7d5e9

השבוע נפגש ליאור בוטון מנכ"ל חברת  URIEL מותג בינלאומי למוצרי האורתופדיה וטיפוח כף הרגל עם עידו קוז'יקרו, מנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל ושחקן נבחרת ישראל לשעבר, לחתימה סופית על החוזה לפיו קוזי'קרו ישמש כפרזנטור החברה בשנה הקרובה. קוז'יקרו שהינו בין ה- 50 הקלעים הטובים בישראל, שחקן נבחרת ישראל לשעבר ומנהלה המקצועי של קבוצת מכבי חיפה בכדורסל חתם על הסכם פרזנטור עם חברת URIEL, המותג הבינלאומי מוביל בעולם בתחום מוצרי הצריכה לאורתופדיה וכף הרגל מזה 40 שנה. במסגרת ההסכם תיזום חברת URIEL  בשיתוף עידו קוזיקרו מגוון פעילויות לקידום ליין הספורט של החברה בפרט והמותג בכלל. עבור חברת URIEL  מדובר בשיתוף פעולה נוסף עם עולם הספורט. החברה היא גם נותנת החסות הרשמית  בתחומה  למועדון היוקרה בכדורגל – מכבי חיפה.

4f60360c-a7db-4bfd-b6a3-9f3664eeb364

יובנק בשיתוף אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב קיימו, מפגש בוקר ללקוחות של יובנק ושל חברי המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי האוניברסיטה. אביגדור אבני מנהל הבנקאות הפרטית אירח את הבאים. כיבדה בנוכחותה גם סמדר ברבר צדיק מנכלית הבנק הבינלאומי. במסגרת המפגש התקיימה הרצאתו של מני ברזילי, מומחה לאבטחת מידע וסייבר, אשר שימש בעבר כמנהל אבטחת המידע ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין. בתמונה : אביגדור אבני, מנהל הבנקאות הפרטית של בu-bank , מני ברזילי מומחה הסייבר וסמדר ברבר צדיק מנכלית הבנק הבנלאומי.

2947629a-1c31-4597-a586-cd4eb6ddee79אמש הגיע סמנכ"ל השיווק של חברת ריגלי, עמוס פם יחד עם שחקני מכבי ת"א בכדורסל לבית החולים לילדים שניידר וביחד חילקו דמי חנוכה של סקיטלס ועוד.

b880b68b-8e60-4064-bb73-a892ab50c605

26 הערות

להשאיר תגובה