הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

כ 100 נשים מ 13 רשויות מקומיות הגיעו לאירוע שיא שקיימו השבוע הרשות לקידום מעמד האישה ועמותת כ״ן
מירב שטרן- מנכלית הרשות לקידום מעמד ואושרה יוסף פרידמן- סמנכלית הרשות לקידום מעמד האישה ברכו את הנשים שלקחו על עצמן קידום יוזמות חברתיות למען הקהילה במסגרת תכנית ההכשרה 'קדימה אחריך' לקידום מנהיגות נשים במרחב הציבורי כמו כן המוזמנות שתפו אחת את השניה בפרוייקטים ובפעולות אותן הן מובילות בקהילה.אורית רישפי יו"רית עמותת כ"ן: ישראל התחייבה ליעד החשוב הזה של 50:50 עד 2030. באירוע השיא נחשפנו לרשויות מקומיות שלקחו על עצמן מיזמים חשובים ומרגשים למען הקהילה.העוצמה וההחלטיות מגוון הרעיונות המעשיים מחייבים גם חקיקה שתייצב ותקבע את ההישגים ותיקון המציאות

בתמונה משמאל לימין: מירב שטרן- מנכלית הרשות לקידום מעמד האישה איילה שאול- מנהלת גיוס משאבים עמותת כ"ן אושרה יוסף פרידמן- סמנכלית הרשות לקידום מעמד האישה שירן שושן- מנהלת תוכנית קדימה אחרייך עמותת כ"ן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רופאת העור הישראלית ד"ר להבית אקרמן נבחרה ליועצת המדעית של מותג הטיפוח הדרמוקוסמטי הבינלאומי AVENE . במסגרת זו  תשתתף בקמפיינים של המותג אוון  במטרה להעביר את המסר המדעי  של המותג בפעילויות כגון:  סרטוני הסבר, פעילות בדיגיטל ברשתות החברתיות, כתבות תוכן  וכיו"ב.כמו כן תייצר ד"ר אקרמן תכנים מקצועיים עבור אוון ותיקח חלק בהיבט המקצועי של אירועי המותג, השקות וימי עיון מקצועיים.

בנק הפועלים ממשיך להנציח את גבורת תושבי הדרום וכוחות הבטחון והעניק חסות לקיר גרפיטי עצום בגודל של כ-100 מ"ר שצויר על גבי קיר בניין בשכונת ניר עם בשדרות, מול תחנת המשטרה שמנציח את גבורת הלוחמים והתושבים שניהלו קרבות הרואיים נגד המחבלים שהשתלטו על התחנה בשבת השחורה ההיא ב-7/10/23.

איתי לוי נבחר כשגריר בהתנדבות של קהילת "דואגים למטפלים" של חברת טבע –  קהילת פייסבוק המלווה ותומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות.במסגרת הפעילות המשותפת איתי פועל להעלאת המודעות לחשיבות ולמורכבות תפקידם של בני המשפחה המטפלים ויקדם בהתנדבות את פעילות הקהילה שמבקשת לסייע להם ולהקל על מסעם.לוי השתתף בחודש נובמבר בקמפיין תמיכה למשפחות המטפלות בתקופה המאתגרת והמורכבת של מלחמת חרבות ברזל.

סמדי בומבה האישה והאגדה נצפתה השבוע במסעדת הבית התימני האורגינלי בעיר העתיקה בבאר שבע. הפעם היא לא הייתה על תקן שפית ובשלנית מדופלמת, אלא כמי שבאה לסעוד צהרים עם בעלה, ניסים ווקנין.נתן הבעלים של המסעדה, לא שם לב שסמדי הגיעה למקום ומי שהסב את תשומת ליבו הוא דני מצליח (אח של רינה מצליח) שבמקרה הגיע גם הוא לארוחת צהריים תימנית.הסועדים במקום התלהבו מנוכחותה של סמדי ונתן הבעלים פינק במגוון מאכלים מיוחדים, כיאה לבית תימני אורגינלי.

בחמישי האחרון (15.2) חגגו בכירי רשת קפה  ביגה את השקת התפריט החדש לשנת 2024, עם קונספט ייחודי.בעלי רשת ביגה הפתיעו את האורחים וחשפו לראשונה שבקרוב יפתח מרכז מבקרים בהשקעה של כ 2 מיליון ₪, עבור הקהל הרחב,  במפעל פסטה ביגה הממוקם בצפון הארץ (אזור התעשייה חיפה).המרכז יכלול  סיורים קולינארים, סדנאות המיועדות לילדים ומבוגרים, מסעדת פסטה ביגה, חנות מפעל עם ומעדנייה שתשווק את מגוון המוצרים: פסטות, רביולי, רטבים, ממרחים לפסטה ועוד, במחירים מיוחדים של חנות מפעל.

השבוע עלה קמפיין בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס הורה וילד הנטען My Cal, המאפשר להורים לנהל את דמי הכיס בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במזומן. הקמפיין יעלה תחת המסר "My Cal כרטיס נטען מעוצב שעושה חיים קלים להורים ולילדים".לידר וזק בשיתוף פעולה ראשון הקליטו לקמפיין גרסת קאבר ללהיט "אולסטאר וגופיות" של זק והדיג'יי איתי גלו, אשר התברג בכלל המצעדים השנתיים. את הגרסה החדשה הפיקו הצמד "דולי ופן" ואת הקליפ ביים רומן בוקאצ'י, מהבימאים המובילים בישראל.

הראל בלינדה צפוי להתמנות למנכ"ל החברה המשותפת של בזק ו-PowerGen בתחום החשמל. לאחרונה הודיעו בזק וחברת PowerGen של קרן ג'נריישן על הקמת מיזם משותף לאספקת חשמל שיהווה שחקן משמעותי ומוביל בשוק החשמל בישראל.החלטת שר האנרגיה בשבוע החולף, בדבר פתיחת השוק הביתי לתחרות מלאה החל מהרבעון השלישי של 2024, צפויה להאיץ את פעילות החברה המשותפת.

ברק בכר מאמן הכדורגל הבינלאומי הגיע להרצאה מיוחדת בנושא מנהיגות, צמיחה מכישלונות והצבת מטרות. ההרצאה התקיימה במסגרת פעילות העמותה המלאכים של ערן אשר פועלת מיומה הראשון של המלחמה ומפעילה חמ״ל ענק למען כוחות הבטחון , המפונים ומשפחות החטופים.בכר הרצה בפני מאות מתנדבי העמותה בחמ״ל הקבוע שלהם באקספו תל אביב וסיפר כי ברגע שקראו לו לתת הרצאה לא חשב פעמיים וישר אמר כן כדי להעניק השראה וכלים להתמודדות עם מצבי לחץ.

שי ושניר ברחו מההכנות לחתונה ללילה שקט ואינטימי בסוויטה של ריזורט דרים איילנד, השניים מצאו להם פינות מנוחה בריזורט , רחוקות מעיני הציבור והתפנקו עם ארוחת שף, טיפולי מסז והרבה זמן זוגי.

כ-40 נשות מח"טים התייצבו לאירוע הוקרה והערכה שאורגן עבורן בריזורט דרים איילנד שבדרום. סיון רהב מאיר פגשה עם כולן עם הרצאה מדהימה על הבוקר ולקראת הצהרים ארגנה עבורן אירה דולפין סדנת כושר שכולן רק חיכו לה כדי לפרוק מתחים ולהשתחרר.

ביקורופא ומרפאת מיראז' השיקו מוקד רפואי לחיילים בדימונה בנוכחות ראש העיר בני ביטון. השקת המוקד החדש נערך במעמד: בני ביטון– ראש עיריית דימונה, רנית רנד סרוקה- מנכ"לית חברת ביקורופא, סא"ל ד"ר יניב אלזם – רע"ן שר"פ, שותפים לדרך נציגי החברה והעיר.

קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים אודי סעדה רכשה את כלל שטחי המסחר "בית הדובדבן", בקריית אונו בכ -100 מיליון ₪ מחברת ליסא החזקות. השטח המסחרי, כ-2,800 מ"ר מאופיין בשוכרי עוגן עם חוזים אורכי טווח ומאוכלס ב100% צפי ההכנסות השנתי מהמתחם מוערך בכ-8 מיליון שקל.

עובדי כלל ביטוח ופיננסים ממשיכים להירתם לטובת המאמץ הלאומי.השבוע, התנדבו העובדים בחיתוך ואריזת דלועים במשק תמר בבעלות ליאת וגדעון מכלוף, שבמושב חצב, המשווקים דלועים וכרוביות לרשתות קמעוניות גדולות בארץ.העובדים חתכו כ-200 דלועים, שנערמו לשני משטחי הפצה השוקלים יחד כ-600 קילו וסייעו בעבודת המשק, לאחר שרבים מהפועלים שלו עזבו עם פרוץ המלחמה והם זקוקים לסיוע של מתנדבים.

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי, הפרזנטורית של בית האופנה גולברי הגיעה לסט צילומים שנערכים לרגל יום האישה הבינלאומי. ללוי, כוכבת הקמפיין, חיכתה הפתעה על סט הצילומים: זר פרחים ענקי שאלירז שדה דאג לשלוח לה עם פתק המאחל לה בהצלחה. לוי סיפרה שהיא מתרגשת לחזור למסך הקטן עם תוכנית הטלוויזיה שלה יחד עם גלית גוטמן. לדבריה: "למרות התקופה הקשה שעוברת על כולנו אני שמחה לחזור לשגרת עבודה…. ".

השבוע התקיים הכנס הארגוני השנתי לעובדי ומתנדבי ארגון 'פתחון לב' בפעם החמישית במתחם לאגו בראשל"צ. במהלכו אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב הציג את ההישגים השנתיים של הארגון בכל הגזרות.

אלעד אפרגן, לוחם ומפקד בגדוד 12 של חטיבת גולני בעבר וכיום בעלים ומנכ"ל של חברת הנדל"ן ישראל אירופה העוסקת בתחום ההתחדשות העירונית, ניצל את ההפוגה מהפעילות המבצעית של גדוד מילואים 7012 של יוצאי גולני מחטיבת אלכסנדרוני, והגיע להרצות בפניהם עם הרצאה מרתקת "בתוך מוחו של יזם נדל"ן" – על הדרך הייחודית שבה הוא מביט על עולם העסקים בכלל ועל עולם הנדל"ן בפרט.

עמותת שניר יחד נציגי עם חברי קהילת יהודי מלבורן, וכ – 80 מתנדבי העמותה. יערכו, יום כיף היום, חמישי ה- 22.2.24.  לכ – 300 ילדים בגילאי שנה ועד 15,עם הקמת חנות פופ אפ לבגדים ומוצרי טואלטיקה עבור אוכלוסייה הבוגרת.

עופר חיות מונה למנכ"ל 'תיירות עין זיוון'. עופר חיות (55) נשוי + 3, תושב מושב רמות בגולן, בעל ניסיון עשיר של מעל ל-28 שנה בתיירות ומלונאות, מונה למנכ"ל 'תיירות עין זיוון', בצפון הגולן.

קבוצת "קפה קפה" זכתה במכרז על בית הקפה במתחם ההסעדה שבטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון ותפתח סניף פרימיום חדש של המותג בהשקעה של כ5 מיליון ₪.

במסיבת הפתעה מרגשת איש העסקים תומר פינטו חגג יומולדת בקומה 49 בעזריאלי בתל אביב. בין הנוכחים הגיעו לא אחר מאשר: גיא פינס, אופירה אסייג, איש העסקים רמי לוי ואשתו עדינה, פאר טסי, רותם כהן, אביבית בר זוהר, הרכב היוצרים, שחקני העבר ראובן עטר ואלון חרזי, בני פרץ ואשתו חן , המנטליסט נבו אבוטבול ובת הזוג סיני פינטו, להקת אתניקס, הרכב היוצרים, דנה בן ארי, אילון בן יוסף וחברו הטוב איש יחסי הציבור ליעד רוח.

לקראת טקס פרסי האפי שנערך השבוע וועדת הפרס הכריזה על הענקת פרס מפעל חיים ליורם באומן.ה-Effie היא תחרות בינלאומית יוקרתית, המתקיימת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-22 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי

יום הולדת 10 שנים  למוזתיקה, צויין באירוע תמיכה תרבותי ומרגש במיוחד בהשתתפות למעלה ממאה אורחים בפנטהאוז של יונתן לייטרסדורף במגדל שלום.התוכנית האומנותית כללה חמישיית כלי קשת בהדרכתה ונגינתה של הכנרת סעידה בר לב עם אנה זיגרייך ושירה צמח בכינור, תום מנטל בויולה והדס כספי בצ'לו, הפליאה בנגינת חמישיית כלי הקשת של דבוז'ק ושני הדרנים.קיבלו את פני האורחים: אורית נאור- מנהלת מוזתיקה יחד עם עודד ואלה גרא, נעמי וקובי רוגובין, רון מושקוביץ, שרון אפק (המשנה ליועצת המשפטית לממשלה) ותומר אירני (פקטורי 54) – חברי וועד הידידיםלארוע הגיעו: יפעת ורוני אירני מפקטורי 54, אורה ואיתן סטיבה, אריאלה ורטהיימר, מירי והרצל חבס, יהודית וקובי ריכטר,יוסי שירן- מנכ"ל אבן קיסר ורעייתו דבורה ועוד רבים שבאו לתמוך ולהתרגש.

"בוקר אישי עם ניר דבורי" יערך ביום רביעי ה 28.02.2024  בעופר גרנד קניון חיפה. מדובר בהרצאה מרתקת: "מדבר מהשטח" של העיתונאי הצבאי, הביטחוניסט ואיש הטלויזיה של הרגע ניר דבורי.  ההרצאה עוסקת במצבה של מדינת ישראל בימים אלו,על מלחמת חרבות ברזל, אתגרים אישיים ומקצועיים, ההתמודדות ובתנאי הלחץ בזמן הלחימה, חוסר הוודאות וכיצד מתווכים לצופים בבית את האסון שהתרחש עלינו  בזמן אמת.לאחר ההרצאה יוקרן אחד מהסרטים המדוברים והמרגשים של השנה:  "נפש אחת" – סרט בריטי מרתק בכיכובם של זוכה פרס האוסקר אנתי הופקינס ולנה בונהם קרטר.

תגובות

להשאיר תגובה