השבוע נפגשו בכירי רשת סופר-פארם עם האגודה לסוכרת נעורים בישראל, לארוחת בוקר חגיגית לרגל ציון סיום מבצע ההתרמה השנתי המשותף שלהם. באירוע נכחו ליאון קופלר מבעלי סופר פארם וניצן לביא המנכ"ל, לצד לארי אידלסון מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים וקרן קופילוב יו"ר האגודה. עוד הגיעו מנהלי סניפי סופר פארם בתל אביב, ומנהלי המחלקות השונות באגודה. מזה 19 שנה ברציפות שרשת סופר- פארם מתגייסת למען האגודה לסוכרת בישראל, ומוכרת בסניפים שלה פריטים ייחודים, כאשר כל ההכנסות תרומה לפעילות האגודה למען מציאת מרפא למחלה. השנה הרשת מכרה לאורך כל חודש יולי לוחות מגנטיים מחיקים בשלל עיצובים, תמורת 10 שקלים בלבד. רשת סופר-פארם הצליחה השנה לגייס למען האגודה סך של 565,000 ₪.

1

דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, יחד עם מנהלים בכירים בחברת נעמן, השיק את קולקציית ראש השנה 2018 של המותג הפופולרי בעולם הבישול והאירוח בישראל, בארוחת בוקר שנערכה במלון הרודס במרינה בהרצליה, ואחריה נערכה לאורחים פרזנטציה של הקולקציה החדשה. בלטה במיוחד סדרת מחבתות Smokeless בקונספט מהפכני, שטרם נראה כמותו בארץ, המאפשר בישול וטיגון ללא ריח וללא עשן; כלי אוכל והגשה בעיצוב חדשני מקורי של מעצבות הבית בסטודיו נעמן גרופ; מגוון מוצרים ססגוניים מבית מקסוול & וויליאמס, המותג האוסטרלי הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, שישווק מעתה בנעמן; כלי בישול, המשמשים בו זמנית גם לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ועוד. כמו כן הוצגה לאורחים הקולקציה המרהיבה של מערכות הסדינים מבית ורדינון. בתמונה מימין לשמאל: רן אורן מנהל פיתוח מוצרים, ריקי כהן מנהלת תחום כלי הגשה, גבי אזור מנהל תחום כלי בישול ודודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ.

2

מאות ילדים ובני נוער הגיעו בתחילת השבוע לקניון עופר לב חדרה לאירוע חגיגי עם  כוכבי ערוץ הילדים, בראשם כוכבי התכנית הפופולארית "הבנים והבנות" והמנחים לירון רביבו ועודד פז  שהגיעו לקניון kהשקת יומן  של ערוץ הילדים,  לשנת תשע"ט. בן דבש מנכ"ל הקניון, ענת בן גלים מנהלת השיווק ומורן עירוני מנהלת השיווק של קניוני עופר, קיבלו את פני הכוכבים ולאחר מינגלינג קצר, התכנסו לטקס השקה, שם חשפו את היומן הנחשק.

__לירון רביבו, בן דבש, עודד פז. צלם בן פרידמן (5) - עותק

הדוגמנית הבינלאומית ומובילה ברשתות החברתיות אלה איילון, תחליף את הדוגמנית רוסלנה רודינה כפרזנטורית של  רשת  SCOOP לקמפיין סתיו-חורף 2018/19. לצידה של איילון יצטלם הדוגמן רז זלצרמן, בן זוגה לחיים. כל אחד מהשניים יקבל 60,000 ₪ לעונה.

אלה איילון ורז זלצרמן ידגמנו לסקופ צילום אינסטגרם

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, הצטרפה אמש לנבחרת הLMT היוקרתית, כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים, בזירה הבינלאומית. LMT הינו ארגון בינלאומי המכשיר רופאים צעירים שידריכו וירצו בפני  דור העתיד בתחומי האסתטיקה הרפואית. מכל מדינה נבחרים רק שני רופאים מתוך מאות רופאים שנבחנים. בחודש אוקטובר הקרוב ינחתו בישראל 25 רופאים מרוסיה, כדי לעבור סדנא במרפאה של ד"ר אקרמן בהרצליה, על כל השיטות החדשניות בתחום ההזרקות.

דר להבית אקרמן נבחרה כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים בזירה הבינלאומית (3) צילום יחצ

הדוגמנית קסניה טרנטול, שנבחרה בימים אלו להוביל את קמפיין קניון הדר בירושלים, הגיעה השבוע בשעות הבוקר המוקדמות לסט הצילומים רעננה וזוהרת, למרות  שערב לפני כן הצליחה להיפרד מאיש העסקים ישראל אור. כוכי אבגי מנהלת השיווק של קניון הדר קפצה לסט הצילומים ועדכנה את טרנטול שסגרה לה עסקה נוספת עם הקניון, גם כסטייליסטית הבית, מה שמצריך מקסניה לערוך שופינג במהלך החודשים הקרובים לקראת החגים, עם לקוחות הקניון.

קסניה טרנטול עם כוכי יבגי מנהלת שיווק קניון הדר צילום אלעד גוטמן (3)

השנה מתקיים הפסטיבל הבינלאומי חוצות היוצר ירושלים בסימן 43 שנים להיווסדו, במרכז לאומנות ולאמנות חוצות היוצר ובאמפיתיאטרון ע"ש מריל הסנפלד בבריכת הסולטן, ואל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה. את הפסטיבל מפיקה ומארגנת חברת אריאל בראשותו של המנכ"ל ציון תורג'מן, אשר אירח מאות אמנים ויוצרים מהארץ ומהעולם. בערב הפתיחה נערך המופע המרהיב של משה פרץ אשר אירח את נסרין קדרי. בקהל נצפו סנדרה רינגלר, נטלי דדון, דין מרישניקוב, טהוניה רובל ושגית רביבו. מהמגזר העסקי הגיעו מוטי צמרנסקי מנהל מח' רישוי עסקים בעיריית הרצליה, אלעד סייג מנכ"ל סמגל אלקטריק, בן ינובר מנכל דן בוטיק ירושלים ועוד. בערב המופע השני אירח שלומי שבת את ספיר סבן, ולפני ההופעה עלה לבמה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לברך את הבאים, וסיפר בן לבין שזו הקדנציה האחרונה שלו.

3

אביסרור משה ובניו חתמה על הסכם למתן חסות לאלופת הארץ בכדורגל "הפועל תדיראן באר-שבע". חסות זו נחתמה לעונה 2018-2019 ומהווה המשך של שותפות ארוכת שנים בין השניים, במסגרתה יפורסם שם החברה על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה. יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק ומבעלי חברת אביסרור משה ובניו, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים למנוע הצמיחה של קבוצה אגדית זו, ולהימנות מנותני החסות הותיקים, אשר האמינו בקבוצה לאורך כל שנות פעילותה". אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר- שבע אמרה שהינה משוכנעת, שקשר זה יימשך עוד שנים ארוכות. אביסרור משה ובניו הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה שהינה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור, המשמש כיום כנשיא החברה, ובניו המכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה.

4

השבוע החלה בישראל זו הפעם החמישית ברציפות, קייטנת נוער שוחר מדע מסין Smart-up camp  ל-20 ילדים סינים שוחרי מדע. הילדים בגילאי חטיבת הביניים הגיעו לישראל, לאחר שזכו בפרס בתחרות מדעית בסין, וההשתתפות במחנה הינה עבורם הפרס. המחנה יתקיים בשיתוף מכון ויצמן למדע, רשות החינוך וישולבו בו בני נוער ישראליים. במהלך התקופה יזכו הנערים האורחים למגוון פעילויות מדעיות, שמטרתן לחוות את ישראל כמדינת יזמות, "סטארט-אפ" וחינוך למדע ולטכנולוגיה, דרך פעילויות משותפות עם בני נוער אחרים, תוך התרשמות מהארץ ונופיה. הקייטנה הוא ביוזמתה של חברת "שירת יזמות", חברה ישראלית שהעומד בראשה הינו אליעזר מרום, המשקיע רבות בנושא היזמות הטכנולוגית.

5

קסניה טרנטול אמנם נפרדה לאחרונה מבן זוגה, היהלומן האמיד ישראל אור, אבל נשארה בעולם היהלומים, לאחר שנבחרה להוביל את קמפיין החג של "הבורסה לתכשיטים".

6

איתי פלד ראפר ומוזיקאי מגיע לכיכר המוזיקה של האוס אוף מארלי להופעה חיה בדיזנגוף סנטר ביום שישי ה-17.8.2018 בשעה 14:30. איתי יוצר כבר מעל לעשור עם רקורד ענק בהרכבים שונים. בשנתיים האחרונות פרץ פלד בקריירת סולו היישר לתודעת המיינסטרים הישראלי, עם מיליוני צפיות לקליפים ושיתופי פעולה בעזרת הכוח של הרשת והמעריצים. את שנת 2018 פתח פלד בתחושת ניצחון עם שחרור אלבום הסולו ה-3 שלו "סבבה 5", אשר זכה לרצף מופעי סולד אאוט מתמשך החל מיציאתו.

28

ההופעות בחנות הדגל של האוס אוף מארלי מתקיימות בהצלחה מזה שנתיים, והפכו לאחד מסימני ההיכר של המותג בישראל. במת ההופעות הסמוכה לחנות בדיזנגוף סנטר (המכונה גם 'כיכר המוזיקה') מאפשרת ליוצרים ישראלים מפגש בלתי אמצעי עם קהל המעריצים ומקום מפגש נהדר לחובבי מוזיקה טובה באווירה ייחודית. הכניסה ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב.

 

בכירי חברת משקאות האנרגיה BLU הגיעו לצפות בצילומי הקליפ לשיר החדש "לוקה", של הדוגמן הבינלאומי וכוכב הרשת שון בלאיש. צילומי הקליפ שעתיד לצאת בחודש הקרוב, קיבצו אליו את חבר הכנסת אורן חזן בדמות קונדיטור בקליפ, לצד נשים מובילות ביניהן : תאלין אבו חנא, מעיין אשכנזי, לירז אסייג מהאח הגדול, אינה סטיוארט, הלן הוד, עומר קינן, דורין סגול ועוד.

7

בשבוע שעבר קיימה רשת "יומנגס" בסניף גבעת ברנר, אירוע חגיגי במסגרתו ניסו 5 פיינליסטים וביניהם יאמה, לוחם הסומו הכבד בהיסטוריה של יפן, שהגיע לביקור ראשון בישראל במיוחד לכבוד האירוע, לנצח את אתגר הצ'אלנג' הידוע והבלתי מנוצח (עד כה) של הרשת, העומד על 2.6 ק"ג וכולל 13 קציצות המבורגר, 65 תוספות, 350 גרם צ'יפס ומילקשייק של בן אנד ג'ריס. את האתגר הצטרכו המתמודדים לסיים בתוך שעה. בין האורחים היו האחים גל וטל בכר הבעלים רשת יומנגס, שי פרנג'י מנהל מרכז A ברנר מקבוצת נכסי אריאל, בן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים ועוד. על הנחיית הערב הופקד הקומיקאי דודו ארז. למרבה ההפתעה, יאמה לא ניצח את האתגר, אך הגיע למקום השני והמכובד.

8

בשבוע שעבר התקיים ברשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL אירוע  .Building the chain בנושא בלוקצ'יין ומינוף שיתופי הפעולה בין ישראל ואסיה. את האירוע הובילה חברת AIBA בראשות יובל רייסמן.  בכנס לקחו חלק נציגים ובכירים מתחום ה- בלוקצ'יין בישראל ואסיה, והוצגו מיזמים ופרויקטים מהתחום. במהלך האירוע סיפרה יאשי זו, שותפה מייסדת ומנכ"ל בלוק 72, ואחת המשקיעות הגדולות באסיה, כי היא רואה בישראל חממה לטכנולוגיות חדשות, ולכן פורטפוליו ההשקעות שלה ממשיך ומתרחב עם חברות והזדמנויות מישראל, אחד משווקי הבלוקצ'יין הסוערים בעולם. עוד לקחו חלק באירוע: ספי גולן מנכ"ל חברת בלוקייניל, יוני אסיא מייסד ומנכ"ל eToro,  אוריאל פלד מייסד חברת Orbs ו HEXA, נמרוד להבי מייסד ומנכ"ל סימפלקס ועוד.

9

הזמר עידן יניב, בחר לבלות את חופשת הקיץ הזוגית שלו במלון הבוטיק ספא וילג' בחמת גדר. בני הזוג הגיעו למתחם הספא ונהנו מבריכות המים הטרמו- מינרליים, ביקור בחוות התנינים, וכמובן קיבלו עיסויים מפנקים מצוות המטפלים המקצועי של הספא. בתמונה: עידן יניב עם בר ברוור מנהלת מלון ספא וילג' בחמת גדר.

10

יאיר תותחני היבנאי יבואן מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט, פגש השבוע את סיגל שחמון על הסט של התכנית עיצוב + המשודרת בערוץ 10 (אפיק 14) ובערוץ עיצוב+. זו העונה החמישית שיאיר מציג בתוכנית זו את מיטב החידושים העולמיים של החברות המיוצגות על ידו. צוות התכנית הגיע לצלם מקרוב את כל החידושים בבית תותחני בראשל"צ, ובהמשך יאיר התארח באולפן. בתמונה יאיר תותחני על הסט עם סיגל שחמון.

11

IL MAKIAGE ובנות ה- IT GIRL'S השיקו השבוע את ערכת האיפור של הבנות, באירוע חגיגי ונוצץ בחנות IL MAKIAGE בקניון עזריאלי בת"א. היו אלה יונתן ארן מנכ"ל איל מקיאג' ושירן הולצמן סמנכ"לית מוצר, שארחו הבוקר את בנות האיט גירלז: עדן פינס, ליבר בלילתי, ספיר אביסרור ואיב קורישא, להשקת ערכת האיפור ., עוד נראו בארוע: יונת מאירסון מנהלת שיווק ושיתופי פעולה של הוט בידור ישראלי ויס קידס, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א, לירז אסייג  "יוצאת" האח הגדול, זואי תבורי (אושיית אינסטגרם ואחות של..), סוזי בום מלכת הדראג ומאפרת, גלית פרבר-שרצקי ועוד יפים ויפות.

12

השבוע החלה מהפכת האינטרנט המהיר בישראל. קבוצת סלקום חתמה על מזכר הבנות לרכישת מיזם הסיבים IBC עם חברת החשמל. מיזם הסיבים יביא ללקוחות אינטרנט במהירות של עד 1 ג׳יגה, ויצעיד את ישראל אל קדמת הטכנולוגיה. בתמונה: מנכ״ל חברת החשמל עופר בלוך, יו״ר קב׳ סלקום עמי אראל, יו״ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף במיל' יפתח רון-טל, מנכ״ל קב׳ סלקום ניר שטרן ויו״ר דירקטוריון חברת  IBC דורון כהן.

13

מנכ"לית יוניליוור ענת גבריאל, סמנכ"ל השיווק ישי מנדיל, סמנכ"ל המכירות עדי רגב, ומנהלת השיווק של גלידת שטראוס מיכל תמרי, חגגו עם מאות אורחים את פתיחת המגנום בר בנמל ת"א, שתפריטו נוצר השנה בשיתוף השף יוסי שטרית (משחקי השף, משייה וקיטשן מרקט). נהנו ממגנומים: דני לוזון משנה למנכ"ל סופר פארם, יפית אטיאס לוי סמנכ"ל שיווק ברמי לוי ועוד.

14

בשבוע שעבר נערכו ביבנה צילומי הפוסטר למחזמר 'פסטיפאן – תעלומה בגן החיות'. האימהות, מיכל הקטנה ונעמה סופר על, הביאו איתן את הבנות לעבודה. למזלן יולי ויצמן ודניאלה אתל נהפכות לחברות טובות שקשה להפריד ביניהן, וכך גם מצליחות האמהות לעבור את יום הצילומים בשלום ובשלווה.

15

בימים אלו מגיעה בשורת נעלי הבריאות לישראל, עם נעלי ההתעמלות KYBOOT אותן פיתח המהנדס השוויצרי קארל מילר. דני קציר היבואן ומנכ"ל נעלי KEBOOT אירח השבוע בחנות החברה בדימול ברמת גן, אנשי תקשורת ורופאים בכירים, ביניהם ד"ר סילביו בריל מנהל מכון הכאב בבית חולים איכילוב, ד"ר איתי גור אריה מנהל  מכון הכאב שיבא, והאורטופד שמואל יצחק. נעלי KYBOOT  הינן הנעליים היחידות בעולם בעלות הסוליה המתנדנדת, מחומר פוליוריטאן רך במיוחד. הנעל עשויה מכרית אוויר רכה, קפיצית וגמישה, המתאימה את עצמה לכף הרגל בכל צעד מחדש, ולכן אין צורך במדרסים. לאחרונה נערך מחקר מקיף במח' שיקום אורטופדי של ביה"ח שיבא בהנהלת דר' זיו נר, בנושא השפעת הסוכרת על כף הרגל של החולה. במחקר נמצא והוכח כי נעלי קיבוט הן הנעליים המתאימות והמומלצות ביותר לחולי סוכרת.

16

גולן נהרדעא יו"ר גולן נהרדעא קומיוניקיישן,  הציג השבוע ביום צילומים את קולקציית התכשיטים הייחודית של המעצבת דורי צ'נגרי, המעידה שהיא שואבת השראה מכל הסובב אותה בחיי היום-יום, כמו גם פיסות אומנות יוצאות דופן: תערוכות, גרפיטי אורבאני, תכניות טבע, שוק תוסס וצבעוני. תכשיטיה של צ'נגרי מוצגים בחנותה המעצבת ברחוב דיזנגוף 226 בתל אביב. הדוגמנית שהצטלמה עם הקולקצייה המרהיבה היא לוטה נוידקר מסוכנות יולי.

17

בשישי האחרון התקיים אירוע נוסף בליין המסיבות להיריוניות של חברת DNA. רביטל ויטלזון יעקבס הסטנדאפיסטית הופיעה מול 800 נשים היריוניות . בתמונה: מנכ"ל DNA חיים אוחיון עם רביטל ויטלזון יעקבס הסטנדאפיסטית.

18

גיא לינדט, בן 55 נשוי + 3 מונה השבוע למנכ"ל החדש של מלון היוקרה אמריקן קולוני בירושלים. לגיא ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשיית מלונות היוקרה ברחבי העולם. לינדט החל את הקריירה במלון ריצ'מונד בז'נבה ומשם המשך למלונות באיים המלדיבים, בפיליפינים, קנדה ופולינזיה הצרפתית. בשנים האחרונות עבד כמנכ"ל מלון Hôtel et Centre Thermal d'Yverdon-les-Bains היוקרתי בז'נבה. לינדט מחליף את תומס ברונטאלי שסיים תקופה של 6.5 שנים באמריקן קולוני, ומונה למנכ"ל של מלון ראפלס בוורשה Raffles Europejski Warsaw – המלון הנחשב כטוב ביותר במזרח אירופה. מלון אמריקן קולוני זכה לא מכבר בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2018 בפעם החמישית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המלון הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World"  המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.

19

ענת סטריק- דהאן סמנכ"לית השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס וצחי לוי סמנכ"ל הכספים של הרשת, מונו למנכ"לים משותפים של רשת מלונות טמרס. ענת סטריק- דהאן בעלת ניסיון של עשרות שנים בתחום המלונאות וניהול בתי מלון, הכולל 12 שנים כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, שהיא גם ממייסדיה ו- 8 שנים כסמנכ"לית השיווק והמסחר ברשת מלונות טמרס. ענת סטריק-דהאן, שהינה אקדמאית בהשכלתה, מכהנת כיו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות. צחי לוי, רואה חשבון בהשכלתו, מילא שורה של תפקידים ניהוליים במשך 18 שנים בקבוצת טמרס, מתוכם 9 שנים כסמנכ"ל הכספים של רשת המלונות ו-9 שנים בחברת הנדל"ן 'טמרס נדל"ן' . קודם לכן כיהן כחשב במספר חברות, ביניהן חברת אמות השקעות . לוי הינו בוגר משרד רואה חשבון קסלמן (PWC).

20

"יקב הרצברג" מתחילים את חגיגות העשור שלהם, בארוע שיתקיים ב-16-17 לאוגוסט במושב סתריה (ליד רחובות). בימים אלה גייס מקס הרצברג בעל היקב, את בני משפחתו, בני הנוער של המושב וחברים המגיעים לעזור בבציר הגפנים. באירוע תוכלו למצוא מעין חבורה קואופרטיבית המציגה מניפת מוצרים משובחת ומגוונת: משק עפאים ידוע בגבינות הצאן האורגניות שלו, מרסל טל ממושב איתן מייצר שמן זית איכותי במיוחד מזיתי קורוניאקי, גדעון לוינגר וגם משק כוורת נגוהות, מבכירי הדבוראים בארץ, מוציאים תחת ידיהם זה שנים רבות דבש טהור העשוי מפרחי אבוקדו, הדרים ואקליפטוס והמסמר של הקבוצה הזאת: נועה ברמן-הרצברג, כלתו של מקס הידועה בשמה המסחרי: ״המחמיצה הסדרתית״, מייצרת במטבחה הביתי החמצות של כל פרי או ירק שניתן לחשוב עליהם. כמו כן יופיעו בחצר היקב צמד ג׳אז, הרכב ג׳אז ותיק עם רפרטואר עשיר של ג׳ז קלאסי ועכשווי. המתעניינים בתהליך יצירת והפקת היין, יוכלו לצפות בתערוכת צילומים של התהליך, אשר צולמו תוך כדי עבודה בעשור האחרון, ואף להצטרף לסיורים מודרכים בכרם וביקב, ולטעום ענבים היישר מן הגפנים העמוסות.

21

השבוע התקיים גמר אליפות מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל וארגון מדינת הכדורגל. מדובר בטורניר כדורגל שיזמה המדינה מתוך חשיבה יצירתית כיצד לייצר קהילות צעירים בנגב ובגליל, והספורט כגורם מחבר. הטורניר החל עם 39 קבוצות כאשר 16 קבוצות העפילו לאירוע הגמר. מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל אמר: "אין ספק שחוסן חברתי מביא לחוסן לאומי, והמנהיגות שהצעירים מביאים למגרש הכדורגל, במשחק שמחבר בין אנשים, היא הגורם שמביא להצלחתם גם בתוך הקהילה. בשנה האחרונה יותר מ- 200 אלף צעירים לקחו חלק בפעילויות שנערכות בלמעלה מ- 60 מרכזי הצעירים ברחבי הארץ".

22

LEONARDO SKIN CARE GROUP חברת הקוסמטיקה משיקה בימים אלה קולקצית טיפוח חדשה, המבוססת על חמישה גוונים מנצחים, המותאמים לקהל יעד רחב של גברים ונשים. הגוונים לקולקציה נוצרו לאחר מחקר מעמיק אודות גווני העור של קהל צעיר ומבוגר בישראל, החל מגוון עור בהיר ביותר ועד לגווני עור כהים. החברה הישראלית שימשה מאז ומתמיד כור היתוך לעדות וכחברה מגוונת כל כך, ניתן לראות בתוכה אנשים עם טווח גווני עור שונים ומגוונים מאוד. הצטלמו לקולקציה החדשה: קסניה טרנטול, ניקולה וורד, גליה מוצ'ה ואריק.

23

בטקס שהתקיים השבוע, נחנכה גינת אברהם יאיר שטרן ז"ל ברחוב יאיר שטרן שבשכונת האומנים בישוב בית אריה. הטקס התקיים במעמד בנו יאיר, ראש מועצת בית אריה אבי נעים, עובדי המועצה, מייסדי היישוב ותושבי המקום. במהלך הטקס הוסר הלוט מעל השלט בכניסה לגינה, והעלו על נס את פעילותו של אברהם יאיר שטרן שהיה מייסד, לוחם ומפקד ארגון הלח"י – לוחמי חירות ישראל.

24

בכנס בטיחות אש מיוחד וראשון מסוגו שנערך בשבוע שעבר במלון הילטון ת"א, ביוזמת חברת Telefire, האמונה על התקנת מערכות גילוי אש ותחזוקתן בבניינים רבים בישראל, לקחו חלק למעלה מ-150 יועצי בטיחות ואנשי מקצוע מובילים מתחום גילוי האש והכבאות. מדובר בכנס ראשון מסוגו, שעסק בסכנת השריפה בבנייני מגורים, בדגש על מגדלים רבי קומות. באירוע לקחו חלק, בין היתר, העיתונאי חיים הכט, ראש מערך החקירות ברשות הכבאות הארצית טפסר רן שלף, מנכ"לי חברת טלפייר ניר אבני ויהושע ברנר, וסמנכ"ל החברה יוני אבני.

25

אייל גולן הגשים את משאלתם של רונאל בן ה 6.5 ואופיר בת ה-17 החולים במחלה מסכנת חיים, ופגש אותם במסגרת הופעתו יחד עם הזמר משה פרץ שהתקיימה בהיכל מנורה בתל אביב. משאלתם של רונאל ואופיר הוגשמה באמצעות עמותת  Make-A-Wish Israel המגשימה את משאלות לבם של ילדים, החולים במחלה מסכנת חיים. הילדים זכו למפגש אישי עם גולן מאחורי הקלעים, ואף קיבלו חולצה עם הקדשה אישית . עמותת Make- A- Wish Israel  הינה עמותה בינלאומית המגשימה את משאלות לבם של לילדים בגילאי 3-18 החולים במחלות מסכנות חיים, ומעניקה להם חוויות עוצמתיות ובלתי נשכחות. העמותה נוסדה בישראל בשנת 1996 והגשימה מאז מעל 3,500 משאלות קסומות.

26

לאחרונה התקיים במרכז האקדמי רופין ביקור מיוחד של משלחת אנשי ממשל מקליפורניה ארה"ב, מטעם ארגון  AJC – הוועד היהודי האמריקאי. את הביקור הובילו פרופ' גליה צבר נשיאת המרכז האקדמי רופין, פרופ' קארין אמית ראש התכנית לתואר שני בהגירה ושילוב חברתי וד"ר ניבי דיין מנהלת המכון. נמנו על חברי המשלחת מקליפורניה: הסנטור ריקארדו לארה מלוס אנג'לס, מארק ברמן מלוס אלטוס, מייק גיפסון מקומפטון, בלנקה רוביו מבולדווין פארק ומארק לוין מנורת' ביי. החיבור המיוחד לרופין נוצר בעקבות פנייה של ארגון AJC לארח את אנשי הממשל מקליפורניה, הנחשבת כמדינת הגבול הגדולה והעשירה בארה"ב, ומתמודדת בדומה לישראל עם ריבוי מהגרים ואתגרים רבים בשילוב חברתי. בתום הביקור ברופין, יצאו חברי הממשל מקליפורניה למתחם סמוך, שם המתינו להם 3 מסוקים אשר הטיסו את המשלחת לביה"ח נהריה שהינו הראשון והיחיד בארץ, המנוהל ע"י ערבי ומטפל בפליטים סורים, במסגרת פרויקט 'שכנות טובה'.

27

תגובות

להשאיר תגובה