גולדן בוי חדש

אביבית בר זהר מצאה לה נער שעשועים חדש לבלות איתו את ימי הקיץ ועל הדרך להרויח מיתוג משודרג ובעיקר תשומת לב. בכל זאת לא בכל יום היא מבלה עם חבר כנסת בים. 

בטוח כולכם שמעתם על הרומן הטרי בין שרון גל, חבר כנסת קיצוני בדעותיו לבין לכת המתירנות החופשית שלא מתביישת להסתובב בבגדי ים ולקרוא להם בגדי ערב, אביבית בר זהר. אז עכשיו הזמן לקרוא לילד בשמו, מדובר ברומן הכי הזוי שנראה פה, השניים שאין בינהם חוט מקשר התחברו באיזה ארוע ומאז לטענת מקורבים להם לא נפרדו, כולל ארוח ערב מרוקאית בבית הוריה של הבר זהר שם שמחו לראות שהיא סוף סוף מצאה בחור ראוי ולא איזה נער שעשועים צעיר שבעיקר חי בצילה של מלכת הריסים המלאכותיים ומשתזף להנאתו בשמש איתה.

 

 

11378205_110443399298247_351916046_n

 

אלא שגל, שעמד לאחרונה במרכזם של שתי תביעות ענק שהגישו נגדו בנקים ואפילו סיים מערכת יחסים עם קרן בן דוד, אקס מעושרות הוא חבר כנסת פרובקטור וככזה ככה ככל הנראה תהיה מערכת היחסים שלהם. היא דיוה, הוא פרובקטור והשילוב בין השניים ייצור בעיקר משהו הזוי. עכשיו רק מעניין לדעת מה תהיה דעתו הלאומית של אוהב ישראל מול הרצון של בר זהר לנסוע לאיטליה ולנסות לצוד קהל חדש שכבר ראה סיליקון בחזה בשפתיים וגם דברים אחרים וכבר מזמן לא מתרגש מבלונד ויהלומים. הימור שלנו על פי העבר של בר זהר, זה ימשך עוד שבועיים ועד אז שיהיה בהצלחה.

images

46 הערות

להשאיר תגובה