כך הולכים השותלים

רגע לפני טו בשבט, מצאנו את כל המארזים הכי שווים. ויש גם מוצרי קוסמטיקה ואפילו כלים לנטיעה

רשת "החמניה" מציעה מארזי פירות יבשים עשירים, מגוונים ואיכותיים הזמינים לרכישה בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. הרשת מציעה מגוון עצום של פירות יבשים לחג (כ-40 סוגים) המחולקים לקטגוריות- טבעיים, מסוכרים, ללא סוכר.

רשת חנויות בוסתן מציעה מגוון מארזי פירות יבשים מוכנים לרכישה או בהרכבה אישית, על פי טעם הלקוחות וכמובן מכוון תקציב ולבחור מבין יותר מ- 40 הסוגים הנמכרים בכל חנויות  הרשת, ובהם: אננס טבעי, אוכמניות ללא תוספת סוכר, לדר, פאפיה, חמוציות, צימוק חום ללא  תוספת סוכר, צימוק לבן ללא תוספת סוכר, רצועות קוקוס טבעי ועוד.

"תבואות" מציעה לט"ו בשבט מבחר פירות מיובשים ואגוזים אורגניים, נקיים מרעלים ושאינם מהונדסים גנטית. הפירות מיובשים באופן טבעי (בשמש או ברוח יבשה), וכל הפירות והאגוזים גודלו ללא שימוש בכימיקלים והם ללא תוספת של סוכר, גופרית, חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים.

חברת המשקאות פרי קטיף משיקה תמצית תה מרוכז קלאסי ובשלל טעמים ללא תוספת סוכר.המיוצרת בתהליך של בישול עלי תה שחור, שעוברים טחינה דקה לאבקה, על מנת לאפשר לה להיות מסיסה במים. לקבלת תה בטעמים, מיצוי התה עובר בישול והעשרה בתמציות טעם וריח. תמצית התה המרוכז מיוצרת בחמישה טעמים: הקלאסי, נענע, תפוח, אפרסק, ופירות יער.

רשת הגלידריות "וניליה", מעניקה טעם חדש לחגיגות ט"ו בשבט. לרגל החג תשיק  וניליה מחדש את "יוגורט מיי זאהר", גלידה בטעם ייחודי ויוצא דופן, הנוצר מהשילוב המושלם שבין יוגורט טרי, אוורירי וחמצמץ למי פריחת הדרים, מרקחת משמש ארומטית המיובאת מאיטליה ופיסטוקים איראניים קלויים.

מפעל הבוטיק "הבאר מעדנים" מראש פינה מציעה קונפיטורות איכותיות המיוצרות מפרי הארץ.הקונפיטורות מיוצרות בתהליך מסורתי במפעל "הבאר מעדנים" בראש פינה. המפעל מתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון על בסיס גידול מקומי של פירות. את הפירות משמרים בעונה, בשיטות בישול מסורתיות-ביתיות, וללא חומרים משמרים. כך נשמרים כל הטעמים הטבעיים של הפרי.

www.medialine.co.il

'קבוצת מיי באנדלס',משיקה טו בשבט מסורתי ב-149 שקל כולל:  מגש פירות יבשים במשקל של 800 גרם, מגש שקדים, אגוזים ובוטנים במשקל של 600 גרם, ראש קוקוס, עוגיות מרוקאיות 200 גרם, חבילת ערמונים קלופים ובקבוק בירה שחורה והמשלוח חינם עד הבית ותוך שעה.

Nespresso, ועמותת 'ונטעת', הפועלת לקידום צמיחה כלכלית מקיימת, תוך עידוד תרבות נטיעה, משתפות פעולה במיזם סביבתי מעורר השראה, במסגרתו יושק לקהל הרחב מארז ייחודי המכיל קומפוסט קפה של Nespresso, זרעים ועציץ לבד לשתילה ביתית.חברת Nespresso תעביר את כל ההכנסות מהמארזים כתרומה לעמותה.

מותג חטיפי הבריאות FREE מציע לרגל חג ט"ו בשבט סדרת חטיפי פירות העשויים 100% פרי,מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר.הסדרה כוללת 3 טעמים קרנצ'ים במיוחד: 100% פרי חטיף תפוח עץ קראנצ', 97% פרי חטיף תפוח עץ וקינמון קראנצ' ו – 98% פרי תפוח עץ בנגיעות מנגו קראנצ'.

חברת "טבעית מוצרים מן הטבע", משיקה סדרת חטיפי אגוזים ופירות ייחודית, תחת השםBAR BARY BITES . סדרת החטיפים החדשה מעוצבת בצורת חטיפים עגולים, ביסים, ומכאן שמה. הם מכילים 100% רכיבים טבעיים, טבעוניים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. בין טעמי הסדרה: תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס, תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו, תמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק, תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה ותמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער.  

רשת 'מקס ברנר' פותחת את הלב ומציעה מגוון מארזי מתנה שיתנו לנותני ומקבלי המתנות ערך מוסף של תרומה לקהילה.המארזים החדשים כוללים ערכת הנבטה חווייתית של דיירי כפר עידוד, המכילה עציץ חרס, שקית אדמה ושקית זרעים לשתילה.כפר עידוד מתאים פתרונות עבודה על רצף המותאם ליכולותיהם של הדיירים.רצף זה מפתח תחושת ערך עצמי של כל דייר/ת כאדם עובד ומאפשר התקדמות אישית וגם רשת בטחון.

חברת "בית השקד" מציגה חמאת שקד ישראלי המיוצרת רק משקדים שגדלו בארץ,החמאה מיוצרת מהשקד בשלמותו – השקד נטחן עם הקליפה בטמפרטורה של 32 מעלות, ששומרת על ערכיו התזונתיים והחמאה מתאימה למריחה, כבסיס לרטבים לסלטים, לשייקים, למילוי ואפייה וכמובן גם לאכול עם כפית, ישר מהצנצנת.

רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציה חדשה לט"ו בשבט, המשלבת את פירות הארץ ותוצרת האדמה, בשילוב טעמים קלאסיים, לצד שילובים חדשים ומרעננים במיוחד ובינהם לינזר (טורט) אגוזים דובדבן: עוגה בחושה ועסיסית עם אגוזי מלך קלויים ונגיעות דובדבן אמרנה בעיטור קראמבל אגוזים, לינזר (טורט) אפרסק אגוזים: עוגה בחושה עסיסית עם אגוזי מלך קלויים, פלחי אפרסק בעיטור קראמבל אגוזים,סולת תפוזים: עוגת סולת עסיסית בטעמי קוקוס ותפוזים טריים ומייפל אגוזים: עוגה בחושה ביתית עם אגוזי מלך ומייפל בתיבול של קינמון.

מותג הקוסמטיקה "חוה זינגבוים" מציע לקראת טו בשבט את סדרת מוצרי GREEN LAB 23 המבוססת על 23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט הנמצאים ברכיב הכלורופיל ובעלת תו ויגן פרנדלי. בנוסף,בימים אלו מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים מציע אבחון אונליין, מעקב מקצועי ומשלוח תכשירים עד בית הלקוח.

חברת הקוסמטיקה הטבעית  LAVIDO מציעה סרום משקם המורכב מתמציות צמחים טהורות ושמנים אורגניים בלבד.הפורמולה מורכבת מתערובת של 18 שמנים איכותיים 100% אורגניים בעלי ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים,ויטמינים ומינרלים התורמים לשיקום רקמת הקולגן ולהאצת קצב התחדשות התאים ומסייעים להחזיר לעור לחות, נפח ואלסטיות.

רשת MAX STOCK לובשת ירוק וחוגגת איתכם את ט"ו בשבט ומציעה מגוון מוצרים שכל גינה ביתית צריכה;במחלקת הגינון תמצאו בין היתר ציוד מקצועי לעיצוב ותחזוקת הגינה, עציצים, פרחים, פקעות אליהם מצטרפים מוצרי יצירה לילדים ברוח החג.והכל במקום אחד ובמחירים הזולים בישראל.

תגובות

להשאיר תגובה