אין ספק שלקראת יום כיפור, הצום פחות מעסיק את הילדים שלנו ומה שיותר מעניין אותם זה שיהיה להם אופניים או קורקינט לנסוע איתם על הכבישים. אחד מהטרנדים הלוהטים היום ברחובות העיר, וזה לא משנה אם זה תל אביב, ניו יורק או לונדון, הוא הקורקינט. בשנה וחצי האחרונות הם מציצים עלינו מכל פינה, ולאחרונה הגיע לישראל "מיקרו" מותג הקורקינטים השוויצרי ושני ארנהיים יצאה לבדוק על מה המהומה.
"כשהלכנו לקנות לבן שלנו קורקינט בלונדון קנינו לו קורקינט ממתכת, בזמנו זה היה נראה לנו חזק ועמיד", מספרת מיכל, יבואנית המותג בישראל. "אחרי שהלכנו איתו לפארק ראינו שהוא בקושי נוסע עם הקורקינט בניגוד לילדים אחרים שנסעו הרבה יותר מהר ממנו עם קורקינט מפלסטיק. כששאלתי חבר בעבודה למה הבן שלי לא נוסע מהר כמו אחרים הוא אמר לי שהייתי צריכה לקנות את הקורקינט של מיקרו. זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי מה זה קורקינט מיקרו, למחרת הלכנו לקנות והבן שלי באמת התחיל לנסוע מהר.
פתאום זה היה נוח שלא צריך לחכות לילדים והם בקצב שלך ולא רק זה הם גם נהנים מהכל. הבן שלי פשוט התאהב במוצר וברגע שהוא התאהב גם אני התאהבתי, פתאום הבנו שיש עולם ומלואו שנקרא מיקרו קורקינט. יצרנו קשר עם היבואן שקיבל הצעות מהרבה אחרים בארץ שניסו להביא את המוצרואחרי שנה וחצי זכינו להיות היבואן הבלעדי. התחלנו את השיווק בעיקר בחנויות בוטיק באזור ת"א ובשנה וחצי האחרונות זה מה שאנחנו עושים. לאט לאט התחלנו לצאת מת"א ואנחנו מתרחבים לשמחתי".
לאחרונה היו הרבה מקרים של תאונות עם קורקנטים, מה בנוגע לבטיחות?
"המוצרים שלנו לא ממנועים, מלבד אחד שנמצא בהשקה אבל הוא לא קשור כרגע למה שמיובא לארץ. אנחנו אפילו לא במקום של להביא את המוצר החשמלי. בטיחות, זה הדבר שהכי חשוב לנו בגלל זה אנחנו כל כך מצליחים בעולם, מהסיבה שהקורקינטים שלנו כל כך בטיחותיים".
עד כמה העלייה במכירות משמעותית לקראת יום כיפור?
"לקראת החגים אנחנו רואים עליה מאוד משמעותית, גם לקראת פסח וגם בקיץ, אבל אין ספק שלקראת יום כיפור אנחנו רואים אחוזים מאוד מאוד גדולים בעליה של המכירות. כולם רוצים קורקינט לפני יום כיפור".